WHAAAAAA eindelijk ook ik in het bezit van mijn rijbewijs
.Moest het even kwijt!..Vanmiddag moest ik voor de derde keer op en was al twee keer gezakt en daardoor nog zenuwachtiger
.*Kondat?*
Maar vanmiddag naar het cbr in emmeloord (Had daarvoor 2 keer bij dezelfde man afgereden in Harderwijk).
Daar gewacht en wel gelachen hoor
.Nou goed naar binnen bij meneer de haan.Hij begon al met wat grappen te maken daar,en vroeg en ben jij der ook zo 1 die denkt dat je foutloos moet rijden?Ik ehm
..Eigelijk wel maar niet echt haalbaar..Hij nee alleen ik en ruud rijden foutloos namelijk
.Haha oke..Nou op naar de auto en had zon shirt aan staat voor ik ben verliefd..en achterop maar niet op jou.Dus hij wat ben jij niet op mij...draait me om!Ben jij niet verliefd op me
...
Nouja was heel nerveus met rijden hij maakte wel grapjes en stelde me toch iets meer gerust.Vroeg nog of ik een anky van grunsven paard had of 1 met gekleurde hekjes
.Het file parkeren ging niet zo best hij vroeg al of we bij die mensen binnen gingen zitten,ik weer had je geen zin in koffie dan
.En bochtje achteruit leek wel slalom ging de hele weg over en leek nergens op...Ook nog keer ergens ging ik der voor maar ging maar net aan..Hij doen we dat maar niet nog is..Ehhh nee zal ik nooit meer doen
.
Terug bij het cbr vond hij dat ik anders wel met mijn paard in de oostvaardersplassen kon gaan zwemmen was zo warm...Nouja ik moest gaan zitten en hij nog even met mijn rijleraar gepraat...Hij nou wil je slagen of niet?..Hhaha wat een vraag maar ja..Hij nouja plus en min punten waren er dus moest vertellen wat ik zelf vond..En daarna zegt hij een getal onder de 1500 en als het goed is ben je geslaagd..Nee zegtie doe maar onder de 1000
.Ik kan maar tellen tot vijf dus doe maar vijf
.Nee was hoger oke 9
..En dan iets precies er tussen in 7 nouja iniedergeval toch geslaaagd
.Drie zoenen van die man hahah en werd nog wel verliefd op hem zei die
.
Vind het eigelijk heel eng nog maar goed..Dus binnenkort zou mijn rijinstructeur bellen want als ik zou slagen ging hij op mijn paard
WHIEEE!