Dieet, lijnen, afslanken, etc.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:13

Ahum... nog meer punten om mij gelijk te voelen aan Sjimmy. Gelijke benen, hetzelfde gewicht .. etc. etc.

Ik wil dus graag weer een gewicht rond de 65/70 kilo. Dit woog ik ook voor mijn medicijngebruik en ziek worden. Maar de rest kwam er in een half jaar tijd bij. Verdrietig

Ik kan het niet meer opbrengen om te gaan fitnessen. Ten eerste omdat het financieel niet haalbaar is, ten tweede omdat ik iedere keer alleen moet en er dan weer vanaf zie, maar dat terwijl ik het wel erg graag wil.

Met eten heb ik altijd het probleem gehad dat ik veel te weinig, onregelmatig of sommige dagen helemaal niets at. Wat betekend dat je lichaam alles wat ie binnen krijgt omzet in vet. Sinds twee maanden eet ik behoorlijk gezond en toch ook wel regelmatig, maar sinds anderhalve week moet ik wel zeggen dat ik echt trek krijg in andere dingen. Iets waar ik dus totaal niet blij mee ben.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:19

Chroom tabletten kunnen echt helpen om in ieder geval je hunkering naar zoetigheid te doen stoppen...
Vaak is het simpelweg niet meer snaaien van tussendoortjes al genoeg om een stuk af te vallen...bij mij wel in ieder geval....
zonder Chroom lukt me dat neit helemaal, maar met Chroom wel....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:24

Ik heb een halve week die chroomtabletten gebruikt. Maar ik ben toen ziek geworden (en ik verdenk die dingen). Ik had geen koorts ofzo, maar ik ging verschrikkelijk aan de diarree. Ik neem ze dus niet meer. Ik durf het niet meer aan. Dan maar wat minder snel afvallen. Bij mij zit het tussen mijn oren.

Jillie
Berichten: 33
Geregistreerd: 30-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:25

Voor het eten 3 biergist pilletjes wil ook nog wel eens helpen. Of als je honger hebt, een kauwgompje nemen...

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:28

Ik ben aan de chroom geraakt toen mijn aanleg voor hypoglykemie aan het licht kwam. als ik suiker gebruik, maakt mijn lichaam te veel insuline waardoor mijn bloedsuikerspiegel te laag komt, met als gevolg dat ik o.a. erg depressief word. Chroom helpt mij afkicken...
Een tijdje zonder Chroom kan best, maar toch, het suikergebruik sluipt er langzaam maar zeker weer in. Dan is het moment aangebroken dat ik weer moet 'afkicken', en Chroom helpt mij echt daarbij....Ben er nog nooit ziek van geworden, maar dat hoeft dus niet voor iedereen gelijk te zijn...

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 14:45

Het beste wat je kan doen om af te vallen is voldoende beweging (ook niet overdrijven) en jezelf een gezond eetpatroon aanwenden. Zondigen kan dan een keertje. In het begin kan je stevig proberen te lijnen, maar je blijft niet op gewicht als je je eetpatroon niet verandert. Althans dat heb ik bij mij gemerkt.

Ik ben wel 'blij' erachter te komen dat ik dus niet de enige ben die zoveel kilo meesjouwt & lekker gewoon paardrijd Tong uitsteken

parnassia
Berichten: 826
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:42

Kennen jullie Herbalife?
Een kennis van mij is daarmee begonnen en niet alleen een heel aantal kilo's kwijtgeraakt maar ook een veel vrolijker, optimistischer persoon geworden.
Je hebt shakes, kauwgom, drankjes, pillen en poeders en weet ik wat al niet meer (zelfs een hele schoonheidslijn). Maar de gedachte erachter is dat je niet in je eentje bezig bent om af te vallen. Je kan via een herbalifecontactpersoon een gesprek aanvragen en samen met haar beslis je dan op welke manier jij gaat afvallen. Taart op verjaardagen etc. kan gewoon!
Tijdens het gebruik van deze producten heb je regelmatig contact metelkaar, wat natuurlijk altijd een extra stimulans geeft. Verder bestaan er workshops ed... nou ja, het is een hele organisatie eromheen maar je kan zelf beslissen in hoeverre je daarin mee wilt gaat natuurlijk.

Succes in ieder geval!

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:48

Myke schreef:
Ik ben wel 'blij' erachter te komen dat ik dus niet de enige ben die zoveel kilo meesjouwt & lekker gewoon paardrijd Tong uitsteken


Inderdaad!En er zijn ook nog dikke menners!
Toen ik afgelopen dinsdag per ongeluk in de spiegel keek tijdens mijn menles, schrok ik toch wel. Het wordt voor mij ook weer eens tijd wat kilo's te verliezen. Zielig ook voor mijn kleine pony, hoewel hij sterk genoeg is,gelukkig! Ik heb een heleboel goeie tips gelezen, en ga er maar weer eens mee aan de slag. Helaas kan ik door mijn reuma wat minder goed "bewegen",en dat is inderdaad wel heel belangrijk als je gewicht wilt verliezen!
Maar alle goede dingen komen langzaam, en de aanhouder wint.

Zullen we een BOKT-Watchers-klup oprichten? Soms helpt het om afval- en niet-afval-ervaringen te delen.

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:51

Sjimmy schreef:
Avantilover.... Die eerste paar kilo's gaan wel (en snel ook) maar die laatste Boos!..... En dan heb ik het niet over 10 kg. Ik wil er op zijn minst 25 kwijt. Dan ben ik op een normaal gewicht. Ach laat ik me maar niet schamen.... Ik weeg nu 95 en heb er 4 kg af. Veel mensen zeggen dat ze niet aan mij zien dat ik zo zwaar ben, maar de weegschaal zegt het Huilen. Ik wil naar de 75. Binnen nu en een jaar wil ik op 80 zitten (nog 15 te gaan).




Ik heb geen zus, maar jij zou het kunnen zijn......
succes

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 19:52

heeft er als eens iemand gehoord van een koolhydraten dieet?

het zit nl zo: koolhydraten houden het vet vast in het lichaam, je wordt dus niet dik van vettig eten, je wordt dik van producten eten waar veel koolhydraten in zitten!!!!!!

zoals: macaroni, spaghetti, yoghurt, boterhammen, enz.
als je in de winkel bent, lees dan maar eens op de pakken hoeveel koolhydraten ergens in zit!

mensen met de ziekte van crohn!!! volgen dit dieet, je kunt het ook gewoon volgen ook al heb jij deze ziekte niet.
ik ken nl iemand die dit dieet doet, zij is er mee begonnen vanaf januari, zij is tot nu toe 17kg afgevallen.
er zit wel 1 nadeel aan, je wordt hondsberoerd van dit dieet, de eerste week, omdat nl "de giftige stoffen"je lichaam verlaten.
alleen is het aan te bevelen dit dieet te volgen onder begeleiding, omdat je het dieet moet opbouwen.!!!!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 13:21

warren"]
[quote="Sjimmy schreef:
Avantilover.... Die eerste paar kilo's gaan wel (en snel ook) maar die laatste Boos!..... En dan heb ik het niet over 10 kg. Ik wil er op zijn minst 25 kwijt. Dan ben ik op een normaal gewicht. Ach laat ik me maar niet schamen.... Ik weeg nu 95 en heb er 4 kg af. Veel mensen zeggen dat ze niet aan mij zien dat ik zo zwaar ben, maar de weegschaal zegt het Huilen. Ik wil naar de 75. Binnen nu en een jaar wil ik op 80 zitten (nog 15 te gaan).




Ik heb geen zus, maar jij zou het kunnen zijn......
succes
[/quote]

Warren, mijn boktzus Lachen Lovers

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 12:31

Waar is Marieke22!!??! Haha!

Zij heeft mij besmet met het Weight-Watchers virus Haha! Ik ben niet te zwaar, maar sinds dat ik gestopt ben met roken ben ik een kilo of 5 aangekomen. Dat lijkt geen ramp voor mensen die er minstens 20 kilo afwillen, maar die extra 5 kilo voelen niet goed!

Zodoende dus (dankzij Marieke22 Lovers ) bij het Weight-Watchers programma en dat bevalt supergoed.
Het gaat via een puntensysteem, je mag al naar gelang je gewicht een bepaalde hoeveelheid punten tot je nemen. Ik bijv. mag 18 punten op een dag. Op deze manier ga je heel zuinig met je punten om, want deze zijn kostbaar! Een boterham bijv. kost 1 punt en een glas melk 2 punten. Je hoeft echt geen honger te lijden, want er zijn genoeg produkten die erg weinig 'kosten'.
Je kunt ook bonuspunten of fiesta punten opsparen, zodat je op een feestje toch iets lekkers kan nemen. De 'slechte' dingen kosten nou eenmaal meer punten, maar van de meeste groente en fruitsoorten mag je heel veel hebben want dat kost niets!

Ik ben inmiddels drie kilo kwijt Lachen met dit programma! Laat je eens informeren op de site van ww!! www.weight-watchers.com
Hoeveel kilo je af wilt vallen, met dit programma doe je dat op een verantwoorde en gezonde manier, plus dat je jezelf een gezonde eetgewoonte aanwendt!

Ik hoop dat mijn puntenverhaal een beetje duidelijk is geworden!
Succes voor iedereen die wil afvallen!!!