Ik begin er inmiddels behoorlijk de balen van te krijgen, dusdanig dat ik bijna roep "bekijk het maar met die rijlessen".
Dit zou ik natuurlijk wel heeeel erg zonde vinden en kan ik bovendien niet maken aangezien mijn ouders een groot deel van mijn rijlessen betaald hebben, maar wel op voorwaarde dat ik ook door zou gaan. Feit is wel dat ik nu elke week meer op begin te zien tegen die rijlessen. De rest van de week rij ik rond in mijn brommobiel (niet lachen

Het klinkt misschien heel stom, maar ik heb het idee dat ik best KAN rijden, maar het is gewoon teveel tegelijkertijd. Daarom ben ik nu zeer sterk aan het overwegen om bij een andere rijschool (kan helaas niet bij de mijne) eens in een automaat te gaan rijden om te bekijken of dat scheelt, dat verwacht ik namelijk zelf wel!! En als dat dus echt veel beter gaat dan toch maar een B-automaat rijbewijs te gaan halen.
Ik vind het ergens heel jammer dat ik dan alleen automaat auto's mag rijden, maar op deze manier heb ik er ook geen zin meer in en ik wil gewoon heel graag kunnen rijden. Automaatjes zijn gelukkig prima betaalbaar te koop tegenwoordig, dus dat ik geen probleem.
VRAAG: Wie van jullie heeft er ervaring met rijlessen in een automaat, waarom heb je daarvoor gekozen, etc?