stom vervelend.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

stom vervelend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 16:28

waarom wordt er altijd direct door sommigen gereageerd met SLOTJE, als iemand op oud nieuws reageerd? Verward dat vind ik behoorlijk vervelend, vooral als er ook direct dan een slotje op gedaan wordt, want sommigen hebben het niet eens gelezen, en als ze er dan op reageren, omdat het ze intereseert, dat is het gesloten het kan n.l voor anderen wel belangrijk zijn snap je. Verward

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:32

What's your point? Verward Als het iemand interesseert had 'ie maar eerder moeten reageren...

Oude topics omhoog halen is gewoon zwaar irritant, vaak is het probleem of de vraag of wat dan ook toch al niet meer aan de orde. En als de reactie dan nog wat toevoegt ok, maar een reactie als 'ik ben het er mee eens' voegt absoluut niets toe aan een oud topic.

En als er een slotje op zit kun je een topic nog steeds lezen hoor, alleen niet meer reageren. En als je toch echt nog een belangrijke mededeling hebt over het onderwerp kan dat altijd nog via PB aan de topicstarter.

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 16:39

dat bedoel ik nou, had ie maar eerder moeten reageren, dat kan toch nietttttt, als je het nog niet eens gelezen had. verder heb je misschien een klein beetje gelijk, met, reageren via pd, dat kan, inderdaad maar dan hebben anderen die het ook nog niet gelezen hadden er niks meer aan.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:46

je kunt je ook veeeeeeeeel later aangemeld hebben enzo...
best banketstaaf als dan een slotje erop zit.
en anders,er zou misschien zo'n topic weggehaald kunnen worden,zodat niemand meer kan lezen wat er was....er zijn heel veel op elkaar lijkende topics,en anders maak je zelf een nieuwe.
mar,zo'n slotje is irri,idd