Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Als ze een paar jaar jonger is kan ik er wel iets van begrijpen..
Alleen helpt uit elkaar houden, apart slapen alleen niet!
Ik heb ook een vriend gehad die van zijn ouders (mede door geloof) niet mocht samen slapen met een meisje (ja pas na 3 maand terwijl we allebei 21 waren)
Mijn ouders weten echter dat als 2 jonge mensen het bed willen delen, ze daar geen bed of nacht voor nodig hebben en dat bijvoorbeeld een auto ook voldoende kan zijn, (bij wijze van spreken)
bradley schreef:Hey hallo, ik post hier niet veel, maar aangezien mijn moeder hier altijd haar problemen plant en die van andere leest, wil ik graag weten wat jullie van mijn huidige probleem vinden.
Dit begingt echt op een strijd te lijken waar ik geen zin in heb, ik wil gewoon liefde met haar bedrijven en samen slapen zonder dat iemand daar moeilijk over doet.
Bradley,
Karoliefje_ schreef:Ik denk dat je het toch een beetje moet respecteren, het is toch het geloof. En misschien kan een goed gesprek helpen met haar ouders, je zo opstellen is totaal zinloos. Dan gaan ze straks nog denken dat je het alleen voor de seks doet. Als jij bewijst dat je echt van hun dochter houdt. Zullen ze dat heus wel begrijpen. Probeer samen tot een oplossing te komen.
En je hebt inderdaad een ontzettend lieve moeder, net als ik trouwens
NoaC schreef:Is het echt het geloof of meer dat ze hun dochter te jong vinden. Noem me ouderwets maar als ik een dochter had van 16 zou ik als ouder ook niet staan te springen......
En ik weet ook wel dat het heel anders is als wanneer je zelf die 16 jarige bent maar toch....als ouders van de 16 jarige meisje is het heel anders denk ik.
NoaC schreef:Is het echt het geloof of meer dat ze hun dochter te jong vinden. Noem me ouderwets maar als ik een dochter had van 16 zou ik als ouder ook niet staan te springen......
En ik weet ook wel dat het heel anders is als wanneer je zelf die 16 jarige bent maar toch....als ouders van de 16 jarige meisje is het heel anders denk ik.
Silvaantje schreef:NoaC schreef:Is het echt het geloof of meer dat ze hun dochter te jong vinden. Noem me ouderwets maar als ik een dochter had van 16 zou ik als ouder ook niet staan te springen......
16 jaar vind ik toch een hele normale leeftijd, vanaf die leeftijd kan je heus wel zelf inschatten wat je wel en niet wilt.. en zoals er al gezegd is, als je niet bij elkaar kan slapen zijn er genoeg andere plekken waar je het kan doen..
(Jullie zijn wel goed bezig geweest met 2x12 condooms)
blensink schreef:Dit sluit niet uit dat Brad de ouders van zijn vriendin moet respecteren en dat doet hij ook, maar als het gevoel een beetje verder gaat dan wat de ouders willen en je bent 16 met de gedachten ik doe het toch wel dan denk ik dat de ouders er ook een beetje voor open moeten staan.
NoaC schreef:blensink schreef:Dit sluit niet uit dat Brad de ouders van zijn vriendin moet respecteren en dat doet hij ook, maar als het gevoel een beetje verder gaat dan wat de ouders willen en je bent 16 met de gedachten ik doe het toch wel dan denk ik dat de ouders er ook een beetje voor open moeten staan.
Dit vind ik toch nogal tegenstrijdig. Het toch wel doen is dan niet respecteren dat haar ouders het niet willen lijkt me.