Mijn vriend ging mee als fotograaf, wij hebben bijpassende kleding aangetrokken en op een mooie dag (met veel wind maar toch ook wel een leuk zonnetje) zijn we foto's gaan maken. Het zijn er meer dan 75 geworden zowel op het strand als in de duinen. De mooiste heb ik inmiddels bewerkt en deze wil ik graag met jullie delen.
Als jullie een leuke tip hebben hoe ik er eentje het best kan bewerken en dan kan uitvergroten hoor ik het graag! Laat dus maar weten welke ik het best kan uitvergroten. En als iemand de mooiste zelf (tegen een kleine vergoeding) heel mooi zou willen bewerken of iemand kent die dit doet hoor ik het ook graag!
We begonnen op het strand langs de zee. In het midden is dus m'n broertje, rechts sta ik en links is m'n zusje.

En een eerste bewerking.

Een andere versie van een bewerking.

Nog een foto op het strand.

En ook hier een bewerking van.

Dit vind ik de mooiste foto:

En twee bewerkingen ervan:

Vervolgens gingen we richting duinen.

Dit zijn denk ik de foto's die het leukst geworden zijn. Nuttige tips zijn meer dan welkom! En ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden want ik ben er heel erg blij mee.
O ja, we hebben ook nog individuele foto's genomen en ondanks dat ik nooit vrijwillig op foto's ga staan, vind ik deze toch wel mooi geworden: