Open Dag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 23:15

Vandaag hadden we de open dag van mijn werk. Party!! Party!! Party!! Party!! Vanmorgen om 10:00 was ik al van de partij. Gisteravond hadden we het pand goed schoon gemaakt en opgeruimd. Vanmorgen nog de OK schoonmaken (was gisteravond nog een spoedgeval geweest, m'n collegaatje was pas om 23:30 klaargeweest!).

Toen de koffiekannen klaargezet en de tafeltjes. Er waren ook "Jan Hagel" koekjes (er is ontzettend veel over (kunnen nog wel een jaar koekies eten!!! Misselijk Misselijk). Rond 11:00 kwamen de eerste kijkers over de vloer. Het was flink druk, heb ook heel wat mensen ronggeleid. Bovendien kwamen er (natuurlijk) nog mensen voer en anti-vlomiddelen halen... Frusty Frusty
Na 2-en hebben we ze vakkundig de deur uitgewerkt. Konden we de boel weer helemaal schoonmaken. Wat kunnen mensen dan een puinzooi maken zeg! Boos!
Na 3-en kwam meneer Mitra met drank en glazen. Die glazen waren nog een heel probleem, want ze hadden veel te weinig wijnglazen, dus hebben beide dieranarts-vrouwen de kasten thuis moeten plunderen. Om 16:00 kwam de catering met de hapjes (veel vis bleh Misselijk ).

Rond vijven kwamen de eerste gasten. Er werden heel wat handjes geschud en kusjes uitgedeeld. Bovendien wou iedereen het hele pand nog eens zien. Wij als assistentes gingen een beetje over het drinken, en konden dus de hele tijd sjouwen met lege en volle glazen. Doordat er tekort aan glazen was moesten we tussentijds veel, vaak en snel afwassen Verward .
Uiteindelijk zijn we nog getrakteerd op een Chineesje Vingers aflikken , en toen we weggingen mochten we een bosje bloemen uitzoeken Party!! Party!! .

'K was pas nar 22:00 thuis! Ben eigenlijk al weer over de moeheid heen, maar ga zo toch maar m'n bed in... Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 20:52

Hoi!

Stom van me, ik had een PB-tje gestuurd, maar je verhaal stond hier al!
Zo te horen heb je het lekker druk gehad!!! Haha!
Ik vond het echt jammer dat ik niet kon komen!
Nou ja, ik kom binnenkort vast nog wel weer een keer. Alhoewel, liever niet, ik heb natuurlijk liever dat m'n beestjes gezond zijn *LOL*