update nieuwe collega...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

update nieuwe collega...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 11:44

Hij is al wat gekalmeerd. Maar niet veel Scheve mond We praten niet terug als we aan het werk zijn. Wat ik wel "zielig" voor hem vindt is dat niet iedereen 'm mag. Maar dat is wel te begrijpen als je je zo opstelt. Hij doet alsof hij overal verstand van heeft en bemoeit zich overal mee.
De fop opdrachten werken niet. Dan zegt hij doodleuk "haha die ken ik al". Ik heb er met mijn (goede) collega (hij is ook mijn en zijn mentor) over gepraat. Die ergert zich er ook groen en geel aan. Als er binnen 2 weken geen verbetering optreedt zou hij (als mentor) eens met 'm gaan praten. We geven 'm even de tijd om zich op zijn gemak te laten voelen. Wat ook het l*llige is. Hij werkte eerst bij een gemeente en beoordeelde rapporten zoals wij die schrijven. Hij weet alleen niet eens op welke protocollen die rapporten geent moeten zijn. Dus wij vroegen "hoe heb je die dan kunnen beoordelen" Tja en nu voelt hij zich dus een beetje dom en hij probeert door veel te praten en te overdrijven te laten zien dat hij het wel weet, maar 9 van de 10 keer slaat hij de plank gruwelijk mis. Frusty

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:45

Mmmm. ik heb het idee dat hij zijn proeftijd niet doorkomt...
Wel vervelend zo'n situatie. Je vraagt je af of zoiets er via een sollicitatiegesprek niet uitkomt. Misschien zou je dat naar voren moeten brengen dat er beter gescreend moet worden? Maar goed, als hij tijdens zo'n gesprek zich anders voordoet als hij is dan heb je er nog niets aan. Verward

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Re: update nieuwe collega...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 20:08

Sjimmy schreef:
De fop opdrachten werken niet. Dan zegt hij doodleuk "haha die ken ik al".

Hahaha dat zegt al genoeg!!! *LOL* *LOL* *LOL*
Zou het echt onzekerheid zijn? Laat hem eens een jointje roken misschien wordt ie daar wat rustiger van Extreme duivel

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 09:32

*grijnz* jammer van die fopdrachten.... maar je hebt het iig geprobeerd. Sterkte!