jeetje,kan niet eens gewoon naar m'n paard fietsen

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ireen_

jeetje,kan niet eens gewoon naar m'n paard fietsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 18:09

Echt irritant Boos!
Waar Eviet nu staat daar moet ik ongeveer 20 minuten over fietsen, beetje afgelegen fietspad (met een paar meter verder een smalle autoweg. Als het lekker weer is zijn er best veel mensen die gewoon een stukje gaan fietsen, maar als het zoals vandaag is (het regende enzo) dan is er echt geen kip. Alleen af en toe een auto. Heel vaak zitten dan in die auto allemaal turken ofzo te zwaaien en te toeteren naar mij.. trek ik me niet zo veel van aan, maar vandaag was er zo'n man ik denk uit turkije en die bleef maar toeteren, toen reed ie bijna het fietspad op en hij zat echt zo'n gebaar te maken dat ik moest komen en hij wou de deur open doen van zijn auto. Ik had m'n telefoon gepakt en het nummer van mijn vader ingetoetst zodat ik gelijk kon bellen als hij iets zou doen. Gelukkig zag die man dat ik aan het bellen was en toen reed ie als een gek weg! Ik vind het best wel eng want het gebeurt heel vaak als het zulk weer is (dan is er helemaal niemand) of 's avonds (maar dan fietst m'n vader mij al tegemoet).
En het zijn echt altijd turken of marokanen.. Ik heb niks tegen buitenlanders omdat ze uit een ander land komen hoor, maar ik vind ze wel eng want waarom zijn het altijd buitenlanders en nooit nederlanders ofzo?? bah ik moet toch normaal naar mijn paard kunnen fietsen!!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 18:20

je hebt het zeker over abtswoude? ja, vind ik ook niet zo'n fijn weggetje..

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 18:27

ja de abtswoude.. in het begin (bij delft) valt het wel mee daar is het nog wel druk, en in de spits is het ook druk maar verder bij schiedam is echt niemand meer te bekennen als het een beetje slecht weer is!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 18:53

Ieh wat eng he dat heb ik ook weleens hier in de discotheek (ik heb ook niks tegen buitenlanders hoor) Maar die gaan dan helemaal zo bij je dansen. Maar als ze maar met 1 poot aanraken ben ik weg en zeg het tegen iemand. Ze mogen er nu niet meer in omdat er teveel klachten van meisjes kwamen aan wie ze zaten enzo. Maar ik hou daar echt niet van.
Ik ben ook al eens gered door een hele knappe militair toen er de hele tijd een dronken man tegen mij aan zat te l*llen en toen hij me aanraakte zat ineens die militair aan de andere kant van mij en vroeg aan hem of hij wel van zijn vriendin af wou blijven. Oh maar die militair was zooooo knap!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie