Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! 

Maar consequent 'nix' ofzo in een zin, of halve woorden of verkeerde uitdrukkingen oid typen stoor ik me echt aan. Of 'greetz' onder een formele engelse brief
Yustin schreef:Ik als juf kan er over meepraten...Ik schrik vaak van de fouten die 15/16/17 jarige jongeren maken (ik maak ook wel fouten hoor, maar toch!!)
Yustin schreef:Ik als juf kan er over meepraten...Ik schrik vaak van de fouten die 15/16/17 jarige jongeren maken (ik maak ook wel fouten hoor, maar toch!!)
Vende schreef:Doe je er zelf stiekem niet aan mee door niet in alinea's te typen en "tjuh" te gebruiken?

Maar verder dan dat ga ik niet. Ik gebruik normale leestekens, dat leest toch veel fijner?
Dat men informeel typen minder waarde hecht aan de correcte spelling dat is niet zo´n probleem wat mij betreft. Ik vind het triester dat het merendeel volgens mij ook geen formele brieven correct en foutloos op kan stellen!
)Loontjuh schreef:Vende schreef:Doe je er zelf stiekem niet aan mee door niet in alinea's te typen en "tjuh" te gebruiken?
Heb je het tegen mij?
Het tjuh uit mijn gebruikersnaam is al van heel lang geleden. Toen dat helemaal hip was. En op een manier ben ik gewend geraakt aan het 'tjuh'.
Daarnaast zijn alinea's ook met inspring bekend, maar helaas doen fora daar niet aan, behalve misschien als je veel spaties gebruikt.
Ook werk ik juist veel met alinea's door middel van een witregel(tadaaaa, hier is er toevallig eentje?), maar toevallig heb ik in mijn openingspost geen witregel gebruikt. Wil het dus meteen zeggen dat ik met mijn eeuwenoude gebruikersnaam en geen witregel in mijn openingspost meteen de Nederlandse Taal verpruts? Nee.
Niet echt een sterk punt dus.

Citaat:Op bokt valt het trouwens nog wel mee hoor met de msn-taal. Hier worden mensen daar meteen op gewezen. De titel van topics worden veranderd en er is een strak beleid. Dat kan je van bijna alle andere forums niet zeggen.