ik moet morgen meningokokken prik

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

ik moet morgen meningokokken prik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 18:06

En ik heb er dus helemaal geen zin in Boos! .

Natuurlijk heb ik liever een prik, dan dat ik ziek wordt, maar prettig is anders. De vorige dat ik een prik kreeg heb ik ook 2 dagen een stijve arm gehad. Ik hoop dat het dit keer meevalt, want ik heb morgenavond ook gelijk een schoolfeest Tong uitsteken .

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 18:53

Ik heb hem nog niet gehad.. maar die prik zelf daar voel je niks van zeggen ze bij mij, spierpijn krijg je wsch wel ja..
in jeugdhonk staat trouwens een heel topic over..

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 19:00

Doet geen pijn. Echt niet. Je moest eens weten hoe zenuwachtig ik was. Van mij was dus ook die topic in JH. Maar het is echt helemaal niets om je druk om te maken. gewoon niet kijken, dan voel je niets!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 19:58

heb m gisteravond gehad. Zat bij een bekende die me prikte, dus das al een stuk fijner. Heb je in ieder geval wat om even over te praten zodat je niet op die prik let. En voor je t weet heb je m gehad. Ik heb nu al wel de hele dag wat last van mn arm maargoed je moet er wat voor over hebben toch? Knipoog Maar echt pijn doet t niet. Je voelt wel "iets" maar das alleen maar een beetje een vreemd gevoel

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 20:03

Ik vond het een soort van 'kietelen'. En volgens mij hadden ze er stiekem lachgas in gedaan bij mij, ik kon alleen nog maar lachen *LOL*
Het enigste waar je last van hebt is een soort van spierpijn in je arm als je je arm omhoog doet. Maarja, hoe vaak doe je je arm nou omhoog? Niet zo vaak toch... Verward *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 20:06

behalve met omkleden assie Haha! meeen das echt niet fijn!! maar ach das met een dagje of 2 ook weer over

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 20:46

ik ben gister geweest en je wil niet weten hoe bang ik was.....maar het viel heel erg mee...als je hem heb gehad moet je erna wel je arm veel bewegen dan heb je minder last van spierpijn Lachen

**Max**

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 22:59

Ik heb hem ook vandaag gehad, maar ik heb er in mijn arm geen last van gehad. Misschien komt dat morgen (ik hoop van nie)

Ik had na een paar uur wel wat last van hoofdpijn.
Maar dat komt denk ik ook door mijn slaaptekort.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 23:13

Doet geen pijn, ze zeggen dat je hem moet bewegen, maar doe dat niet teveel want dan krijg je daar spierpijn van (heb ik nu dus, heb gister achter de pc contact zitten draaien met mn arm)

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 12:38

Oeps, ik kom bijna niet meer in Jeugdhonk!

Naja, ik zie het wel gewoon. Ga daarna gelijk foto's ophalen, dus dat is wel weer leuk!