Wat is algemene gedrag van een PLAYER ???.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 17:52

Ik heb dus 1 keer echt een player meegemaakt.
Was best wel lekker ding en ik kwam hem tegen onder het stappen, en zei dus gewoon tegen hem: damn wat ben jij een lekker ding Tong uitsteken (zo fout, maar goed, het floepte er gewoon uit Knipoog )
2 weken wat mee gehad, maar ik vertrouwde het voor geen meter...
Ik wist dat ie veel 'vriendinnetjes' had gehad (elke week een ander, en hij had met een gozer die ik ken een wedstrijdje gehouden vrouwen krijgen, hij had gewonnen door met een stuk of 50 meiden gezoend te hebben Lips are sealed ), maar bij mij was het anders, bij mij was ie 'verlegen', hij was ooit eens bij een waarzegster geweest en ik voldeed aan de beschrijving, hij had het op bandje en zou het nog weleens laten horen, hij had me een intieme brief geschreven die hij niet durfde te laten lezen.
Hij was ineens zo verlegen door mij, dat benadrukte hij nogal vaak, dat hij normaal dat nooit had bij een meisje..
Hij probeerde me helemaal in te pakken met zoete woorden en gedrag, maar ik ben 2 weken lang op mijn hoede geweest, maar wel 2 weken genoten van de aandacht Knipoog
En toen kwam de aap uit de mouw, eerst had ie al een scene opgezet waarin ik vreemd zou gaan met een vriend van hem, die vriend speelde het spelletje mee, ik was bezopen op een avond, maar trapte er alsnog niet in, daar ben ik gewoon niet van gedient.
En 2 dagen later had ie weer de meest goeie smoes, ik zou hem een soa hebben gegeven, dat kon niet eens Frusty Ik zou met zijn leven hebben gespeeld, en hij wilde me nooit meer zien of spreken
Maargoed, gelukkig geen gebroken hart aan over gehouden, heb een leuke tijd gehad, alleen hopen voor hem dat ie wat meer respect voor vrouwen krijgt, hij werd intussen ook al lastig gevallen door een meisje toen waar die waarschijnlijk hetzelfde bij had geflikt.

Het enige jammere is, dat de eerste avond dat ik bij hem was, mijn lievelingskat was overreden, voor zo'n jongen Frusty

En ik heb later nog een excuus gekregen van die vriend waarmee ik moest vreemdgaan, en mijn vermoedens klopte dus, het was allemaal in scene gezet...

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 18:21

Jeetje! Dat meen je niet!
Gelukkig zijn er nog wel leuke jongens (zoals mijn viendje bijvoorbeeld Tong uitsteken)
Wel goed dat je wel op je hoede was, een gebroken hard is echt bleeegh...
Mannen...