na zes maanden is het dan zo ongeveer over...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

na zes maanden is het dan zo ongeveer over...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 23:56

Sommige hebben het misschien wel meegekregen, ik was niet goed genoeg voor mijn vriend, ik praatte niet genoeg. Ik gaf geen 'inter-actie' ofzo. (volgens zijn vader)

Vandaag, na zes maanden, 5 maanden heb ik samen met hem geslapen, 6 maanden heb ik getoont dat ik heus niet zo bang was als iedereen beweerde, dat ik heus wel durfde om mijn gevoelens te tonen...eigenlijk al bijna 7. Ja, het zou de 7de maand zijn... Lachen

en dan maakt ie het uit...
Mn eerste vriend, khield van hem...ik houd van hem...Nog zooooveel... Lachen
voor veel bokkers zal 7 maanden samen niets zijn, maar voor mij is het heel wat...Ik heb zo vaak mezelf moeten overwinnen...en dan ineens dit.

Hij heeft het uitgemaakt, ofja eigenlijk, eigenlijk hebben we het samen besloten. IK ben naar mijn kamertje gelopen, ja mijn kamertje. Op mijn bed gaan liggen. Met mijn beer in mijn armen. Ik huilde toen nog niet, hij kwam me na en kwam op mijn bed zitten, zat me aan te kijken.
Kdacht nog 'kijk mij dan, kijk mij sterk zijn! Ik huil niet! Neeee! ik huil niet!'

maarja...Khield het niet lang vol, de hele middag heb ik gehuild, en de hele middag heeft hij bij me gezeten, zou best wel moeilijk geweest zijn voor hem, ik wilde geen knuffel meer, kwilde niet meer dat ie me aan raakte. Na een paar uur mocht ie me dan toch een knuffel geven en ja hoor, daar kwamen die verdomde tranen weer! Bah welke idioot heeft die ooit in een mens gestoken? Raken die dingen echt nooit op?
Hij moest naar huis vanavond, (woont 200km van me vandaan)

Ik zou niet alleen zijn, ik had mensen rond me die om me gaven, die me zouden helpen, en hij zou er ook nog steeds zijn, het lag niet aan mij, ik was een fantastische meid, alleen had hij niet genoeg geduld voor me.

Nou jezus wat een gel*l!
In het station, weer die stomme tranen...Omdat ik het er zo moeilijk mee had, zouden we het op een pauze houden, ik wist niet half hoeveel hij van me hield....Maar volgens mij weet hij ook niet half hoeveel ik van hem houd.

Een pauze...Niets definitief...Tkomt toch niet meer goed...
Da's gewoon een idiote troost.

Jullie hebben er niets aan, maar ik móet het gewoon van me af typen. Mijn moeder weet het, maar ik wil niet praten, snappen mensen dan niet dat ik er gewoon niet over kán praten? Niet vandaag...Niet deze week...Waarom laten ze me nou niet gewoon even rustig zijn, terug op mezelf komen?!
Morgen heb ik wedstrijd...Ach, het komt wel goed, het komt allemaal wel goed, daar ben ik van overtuigd...Maar waarom kunnen ze me in gods naam niet gewoon even et rust laten irl? Ik kan typen zonder huilen maar ik kan niet praten...Als ik praat barst ik meteen weer in huilen uit, en ik vind het zo idioot...*zucht*

Lancome

Re: na zes maanden is het dan zo ongeveer over...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 00:04

Ach meisje toch, er is niets ergers als liefdesverdriet. Kan je maar een ding doen, over je heen laten komen, flink uithuilen, jezelf bij elkaar rapen en met je hoofd rechtop de wereld weer in. Sterkte Ach gut

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 00:04

meis ik zou precies hetzelfde hebben als jou...
ik heb nu ook 7 maanden met mijn vriendje en zou er niet aan moet denken dat hij ineens met zoiets aan komt lopen, t zou mij kapot maken. ik kan niet veel hebben en zou ook met rust gelaten willen worden.
je gevoelens wegtypen of schrijven werkt het beste. opkroppen heb geen zin, ook al doet een mens dit snel..
en een pauze... ik geloof daar niet in. ik zou te onzeker blijven erna, want wat als hij het weer zou doen.. weer al die pijn..
we zijn jong genoeg Knipoog
sterkte!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 00:11

Jeskoo: toen hij eenmaal weg was, ben ik gewoon meteen naar mijn paardjes gegaan, beide gereden en ze gingen erg goed, eentje gewassen en dan weer hier heen. Maar de twee sec. dat ik op mijn kamer was (waar dus het grootste deel besloten is) barst ik gewoon weer in het huilen uit. Kheb het zowiezo al moeilijk met mensen te vertrouwen, en die ene persoon die ik volledig vertrouwde...Die gaat dan zomaar weg, alsof het heel normaal is...

Ukster: nee ik ook niet. En toch is het iets waar je je een beetje aan op trekt op zo'n moment. Het klinkt minder definitief, ook al is het eigenlijk net zo definitief als gewoon uit. Ik heb ook eerlijk gezegd dat dat gewoon rekken zou zijn. aarhij vond dat we het op zijn minst konden proberen...Ach, misschien helpt het wel, maar op dit moment...Werkt het voor geen meter. En we zijn idd jong genoeg, op zich: meer vissen in de zee. Maar er zijn altijd die speciale eigenschappen, die je denkt nooit meer in een andere jongen te vinden he...

Tytsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 00:12

Ach meid! Ach gut

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 00:14

Sterkte, heel veel sterkte Ach gut. Ik denk dat het bij jou niet alleen liefdesverdriet is, je stelde je eindelijk open voor iemand en die persoon 'bedriegt' jou (niet de perfecte verwoording, maar andere woorden heb ik er niet voor). Praat er over, hoe moeilijk dat ook is. Durf los te laten, want je emoties opkroppen zal (ooit) leiden tot een 'uitbraak' van die opgekropte emoties. Ik zit nu zelf te 'wachten' op zo'n uitbraak, ik kan gewoon niet praten over sommige persoonlijke dingen. Mijn pb-box staat altijd open Ach gut

Ruthje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 00:19

Ach,, Jongens Verdrietig en gevoelens.
veel sterkte kheb zelf ook pas iets heel stoms gedaan Huilen .
kleef met je mee Ach gut . xxxxx Claudia

Nannoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 00:20

sterkte meid

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 00:21

Jensje: dankje

Ruthje_: sterkte dan ook voor jou meid Lachen

urselin: het is idd niet alleen liefdesverdriet... Scheve mond Ik denk dat ik jou zo meteen wel een pm'etje ga sturen...

Tytsel: thx!

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 00:52

dave isn altijd mijn grote liefde geweest.. mijn eerste.. mijn enigste tot nu toe...

er ou een hoop verloren gaan.. ik snap denk ik wel wat jij bedoelt.. het blijft niet alleen bij simpele liefdesverdriet... het is meer als dat.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 02:15

Ja het is moeilijk, de eerste keer dat je jezelf echt helemaal openstelt en ervoor gaat, met de hele grote kans dat je gekwetst wordt want 9 van de 10 eerste liefdes overleven het niet.

Een pauze omdat jij het er zo moeilijk over hebt, idd, staat denk gelijk aan het is over maar het doet me pijn je zo te zien dus doen we het zo...misschien doet het dan minder pijn maar je weet al dat het eigenlijk al over is.

Het is hardstikke moeilijk, maar huilen,typen en met de tijd praten helpt je het weer te verwerken en dan ga je weer door.

Sterkte meis, 7 maanden is geen mensenleven, maar je raakt eerder verliefd op iemand dan dat je over hem heen komt Ach gut

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 09:59

Hè meiske, wat rot voor je... Het is cliché, maar het gaat echt over, ook al heb je daar nu niet zoveel aan. Gun jezelf de tijd om er overheen te komen en ga je niet zitten verstoppen achter een maskertje, je bent een geweldige meid, ook met al je pijn en verdriet erbij, en dat mag de wereld blijven zien.

Sterkte en dikke knuffel Ach gut

Loekepetoeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 11:01

Véél sterkte! Je hebt een hele sterke persoonlijkheid denk ik (ook al ken ik je niet goed).
Zoals Justy het zegt: verstop dat prachtige niet achter een maskertje... sterkte!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 11:04

Meid, vreselijk dat het uit is..

Als er wat is kan je me pb'en! Sterkte Ach gut

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 11:36

Heel veel sterkte hoor! (ooit komt het wel weer Goed en zie je weer iets positiefs)

NaDiNeLoVe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 12:31

Hey hey
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad 2 weken geleden.. dat was na 9 maanden
Hij wou ook even een pauze nemen (maar 3 dagen) en hebben we helemaal geen contact gehad
en heeft ie het alsnog uitgemaakt...
Jongens kunnen soms zo hard zijn.. ik hoop niet dat hij net zoals mijn ex gaat doen..
Maar na een weekje ben je over het ergste heen.. en begint het allemaal weer wat te dagen..
Er zijn genoeg jongens op de wereld!
Succes meid, mij pb staat altijd voor je open
Laat je niet kennen en wees sterk!

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 12:35

ik ken je verhaal,
een week geleden heb ik het zelfde mee gemaakt Huilen
mijn relatie van 3 jaar is ineens over en uit Huilen
hij schijnt veel problemen met bepaalde dingen te hebben,, alleen hij wil er niet over praten Verdrietig

ik weet nu ondertussen dat ie opnieuw wil beginnen met zijn leven, een leven zonder mij Huilen en als ik daarna nog niemand heb, dan wil hij het wel weer proberen.

* zucht* tis wat.... jongens????? wat moet je dr mee???

en ik heb de stille hoop dat het weer goed komt tussen ons, maar of dat zo is???? Verdrietig

ff on-topic: heel veel sterkte meid.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:01

7 maanden is lang, en al waren het 7 dagen jij hebt er verdriet van, het is altijd moeilijk als het uitgaat met iemand waar je om geeft. Heel veel sterkte Ach gut.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:07

Sterkte meid, liefdesverdriet... tja, het is en blijft moeilijk. Op dit moment zie je alles somber in, maar in je kamer blijven zitten heeft helemaal geen zin. Ga je jezelf verwijten maken... Ga lekker met vriendinnen stappen en ga uit je dak.. Dat werkt... ik spreek uit ervaring Ja

Succes meid...

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:16

Sterkte meissie, liefdes verdriet doe echt heel pijn, ik heb ook zoiets mee gemaakt. Alleen ik had net een jaar. En hield heel veel van hem. Maar we hadden ook samen besloten dat zo niet verder kon,omdat hij te veel familie problemen had, en ik had er toen vrede mee.. maar achteraf deed heel veel pijn..maar gelukkig zijn wij nu nog steeds beste vrienden. En dat doet mij goed.
Dus je moet gewoon door gaan, lol maken met je vrienden.. en lekker weer het feest beest uit hangen..

veel heel sterkte en succes meid...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 17:10

eerst en vooral; dankje allemaal! Lachen

krissie1985: Ik weet het niet, normaal zou ik dinsdag gaan shoppen met een vriendin, maar pf, dan gaat ze er weer vanalles over vragen en daar heb ik nou écht geen zin in Clown

Damber: Ik ben denk ik ook niet van plan van op mijn kamer te zitten, eerder zoveel mogelijk buiten. Lekker naar de paarden, daar al mijn tijd in steken enzo..Dan denk iker niet aan en dan gaat het beter lijkt me.. Lachen

kristie: dankje! 7 maanden is inderdaad niet bepaalt kort...Voor mij is hetin elk geval al heel wat.

tamara16: dan lijkt het me nog moeilijker, drie jaar...sterkte! Gaat het al wat met je?

NaDiNeLoVe: Hij heeft me niet alleen gelaten tot ik wat rustiger was en stopte met huilen, dat moet ik hem wel nageven...Het is gewoon een super lieve jongen..

korleon: ja, daar hoop ik ook op, en ach, hoop doet leven toch?

Karoliefje_ dankje.. Lachen

loekepetoeke: nou, laat ik het zo zeggen: ik ben te trots om er echt aan toe te geven... Lachen in elk geval dankje!

Justy: Hee meid, ach, al zou je huilend over straat lopen, dan nog zou de wereld niet zien dat je verdrietig bent, dus dan kan je net zo goed lachend door het leven gaan Lachen Ik huil lekker 'savonds op mijn kamertje... Lachen

Sily: Zo dacht ik ook over die pauze, jij typt precies wat ik er over denk..En idd: verliefd worden is zoveel makkelijker dan iemand vergeten..

Mijn moeder probeert maar steeds om me te doen praten Clown Jézus als ik niet wil praten wil ik dat toch niet Nagelbijten / Gniffelen Moeilijke mensen allemaal! Ik heb vandaag gezien, dat hij zijn ketting, waar ik echt stapelgek van was, aan mijn muur heeft gehangen...

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:14

heel veel sterkte ermee !
het is altijd moeilijk om iemand waarvan je houd mee op t houden vooral je eerste vriendje Lachen
en dat probleem van dat ouders altijd willen prate inplaats van j even met rust te laten ,ik ken het Tong uitsteken

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:24

Hee meissie, wat rot voor je!

En natuurlijk is het moeilijk, jullie hebben 6/7 maanden je leven met elkaar gedeeld om het zo maar even te zeggen.. Maar geloof me, de pijn gaat weg en het worden dan mooie herinneren waar je later met een lach aan zult terug denken!

Voor nu heel veel sterkte! Ach gut

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 19:45

Heeeeeeel Veeeeel Sterkte .. Meer kan ik niet zeggen Bloos

lore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 10:56

Je kunt het nu niet geloven, maar er komt een dag dat je hier met een glimlach op terugkijkt. En weet je de meeste eerste liefdes blijven niet in je leven (te jong, te onervaren, ...) maar een plekje in je hart blijft hij altijd houden. En weet je, je komt hier sterker uit. Gun jezelf de tijd om verdrietig, boos, stil, ... of wat dan ook te zijn en alles komt goed met je. En weet je wat het rare is met liefde, het doet verdoemd veel pijn, maar toch beginnen we steeds opnieuw. En vergeet niet, wat je toehoort komt je toe (maar daarvoor moet je kunnen lossen)