Wie heeft er tips voor mij? Ze zijn namelijk erg welkom!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justahorse schreef:Hey ik heb waarschijnlijk 6 september mijn eerste les. Voor theorie curcussen moet ik een dinsdag beginnen dus ben benieuwd. Dat is bij ons 8x 2 uur op de dinsdag avond. Een auto heb ik al gekockt een fiat sinqutentio of hoe je hety ok schrijft.
Smurfie schreef:BOEM IS HO haha nee hoor:D 1e autorijles mag je nog nie zo veel:p
dorientjuh schreef:Nou jongens (oftewel meiden) jullie hebben me alweer heel wat gerust weten te stellen! Nou moet ik dit topic nog even doorlezen vlak voor mijn eerste rijles, worden de zenuwen wat minder.
Nimmedor schreef:hahah ik ken hetgewoon niet te bang zijn en gewoon rijden.
Ik wist er ook echt 0,0% van en heb het aardig snel onder de knie gekregen terwijl ik echt zo technisch ben als een theelepeltje
helemaal rechts zit het gaspendaal, midden is rem links koppeling.
Ga gewoon in de auto zitten trap met je voet de koppeling helemaal in en zet je stoel en spiegels goed en doe je gordel om.
zet de versnelling in de 1 en start de auto, blijf de koppeling ingedrukt houden en zet de handrem eraf, laat nu rustig met je voet langzaam de koppeling iets opkomen, niet te snel en geef daarbij heeeeel iets gas.
su6!!
gr claudia