Ik heb namelijk allebij mijn ouders verloren in minder dan 2 jaar tijd
.Ik zal het even kort uitleggen:
Mijn vader is 2 jaar plotseling overleden aan een auto ongeluk mijn moeder was toen al ziek. Mijn vader was gelijk overleden dus hij kon niet meer gered worden. Ik was toen nog maar 13 jaar , ik heb een hele moeilijke tijd gehad samen met mijn Moeder en mijn broer.....
Vooral voor mijn moeder was het erg zwaar ze was zelf namelijk ziek ze had borstkanker. Dus is ze geopereerd en het ging steeds beter met haar

Maar later kregen we te horen dat het helemaal niet zo goed ging de kanker was uitgezaaid. Ik kwam van school toen ik dat hoorde ik wist niet wat er aan de hand was en er waren allemaal kennisen/vrienden/familie binnen en vertelde het. Ik kon het niet geloven en ik heb heel hard gehuild in de armen van mijn moeder en ik zei nog HOE KAN DAT NOU ZE HADDEN TOCH GEZEGT DAT JE BETER WAS GEWORDEN !!!
En het ging redelijk met haar maar ze werd steeds slechter en ze wou nog zo graag met ons naar Spanje toe haar laatse vakantie. Het was wel een leuke vakantie maar het gign erg slecht met mijn moeder dus zijn we eerder terug gegaan......
Het ging echt niet meer dus hebben ze haar op laten nemen in het ziekenhuis. Het ging steeds slechter en slechter en op een gegeve moment kon ze niet echt meer praten ze mompelde steeds maar wat en wist niet wat ze wou, het was vreselijk om haar zo zien.....
En op 8 augustus ging het gewoon niet meer en ze gaven haar steeds maar medicijnen bij. Ze raakte zeg maar in een soort coma ze kon niet praten en bewegen ze lag daar maar. Dat was echt 1 van de moeilijkste momenten van mijn leven... En op een gegeven moment werd ze kouder en stopte haar ademhaling, ik was blij dat ik erbij was...
Maar nu heb ik gewoon geen ouders meer en dat is mijn hele leven is verpest...
.Ik ben nu 14 en heb het er nog steeds erg moeilijk mee...
Ik wil graag met mensen praten die ook hun ouders hebben verloren of 1 van hun. Maakt niet uit waaraan...