Wat nu??(liefde) sms gestuurd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18860
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 15:27

r0b1n"]
[quote="pmarena schreef:
Haha , dat zal wel meevallen Knipoog
Waarschijnlijk graag WILLEN geloven dat het een loser is , dat maakt het makkelijker om eroverheen te stappen *been there , done that* Haha!


hehehe... jaaa.. wij zijn wel erg he. Dat zijn we eens liev en gedragen we ons als een gentleman en dan wordt het weer niet gelooft/ge-accepteerd. Want zo kunnen mannen niet zijn volgens jullie. Dus dan zijn we maar losers.
[/quote]

Alle mannen zijn losers totdat het tegendeel bewezen wordt!

pmarena

Berichten: 48188
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:54

Aaaaah , arme mannen .... Schijnheilig

Vrouwen zijn anders ook knap vervelend hoor ,
ik zou als man zijnde ook heel erg oppassen voor je weet gaan ze je aan alle kanten claimen en mag je niks meer......

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:30

Oh...geweldig topic dit! Lachen Hier kan ik nog wat van opsteken *LOL* Haha!

Carlosje: je hebt het goed opgelost, Knipoog ik ben gewoon te laf om een smsje te sturen...erg ben ik toch Schijnheilig

Ben wel benieuwd of hij nog iets heeft trug gesmst Lachen ! Let us know!!! Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:31

Tinne schreef:
Ben wel benieuwd of
hij
nog iets heeft trug gesmst Lachen ! Let us know!!! Haha!


IK OOK!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:29

Merilyn"]
[quote="r0b1n"][quote="pmarena schreef:
Haha , dat zal wel meevallen Knipoog
Waarschijnlijk graag WILLEN geloven dat het een loser is , dat maakt het makkelijker om eroverheen te stappen *been there , done that* Haha!


hehehe... jaaa.. wij zijn wel erg he. Dat zijn we eens liev en gedragen we ons als een gentleman en dan wordt het weer niet gelooft/ge-accepteerd. Want zo kunnen mannen niet zijn volgens jullie. Dus dan zijn we maar losers.
[/quote]

Alle mannen zijn losers totdat het tegendeel bewezen wordt!
[/quote]

Zou het tegendeel graag willen bewijzen maar ja.. krijg nooit de gelegenheid bij jou Tong uitsteken

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 17:26

Ik ben vandaag nog in The Sting geweest, hoe ziet hij er uit?
Misschien heb ik hem wel gezien Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:19

carlosje schreef:
Ik heb hem al verteld, dat ik het lief van hem vond dat ik bij hem kon logeren en dat hij mijn taxi heeft betaald.Ik wil alleen nog zeggen dat ik gewoon met hem kan praten als ik hem tegen kom ergens.En als ik naar de Sting ga, dan hij dan niet denkt dat ik voor hem kom ofzo.Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet erg dat het zo is gelopen, hij heeft een probleem, ik niet. Stel dat ik met hem had en hij ging vreemd, dat zou veel erger zijn geweest. Ik denk ook dat het gewoon de sfeer was, waar ik aan denk. Ik denk dat ik hem nu niet eens meer leuk zou vinden. Alhoewel ik niet zou weten, wat ik zou doen als al die verhalen niet waar zouden zijn en hij me nog wel leuk vind


Hij zal echter denken dat jij meer van hem wilt. Die indruk wek jij door hem zo achterna te lopen. Want jij vind misschien dat je dat niet doet, maar dat doe je wel. Je vind het nodig iets te vermelden wat ook zo wel kan. Je kunt toch wel met hem praten als je hem ziet, maar jij vond het zo nodig dat speciaal te vermelden. Iets wat eigenlijk te gering is om over te beginnen, maar toch speciaal de moeite nemen om erover contact op te nemen. EN hij zal dat niet doorzien? je houdt jezelf voor de gek. JE voelt ook meer voor hem dan je zelf door hebt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:20

1x was voldoende

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:39

ben zo benieuwd of hij je nou nog terug heeft ges-m-s't (nieuw werkwoord...)

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 20:43

MirageGidran schreef:
ben zo benieuwd of hij je nou nog terug heeft ges-m-s't (nieuw werkwoord...)


Me too, me too!!!! Haha!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 09:57

nee, maar wat zou hij moeten zeggen

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 11:32

Desiree"]
[quote="carlosje schreef:
Ik heb hem al verteld, dat ik het lief van hem vond dat ik bij hem kon logeren en dat hij mijn taxi heeft betaald.Ik wil alleen nog zeggen dat ik gewoon met hem kan praten als ik hem tegen kom ergens.En als ik naar de Sting ga, dan hij dan niet denkt dat ik voor hem kom ofzo.Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet erg dat het zo is gelopen, hij heeft een probleem, ik niet. Stel dat ik met hem had en hij ging vreemd, dat zou veel erger zijn geweest. Ik denk ook dat het gewoon de sfeer was, waar ik aan denk. Ik denk dat ik hem nu niet eens meer leuk zou vinden. Alhoewel ik niet zou weten, wat ik zou doen als al die verhalen niet waar zouden zijn en hij me nog wel leuk vind


Hij zal echter denken dat jij meer van hem wilt. Die indruk wek jij door hem zo achterna te lopen. Want jij vind misschien dat je dat niet doet, maar dat doe je wel. Je vind het nodig iets te vermelden wat ook zo wel kan. Je kunt toch wel met hem praten als je hem ziet, maar jij vond het zo nodig dat speciaal te vermelden. Iets wat eigenlijk te gering is om over te beginnen, maar toch speciaal de moeite nemen om erover contact op te nemen. EN hij zal dat niet doorzien? je houdt jezelf voor de gek. JE voelt ook meer voor hem dan je zelf door hebt.
[/quote]

Helemaal mee eens! Ik hoop dat je jezelf nu kunt beheersen Haha! want over een paar dagen heb je nog steeds niets van hem gehoord en ga je weer nadenken over je volgende smsje......

Ik begrijp het wel hoor

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 11:45

ik wil hem eigenlijk wel zien. Niet omdat ik hem nog leuk vind, maar gwoon om hem te zien. Kijken of ik nog de kriebels van hem krijg.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 13:40

Ik denk dat je het beste alles even kan laten rusten.
Wanneer je hem niet ziet, en er verder nietecht bij nadenkt is het makkelijker dan dat je weer opnieuw vlinders in je buik voelt.
Want je bent er nu een beetje over heen, je voelt je goed.. STEL dat je nog kriebels van em krijgt?
Dan kan je weer van voor af gaan beginnen he? Lachen
Maarja.. ik hoop dat het nu goed aflloopt en dat jullie gewoon met elkaar om kunnen gaan als vrienden.
Ik denk dat je je in zo'n situatie niet te veel bloot moet geven, tenzij hij er aanstoot voor geeft.
Je kan best zeggen wat je denkt, en wat je voelt.. maar als je niet weet wat hij voelt, zou ik het kort maar krachtig houden.
En niet te aanstellerig zal ik maar zeggen.
Als je heel veel smsjes achter mekaar stuurt gaat hij denken, zie je wel.. ze is helemaal gek van me! haha, ik kan nu doen wat ik wil.
Je moet niet te hopeloos over komen zeg maarr.. Maareh! Succes nog!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 14:19

In het laatste sms-je schreef ik hem dat ik het feest in iedergeval leuk vond en dat ik hem wilde bedanken voor het logeren en dat ik hoop dat als we elkaar tegen komen, we elkaar gewoon gedag kunnen zeggen. Dus niets meer over dat ik hem leuk vind. Ik ga niet met hem om, dus het is geen vriend van me. Maar als we elkaar ergens tegen komen wil ik wel normaal met hem om kunnen omgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 14:31

carlosje schreef:
In het laatste sms-je schreef ik hem dat ik het feest in iedergeval leuk vond en dat ik hem wilde bedanken voor het logeren en dat ik hoop dat als we elkaar tegen komen, we elkaar gewoon gedag kunnen zeggen. Dus niets meer over dat ik hem leuk vind. Ik ga niet met hem om, dus het is geen vriend van me. Maar als we elkaar ergens tegen komen wil ik wel normaal met hem om kunnen omgaan.


Dat zou ik mezelf ook wijs maken!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 14:50

hoe bedoel je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 14:53

Je zoekt een excuus om contact met hem op te nemen, je weet best dat het niet verstandig is, en daarom praat je jezelf dit aan.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 15:21

ik zoek geen contact met hem, al zal ik het wel willen, maar ik weet dat het niet slim is en alleen mezelf daar mee heb. Hij zou dat natuurlijk geweldig vinden en dat gun ik hem niet

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 15:35

Hallo he dit zijn al zes pagina's vol over sms-jes en leuke jongens. Zet m uit je hoofd, sms hem niet, ga met een ruime boog om de Sting heen! Dat is lastig maar uiteindelijk is de dip veel groter als je zo hoop blijft houden (en dat heb je, dat blijkt uit ongeveer alles). Dus luister naar al die oudere wijze vrouwen die al -tig blauwtjes hebben gelopen. Beste remedie: verliefd worden op een ander!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 16:20

Lot schreef:
Dus luister naar al die oudere wijze vrouwen die al -tig blauwtjes hebben gelopen. Beste remedie: verliefd worden op een ander!

Snik, daar hoor ik zeker ook bij? Ik wil alleen maar wijzer zijn, niet ouder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 16:22

Desiree"]
[quote="Lot schreef:
Dus luister naar al die oudere wijze vrouwen die al -tig blauwtjes hebben gelopen. Beste remedie: verliefd worden op een ander!

Snik, daar hoor ik zeker ook bij? Ik wil alleen maar wijzer zijn, niet ouder!
[/quote]

Wijsheid komt niet altijd met de jaren!! en ik wil ook alleen wijzer worden, en met mijn 26 niet als oud bestempeld worden Haha!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 17:32

ik wil zker verliefd op iemand anders worden, dan ben iik hem teminste vergeten

pmarena

Berichten: 48188
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 19:41

Vergeten lukt niet , eroverheen stappen wel Knipoog

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 09:37

Pipo troost je, ik ben ook pas 26 en heb hierbij ook voor het eerst het bordje ´ouder´ opgeplakt gekregen.