Wat nu??(liefde) sms gestuurd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:54

Vertel me het verschil Haha! *LOL*.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:56

[edit]
beetje late reactie
[/edit]
Laatst bijgewerkt door Cody op 03-07-02 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:12

ehm, ik was er al bang voor, vatbaar voor 2 betekenissen.... Ik had de andere betekenis in gedachten, de figuurlijke!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 21:00

Ja ik vind ook dat die jongen best wat moeite voor jou mag doen...
En als hij jou echt ziet zitten laat hij je echt niet schieten! Knipoog
Maar ja das mijn mening Schijnheilig

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 00:30

Als die kerel je echt leuk vond had ie je allang een minder oppervlakkig smsje gestuurd of gewoon gebeld... Laat hem voor wat ie is, er zijn nog zooooo veel WEL leuke kerels.... Magoed, makkelijker gezegd dan gedaan, ik spreek helaas uit ervaring....

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 09:50

Ik ga hem bellen om te zeggen dat we het beter kunnen vergeten, wat er is gebeurd,want daar zit ik als enige nog mee.Als ik dat heb gezegd, dat kan ik het hoofdstuk afsluitenIk wil wel, als ik hem tegenkom, gewoon gedag kunnen zeggen.En naar de Sting kunnen gaan. Nu op dit moment heeft hij de touwtjes in handen, ik zit achter hem aan. En dat vind ik echt verschrikkelijk. Ik wil het gewoon vergeten en verder gaan met mijn leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 09:52

carlosje schreef:
Ik ga hem bellen om te zeggen dat we het beter kunnen vergeten, wat er is gebeurd,want daar zit ik als enige nog mee.Als ik dat heb gezegd, dat kan ik het hoofdstuk afsluitenIk wil wel, als ik hem tegenkom, gewoon gedag kunnen zeggen.En naar de Sting kunnen gaan. Nu op dit moment heeft hij de touwtjes in handen, ik zit achter hem aan. En dat vind ik echt verschrikkelijk. Ik wil het gewoon vergeten en verder gaan met mijn leven.


Vergeet hem dan!!, niet bellen of iets dergelijks, ik zou het echt niet doen. En gewoon de sting inlopen alsof er niets aan de hand is. Als je hem belt, dan heeft ie je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 09:55

Neeeeeee niet bellen, hoezo "dat WE het beter kunnen vergeten" ??? Hij is het blijkbaar al vergeten, anders had hij je weg gebeld of gesmst.....
Als je dan toch per se voor je eigen gevoel er een punt achter wilt zetten, schrijf hem dan een briefje en verbrand dat daarna ipv het te posten....

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 10:03

ja, hij heeft me, maar ik wil gewoon met hem kunnen omgaan. Niet dat ik hem vaak zie, maar toch. Ik kan hem hier op Mid-Town tegen komen en dan in de Sting. Hij moet gewoon weten dat ik hem niet wil en het wil vergeten. Als ik niet bel, dan heeft hij me en denkt hij, dat ik hem nog wil en vind hij me maar een zielig geval.Ik bel en sms steeds en hij laat niets horen. Ik vind het gewoon fijner als het uitgepraat is, misschien is het dom om te bellen, maar ik moet het gewoon doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:05

Maar je kunt toch gewoon met hem omgaan, juist door gewoon te doen, stel je jezelf onafhankelijk op. Veel interesanter voor mannen. Laat hem gewoon.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 10:07

maar als ik hem tegen kom an ik zeg hoi, dan denkt hij ha, ze vind me nog leuk. En als ik naar de Sting ga, denkt hij dat ik voor hem kom Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:41

Nou als hij al bij 'hoi' denk dat je hem leuk vindt.... Frusty
Volgende keer dat je hem tegenkomt gewoon net doen of er niks gebeurd is (er is immers ook niksgebeurd), dan kun je toch normaal met hem omgaan?
Laat die gozer nou geen obsessie voor je worden....

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 11:02

Nee, hij zal nooit een obsessie voor me worden, hoor, wees daar maar niet bang voor.Maar het laatse berichtje van mij is, dat ik wil weten hoe het nu zit tussen ons, en als ik dan naar de Sting ga, dan denkt hij dat ik voor hem kom Frusty En dat moet hij echt niet denken Extreme duivel

Oh, ik wou dat het nooit was gebeurd Frusty IK BAAAAAAAAAL Frusty

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 11:07

Ben het helemaal eens met Pipo en Sonja. Wat moet hij nou zeggen als je belt? Waarschijnlijk doet hij allang heel normaal tegen je als hij je tegen komt en is dat voor hem geheel vanzelfsprekend. en dat zou het voor jou ook moeten zijn. NIET bellen~!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 11:14

ja, jullie hebben gelijk. Mijn zus werkt ook bij een Sting in Rotterdam en als zei, hem nou tegen komt. Kan zei dan niets tegen hem zeggen??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 11:20

Nope, is ook niets dat gezegd of gedaan moet worden. Gewoon "even goede vrienden blijven", dat is het enige wat je te doen staat. Hoe meer je er een big deal van maakt, hoe meer je je laat kennen en dat is nu juist funest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 11:21

Desiree schreef:
Nope, is ook niets dat gezegd of gedaan moet worden. Gewoon "even goede vrienden blijven", dat is het enige wat je te doen staat. Hoe meer je er een big deal van maakt, hoe meer je je laat kennen en dat is nu juist funest.


Ben het er helemaal mee eens, je maakt er een issue van, hij volgens mij helemaal niet.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 11:23

ja, dat is het, hij doet elk weekend Boos! en hij lacht zich daarna rot Extreme duivel
Het maakt hem niets uit, dat hij zo veel meisjes kwetst Extreme duivel

Ik moet eigenlijk medelijden met hem hebben, wat een zielig figuur Verward Tong uitsteken

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 12:55

He he, je hebt het door. Geloof mij maar, als een man je echt leuk vindt staat hij de volgende dag op de stoep of hangt hij meteen in de telefoon. Ik spreek uit ervaring! Dus, niet bellen die kerel!!! Gewoon verder gaan waar je mee bezig was, lekker belangrijk.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 13:12

Niet bellen!!! Niet bellen!!!! Gewoon laten. En hoe vaak moet je dan bij de Sting zijn? 200 meter verder op zit de Ladies Store en 50 me verderop Street One. Over een maandje kun je weer rustig naar de Sting gaan. Nu gewoon ff niet.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 14:02

De enige Carlo(s) die me trouw blijft is mijn pony Lovers Knipoog
Sommige Mannen Frusty
Extreme duivel
Ik wil jullie trouwens bedanken voor al jullie goede adviezen
Wat zou ik toch moeten zonder bokt? Knipoog

Groetjes Kathelijn

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 09:19

carlosje schreef:
. Hij moet gewoon weten dat ik hem niet wil en het wil vergeten. Als ik niet bel, dan heeft hij me en denkt hij, dat ik hem nog wil en vind hij me maar een zielig geval.Ik bel en sms steeds en hij laat niets horen. Ik vind het gewoon fijner als het uitgepraat is, misschien is het dom om te bellen, maar ik moet het gewoon doen.



NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen.
dat slaat juist nergens op, want er valt voor hem niets uit te praten.
er is toch geen ruzie, dan is er toch geen uitpraten nodig
Geloof mij nou als bijna 30 jarige (ervaring, grijns Haha! ); NIET BELLEN< NIET SMS-EN, NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewoon met opgeheven hoofd rond blijven lopen en kom anders gewoon ff niet in die winkel.

Succes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 09:36

Ik moet nu ineens heel sterk denken aan een van mijn vorige onderschriften hier op Bokt:

'Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 09:40

Karin schreef:
Ik moet nu ineens heel sterk denken aan een van mijn vorige onderschriften hier op Bokt:

'Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen'.


Er goed onderschrift!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 10:41

Karin schreef:
'Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen'.


wie zijn nu dan het beste af? mannen of vrouwen?> ik denk mannen. Misschien voorbeeld volgen?