Toen het nog niet echt serieus had werd ie veel gebeld en gesmst door zijn ex.
Omdat ik toch wel wat voor hem voelde, heb ik gevraagd of zijn ex ook echt zijn ex is.
Hij verzekerde mij dat het echt zijn ex was omdat het tussen hun toch niet werkt.
Ze zijn alleen nog goede vrienden, want dat waren ze voordat ze wat kregen ook al.
Goed zo'n antwoord moet je dan maar accepteren en er op vertrouwen dat ie het meent.
Maar nou ben ik al niet zo'n zeker persoontje en als je dan vaak, wanneer ie bij z;n vrienden zit, hoort dat het gesprek over zijn ex gaat ga je toch twijfelen.
Dus ik ben, heel fout ik weet het, de smsjes in z'n telefoon gaan lezen.
Daar kon ik duidelijk uit opmaken dat mevrouw niet van mij gedient is, ze zegt dat ik niet bij hem pas en dat iedereen dat vindt en dat ik er goedkoop uitzie. Hij kan wel beter krijgen.
Ze speelt een slachtofferrol door te zeggen dat ze ons expres ontloopt, omdat ze ons niet samen kan zien.
In zijn telefoon kan ik helaas zijn reacties niet lezen, maar hij gaat nog wel steeds met haar om.
Als iemand zulke opmerkingen over mijn vriend zou maken, zou diegene toch een probleem hebben, goede vriend of niet.
Nou ben ik daar nogal rigoreus in en m'n vriend wat makkelijker, dus echt veel kan ik daar ook niet uit opmaken.
Goed dat heb ik dus 2 weken geleden gelezen, we waren toen met z'n ouders op vakantie, dus dat was voor mij echt een rotsituatie.
Tuurlijk heb ik die zelf gecreeerd, had ik maar van z'n mobiel af moeten blijven.
Maar ik ben dan nog zo'n muts die echt gaat geloven dat ik er goedkoop uit zie en dat ie te goed voor me is, dus ik ging in alles spoken zien.
Als ik een leuk shirtje zag en m'n vriend vond het niet echt leuk, dan dacht ik gelijk, zie je wel ik heb een slechte smaak etc.
Maar goed ik heb me er maar overheen gezet, mezelf ingeprent dat het op zo'n manier zeker niet werkt.
Deze week waren we weer thuis en hebben we veel tijd doorgebracht.
Vrijdag aan het eind van de ochtend ging ie weg, hij moest naar de sportschool.
's Avonds ging ik bij hem langs en hij zei dat de sportschool dicht was.
Nou ja kan gebeuren het is vakantie, verder niet bij nagedacht.
Totdat ik vanmorgen (ja weer fout ik weet het) door z'n smsjes keek en zag dat ze schreef dat ie vrijdag niet zoals afgesproken langs kon komen, want ze had huisarrest.
Dus sportschool = ex en sportschool dicht = ex heeft huisarrest.
We zouden vandaag eerst naar zijn oma gaan en daarna naar mijn moeder, maar hij is nu naar z'n oma en ik zit met barstende koppijn dit bericht te typen.
Wat moet ik hier nu van denken?
Liegt ie omdat ie aanvoelt dat het gevoelig ligt of omdat het makkelijker is?
Heeft ie nog wat met haar of zou ie echt alleen als goede vrienden langsgaan?
En interesseert het hem dan niet wat ze over me zegt?
En hoe verklaar ik waarom ik nu ineens helemaal over de zeik ben, niet meer met hem wou knuffelen?
Ik wil hem niet kwijt, maar ik wil ook niet steeds die ex tegenkomen.
Ok dan moet ik niet meer aan z'n mobiel komen, maar dan is het of ik de kop in het zand steek.
En stel dat ze nog wat hebben, dan loop ik wel mooi m'n tijd met hem te verspillen.
Ik weet het gewoon niet