Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:59

Poeh das erg....

Ben als puber van 12 ook een hele pooos verliefd geweest op een oudere jongen, ik keek onwijs tegen hem op en uiteindelijk kwam een (toenmalige Tong uitsteken ) droom uit, ik had met hem gezoend Nagelbijten / Gniffelen Hahaaa, daarna is het nooit verder iets geworden maar damn ik was in de wolken!

Heeeeeeeeeeeeeeeeelveeeeeeeeeeeel succes!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:00

Undercover88 schreef:
ik kán het niet tegen hem zeggen hij is 15 jaar ouder ongeveer.. Daarom is het allemaal zo'n raar geval...

Meidje, hij ziet jou gewoon als trofee. Hij stookt het vuurtje nog een keer aan.... het is gewoon een l.l van een vent. Dus laat maar lopen!

Charaz

Berichten: 24324
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:04

Ik zou maar zo denken wat hij nu bij zijn vrouw doet, kan hij ook bij jou doen en dan is de stap veeeel kleiner.

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 09:00

wij hebben 8 jaar ertussen en dat vind ik zat. Ik merk nu dat zijn collega's veel verder in het leven staan (hij is onder zijn collega's ook nog eens een van de jongste) en al meerdere kinderen hebben.
Ik denk eerlijk gezegd dat 15 jaar echt te veel is. Jullie staan dat qwa levensweg te ver van elkaar.
Bovendien moet je eens voorstellen dat je met deze man verder door het leven zou gaan... Vrouwen worden gemiddeld toch wat jaartjes ouder dan mannen.. Nagelbijten / Gniffelen


wij zijn trouwens vanmorgen in ondertrouw gegaan Lachen

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 09:05

ik weet dat het té veel is, tuurlijk maar dat veranderd niet dat hij lief is en er bovendien goed uitziet.. Dat verandert ook niet hoe ik me voel en al helemaal niet hoe hij zich gedraagt.. oh men...
@ trisca gefeliciteerd:-)

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 10:30

Trisca, gefeliciteerd! Haha!

Wat TS betreft, laat hem lekker lopen.
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar als ik het zo lees ziet er niet allemaal rooskleurig uit!
Bovendien is het niet netjes om achter de vriend van iemand anders aan te gaan, ik zou er in ieder geval niet blij van worden Lachen
en stel dat het zo bedoelt is, dan komt dat allemaal vanzelf!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:23

Undercover88 schreef:
ik weet dat het té veel is, tuurlijk maar dat veranderd niet dat hij lief is en er bovendien goed uitziet.. Dat verandert ook niet hoe ik me voel en al helemaal niet hoe hij zich gedraagt.. oh men...
@ trisca gefeliciteerd:-)

Er is een verschil tussen lief zijn en doen alsof je lief bent.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:37

Ik doe meestal alsof Knipoog

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 18:40

Keesje schreef:
Trisca, gefeliciteerd! Haha!

Wat TS betreft, laat hem lekker lopen.
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar als ik het zo lees ziet er niet allemaal rooskleurig uit!
Bovendien is het niet netjes om achter de vriend van iemand anders aan te gaan, ik zou er in ieder geval niet blij van worden Lachen
en stel dat het zo bedoelt is, dan komt dat allemaal vanzelf!

Dat merk ik dat je niet alles hebt gelezen haha want ik zit niet achter heb aan dat is het punt Tong uitsteken

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:15

Undercover88 schreef:
Keesje schreef:
Trisca, gefeliciteerd! Haha!

Wat TS betreft, laat hem lekker lopen.
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar als ik het zo lees ziet er niet allemaal rooskleurig uit!
Bovendien is het niet netjes om achter de vriend van iemand anders aan te gaan, ik zou er in ieder geval niet blij van worden Lachen
en stel dat het zo bedoelt is, dan komt dat allemaal vanzelf!

Dat merk ik dat je niet alles hebt gelezen haha want ik zit niet achter heb aan dat is het punt Tong uitsteken


Haha! ik was er al bang voor dat ik iets belangrijks gemist had Tong uitsteken

korte samenvatting dan misschien??

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 19:35

ik heb 'gevoelens' als je het al zo mag noemen, voor iemand en ik krijg het idee dat hij mij ook wel 'mag' en laatst zei mn vriendin zonder dat ik er iets over zei dat ze de indruk kreeg dat hij me wel soort leuk vond, hij weet niet wat ik vind maar t probleem is ook nog, hij is bezet en 15 jaar ouder...

agerrits
Berichten: 967
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:29

ik ben wel erg benieuwd naar jou'n leeftijd in dit verhaal....kijk als jij 20 bent en hij 35 vindt ik dat een ander verhaal dan dat jij minderjarig bent en hij volwassen....Probeer je toekomst eens voor te stellen met iemand die zoveel ouder is...mijn moeder heeft met een gast van in de 70 en zij is zelf nog geen eens 50...je merkt gewoon de verschillen en wat heb ik mij als kind altijd onbegrepen gevoeld door die gast...maa dat hoeft opzich natuurlijk niet door zijn leeftijd te komen Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:32

Ik denk dat die vent gewoon met zijn ego bezig is.

agerrits
Berichten: 967
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:49

Desiree schreef:
Ik denk dat die vent gewoon met zijn ego bezig is.

dat zou ook heel best kunnen....het verhaal klink eigenlijk ook niet best...en misschien moet Undercover88 hem laten weten dat zijn manier van aandacht geven haar geen goed doet en zij daardoor gek op hem wordt (vooorzover ze dat al is) en als hij dat zelf niet wil, daar dus mee moet kappen.

TheSam

Berichten: 9892
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Maasland

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 08:44

Vroeger had ik altijd vriendjes die bezet waren, heb zelfs met iemand samengewoond die voor mij is gaan scheiden van zijn vrouw Bloos!
Toen interesseerde me dat geen ene reet.. tegenwoordig denk ik 2x na Bloos

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 09:43

Ik ben 19 hij is 35 dus eigelijk zit er 16 jaar tussen. Het tegen hem zeggen dat kan ik gewoon niet doen, als hij dit allemaal doet omdat hij zich daar 'gevleid' door voelt dat word dat misschien alleen maar erger als ik m zeg dat het me opvalt dat de manier waarop hij zich tegen mij gedraagt niet helemaal is zoals dat hoort te zijn.. Ik neem gewoon goed afstand van hem, zo vaak zie ik heb gelukkig niet dus dat scheelt..

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:01

jee.... dat is een groot verschil zeg...
Ik vond de 8 jaar tussen ons al veel, maar als ik nu na ga denken. Ik ben de oudste van 4 dochters. Ik moet er niet aan denken dat mijn jongste zusje iets krijgt met een man die de leeftijd heeft van mijn verloofde Bloos!

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 10:10

yep daarom, k bedoel mensen vinden t doodnormaal als meisjes van 13/14/15/16 Johnny Depp(43) of wie dan ook een lekker ding vinden, Maar zodra het dichter bij huis komt is gevoelens hebben voor een ouder iemand taboe.. Ik bedoel ik ga geen actie ondernemen, bij mij blijft t bij dromen etc..

Achterom
Berichten: 23042
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:18

Een beroemdheid een lekker ding vinden is volgens mij wel iets heel anders dan echt verliefd worden en een relatie beginnen met een oudere man.
Hoeveel van die meisjes zouden ook daadwerkelijk iets met die ster willen hebben? Heel andere koek...

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 10:43

ik wil ook niets met hem, ik wil geen relatie beginnen en ben ook niet echt verliefd dus zo anders is het niet...

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:04

Undercover88 schreef:
ik wil ook niets met hem, ik wil geen relatie beginnen en ben ook niet echt verliefd dus zo anders is het niet...


Ik snap het niet meer helemaal. Waar gaat deze discussie nu over als je niet verliefd bent?

Nu zie ik het eigenlijk meer als een enge oudere man die achter jonge meisjes aanzit.. Bloos

Ik dacht dat je eigenlijk stapel op hem was, aan niks anders kon denken en wanhopig was over wat je moet doen met deze gevoelens.

Niet verliefd? En je wilt geen relatie? Ik zie geen problemen meer Bloos

afblijven dan, je kan altijd nog gewoon vrienden worden Ja

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:39

Eeh, nu ben ik het probleem ook even zoek.
Haha. Lachen Volgensmij heb je dan geen probleem, TS! Knipoog

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:49

Hij is verliefd op jou en jij niet op hem. Ik weet niet wat het probleem dan is!
Je titel zegt alleen iets anders?
Ik zou echt niets willen met een ouwe vent, en al helemaal niet als hij een vrouw en kindjes heeft! Hoe zou jij je voelen als jouw man zoiets flikte? Zet hem uit je hoofd en je komt heus wel iemand anders tegen!

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 20:45

laat ik het zo zeggen, ik ben wel gek op hem maar niet verliefd oid.

behappy
Berichten: 10
Geregistreerd: 05-01-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 23:34

Undercover88 schreef:
laat ik het zo zeggen, ik ben wel gek op hem maar niet verliefd oid.


kijk maar uit...

ik heb zoiets meegemaakt...
die jongen heeft al heeeeeeeeeeeeeel lang een relatie met iemand. maar hij trok steeds meer naar mij toe, en ik eigenlijk ook wel naar hem. hij was veel en veel ouder dan mij Bloos! maar kon het vet goed met hem vinden en hij met mij. maar dat werd van kwaad tot erger Bloos ik begon hem leuk te vinden en hij liep altijd achter mij aan, het kwam altijd van zijn kant... (wantja ik durfde niet, want hij had wel een vriendin) het moest een keer uitkomen, want hij was al 2/3 maand bezig, en het interesseerde hem blijkbaar weinig. maar er kwam zoveel druk ook van anderen, en ik zag hoe hij tegen zijn vriendin was... Bloos! niet best, maar hij had het lef niet om er wat van te zeggen (niet van mij en niet over hoe hij over hun relatie dacht...en dat vertelde die mij dan wel...en dat was alles behalve positief Bloos! )
uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ben ik eerlijk geweest naar die vriendin toe... als hijhet niet deed dan ik maar.... wat me niet in dank werd afgenomen..
echt vreselijk vond ik het... maar hij kwetste me. en haar...haar kon ik wel de grond in kijken

dan denk je eerlijk te wezen........
uiteindelijk zijn ze nog bij elkaar(terwijl hij het blijkbaar al vaker had geflikt Bloos! ) en doen ze peoslief tegen elkaar...
en wat krijg ik... ik word de grond in gekeken...
en daar ben je dan eerlijk vor geweest!!

ik ben natuurlijk fout geweest!! maar dat neemt niet weg dat ik ook maar een mens ben met gevoel..

dus ik waarschuw je...haal het aub niet in je hoofd, want dit krijg je ervan! en dat doet verrekte zeer Verdrietig