Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:05

@ jacco_h

Dus jij zou doelbewust die relatie de laatst zet de afgrond in geven??

Hoe voel je jezelf daarna eigenlijk? Dat kan nooit fijn zijn.

@ Amberp
Fijne meid ben jij!

jacco_h

Berichten: 356
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:10

Sorane schreef:
@ jacco_h

Dus jij zou doelbewust die relatie de laatst zet de afgrond in geven??

Hoe voel je jezelf daarna eigenlijk? Dat kan nooit fijn zijn.



ik was de druppel die deed besluiten haar bij haar ex weg te gaan, mijn vriendin heeft haar relatie met haar inmiddels ex verbroken voor mij, maar dat komt omdat zij al twijfelde, en we bij elkaar het gevoel hadden dat we voor elkaar geschapen zijn. zolang ik bij haar kan zijn voel ik me er niet ongemakkelijk bij.
Laatst bijgewerkt door jacco_h op 08-08-06 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:12

Wat een geluk dat jij nog met je zelf kan leven!
Ik zou bijna hopen dat jouw ooit het zelfde overkomt. Gewoon om eens aan de andere kant te staan...
Kijken of dat het dan nog steeds zo leuk, goed en aardig is...

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:14

Sorane schreef:
@ Amberp
Fijne meid ben jij!


Tja.. jou mening..
Een vent gaat niet vreemd als hij voldoening in zijn relatie vind..
Als blijkt dat iemand die ik leuk vind een relatie heeft maar interesse in mij toont.. tja liefde maakt blind..
ik zal nooit zelf beginnen met smsen of iets dergelijks.. maar als het van zijn kant komt zie ik het anders..
En prima.. jij mag daar jou mening over hebben..

Voor mijn vriendinnen en zussen heb ik respect, zou nooit aan hun vriendje of ex komen.. maar als ik haar niet ken zie ik het anders..

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:21

amberp schreef:
Sorane schreef:
@ Amberp
Fijne meid ben jij!


Tja.. jou mening..
Een vent gaat niet vreemd als hij voldoening in zijn relatie vind..
Als blijkt dat iemand die ik leuk vind een relatie heeft maar interesse in mij toont.. tja liefde maakt blind..
ik zal nooit zelf beginnen met smsen of iets dergelijks.. maar als het van zijn kant komt zie ik het anders..
En prima.. jij mag daar jou mening over hebben..

Voor mijn vriendinnen en zussen heb ik respect, zou nooit aan hun vriendje of ex komen.. maar als ik haar niet ken zie ik het anders..


Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Bloos
Elke relatie kan eens in een dip zitten, waardoor het even niet helemaal loopt zo als het moet.
Om daar nu maar als ander zijnde gebruik van te maken....
Liefde is blind. Ja, maar tot een hoogte.
Ik ben járen lang tot over mijn oren verliefd geweest op de broer van een hele goede vriendin van mij.
Op een moment gebeurd het, dat we met zijn tweeën buiten staan en hij zijn hoofd naar me toe draaid om mij te kussen.
Wat ik deed...?
Mijn hoofd weg draaien en zeggen dat zijn vriendin binnen op hem zat te wachten.
En jij wilt niet weten hoe gek ik op hem was!
Nu vraag ik me wel eens af, had ik misschien...
Maar diep van binnen weet ik dat ik het goede gedaan hebt. Ik zou absoluut niet verantwoordelijk willen zijn voor het kapot maken van een relatie... Of hij nou al goed was of niet.

woofie
Berichten: 2147
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: vaassen

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:24

mmmm....ik heb hier eigenlijk maar 1 antwoord op: "Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet!!!!!

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:31

jacco_h schreef:
dat heb ik al gedaan, mijn vriendin heeft haar relatie met haar inmiddels ex verbroken voor mij, maar dat komt omdat zij al twijfelde, en we bij elkaar het gevoel hadden dat we voor elkaar geschapen zijn. zolang ik bij haar kan zijn voel ik me er niet ongemakkelijk bij.


Nouje vriendin heeft inmiddels ervaring opgedaan. Nu is het afwachten totdat er een andere vent komt die zorgt dat ze jou dumpt.

Verder ga ik met Ylana mee.

jacco_h

Berichten: 356
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:41

als de relatie goed is ben ik er niet bang voor dat het stuk loopt doordat ze een ander ontmoet. nu is het nog een verse relatie en dan ben je natuurlijk altijd positief maar we zijn er beide van overtuigd dat dit anders is dan voorgaande relaties en dat we een mooie toekomst hebben.

Ik heb al een aantal lange relaties achter de rug, we hebben beide samen gewoond en we weten wat een relatie ons te bieden heeft. ik weet zelf ook heel goed hoe het is om in de steek gelaten te worden voor een ander.
Ik had een relatie van 5 jaar met iemand, net een huis gekocht samen en toen ging zij tijdens de verhuizing vreemd en raakte nog zwanger ook.

ik ben iemand die goed naar mijn gevoelens luister en er wat mee doe, heb ik geen goed gevoel meer met een auto gaat ie de deur uit, heb ik geen goed gevoel meer bij mijn baan dan stap ik op, heb ik gevoelens voor iemand dan doe ik er wat mee. alleen laat ik de 1e stap van haar kant komen.

wij hadden in 1e instantie alleen vriendschappelijk contact, dit groeide steeds meer uit naar gevoelens voor elkaar, nadat we elkaar ontmoet hadden en het duidelijk voor ons beide was dat we wat met die gevoelens wilde doen heeft ze hem verteld dat ze niet met hem verder wilde. Het levert voor ons beide problemen op, maar wij vinden dat onze gevoelens voor elkaar die problemen waard zijn.

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:45

Dus eigenlijk is het een soort van wraak??
Triest hoor.

jacco_h

Berichten: 356
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:47

wraak? van wie? met mijn ex speelde zich 2 jaar terug af, daar ben ik al lang en breed overheen en heb ik op vriendschappelijke basis nog steeds contact mee. ik koester zelden wraak gevoelens en als ik al wraak zou willen nemen dan is het op mijn ex en niet op iemand anders.

maar ik snap die ophef niet, je hoeft alleen bang te zijn dat zoiets je overkomt als je relatie niet goed is. en even in een dipje daar ga je niet voor naar een ander.

als ik een goede relatie heb sta ik niet open voor andere vrouwen, dan kunnen ze flirten wat ze willen maar zullen ze nooit krijgen wat ze willen

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:54

Sorry maar ik snap niet dat mensen zo onbeschoft kunnen zijn om een relatie van een ander stuk te maken EN er nog trots op zijn ook.

Jettie

Berichten: 5571
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Provincie Groningen

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:57

Even wat anders; Iris wat een lief verhaal Haha! Wist nooit dat het zo is gegaan met jou en Patrick! (Maar stiekem ben ik wel een beetje benieuwd naar wie dat lesgenootje was..)

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:57

en toch kun je een relatie van een ander niet stuk maken..

Kijk eens naar jezelf.. als jij een goede relatie hebt.. kan iemand anders die dan even zo stuk maken???

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:00

Als je met je relatie in een dip zit kan er iemand tussen komen.
Dat is geen vrijbrief voor mensen om die gelegeheid aan te grijpen om die relatie om zeep te helpen.
Dan ben je gewoon onbeschoft en heb je totaal geen respect NOCH voor je vriend NOCH voor zijn partner.

Ik vraag me af wat voor opvoeding mensen hier genoten hebben...

jacco_h

Berichten: 356
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:13

ik kan je vertellen dat ik een goede opvoeding heb genoten, een goede baan heb, een eigen huisje en erg tevreden ben met mijn leven.

en ik kan hier wel verder de discussie aan gaan maar zolang je het zelf niet meemaakt (van mijn kant) zal je het niet snappen.

Ik denk dat de mensen die er hier zo fel tegen zijn gewoon zef een vriendje zijn kwijt geraakt omdat de relatie niet goed was en daarom zo fel tegen zijn. als je relatie goed is dan heb je immers niets te vrezen, ook niet tijdens een dipje.

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:16

Jacco ik ben er fel tegen maar nog nooit mijn vriend op die manier kwijt geraakt.
Ik vind het een fatsoens kwestie.

Ik snap jou inderdaad niet, ik WIL jou ook niet snappen want dat zou inhouden dat ik zelf net zo'n schofterig persoon zou zijn. En daar pas ik voor. Als jij in je opvoeding hebt meegekregen dat het stuk maken van een andermans relatie goed is, dan kan ik begrijpen dat jij dit niet als fout zit. En dan kunnen we het je eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
Ik ben blij dat er genoeg mensen zijn die WEL zijn opgevoed met normen en waarden.

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:19

Als jij zo'n goede opvoeding had gehad.. dan zou je mensen niet op zo'n manier aanvallen.. dan zou je jezelf ook duidelijk kunnen maken met beschaafde nederlandse woorden ipv iemand als schofterig te bestempelen

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:22

Ik ben in ieder geval zo op gevoed dat ik niet moedwillig een relatie stuk maak.

Maar wou je soms zeggen dat het geen onbeschofte actie is?

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:22

jeetje, over elkaars opvoeding beginnen komt dit topic niet ten goede denk ik.

Zelf denk ik dat veel mensen handelen naar hoe ze zijn. Ik zou het dus nooit doen en vind ook dat het niet kan, maar ben niet bang door mensen die wel zo zijn mijn vriend te verliezen.

Bovendien vindt ik het wel een klein onderzoek waard: Hoeveel mensen die smoorverliefd zijn laten niks merken omdat 'de ware' al een relatie heeft?

Ik denk dat ik schik van de uitkomsten

als iedereen eerlijk reageerd Bloos

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:24

Sorane schreef:
Ik ben in ieder geval zo op gevoed dat ik niet moedwillig een relatie stuk maak.

Maar wou je soms zeggen dat het geen onbeschofte actie is?

Ik maak ook niet moedwillig een relatie stuk...
Hoe leuk ik iemand ook vind.. hij maakt zelf de beslissing of hij met zijn relatie doorgaat.. die beslissing kan ik niet voor een ander maken..
ik kan hoogsten de druppel zijn waardoor hij besluit zijn relatie te beëindigen..

jacco_h

Berichten: 356
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:26

Sorane schreef:
Ik snap jou inderdaad niet, ik WIL jou ook niet snappen want dat zou inhouden dat ik zelf net zo'n schofterig persoon zou zijn.


wie ben jij om mij schofterig te noemen? je kent me niet eens.

tegen de tijd dat jij net zoveel hebt meegemaakt in je leven als dat ik inmiddels heb meegemaakt zal jij er waarschijnlijk wel heel anders over denken dan nu, maar dat zal nog wel een jaar of 20 duren.

een relatie kan al stuk zijn zonder dat de mensen uit elkaar zijn, iemand kan al weten dat het niet meer gaat voor hij/zij een ander ontmoet en dan een ander ontmoeten.

als je niet weet hoe het precies zit, moet je er niet zo snel een oordeel over vellen. het probleem is dat mensen, zeker als ze pas 23 zijn, student en geen levenservaring hebben, te snel oordelen over iets wat ze niet kennen.
Laatst bijgewerkt door jacco_h op 08-08-06 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:27

amberp schreef:
Ik maak ook niet moedwillig een relatie stuk...
Hoe leuk ik iemand ook vind.. hij maakt zelf de beslissing of hij met zijn relatie doorgaat.. die beslissing kan ik niet voor een ander maken..
ik kan hoogsten de druppel zijn waardoor hij besluit zijn relatie te beëindigen..


Dat is toch misselijk??
Als dat gebeurd kun jij je dan nog recht in de spiegel aan kijken?!?!

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:30

hoezo misselijk???
als hij een relatie heeft die poedersuiker is.. dan kan het net zo goed gebeuren dat hij het om een ander uitmaakt.. waarom zou ik mezelf niet meer in mijn ogen kunnen kijken dan..?

heb het zelf ook gehad.. relatie ging gewoon niet goed.. tja.. hij besloot dat een ander meiske de druppel was.. so be it!
als hij beter kan krijgen kan hij beter gaan!
en als ie om haar niet was gegaan.. dan wel om een ander.. neem het haar niet kwalijk..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:34

Ik blijf erbij dat dingen uiteindelijk gebeuren om een reden, maar dat je 'nee' moet zeggen tegen iemand met een vriend/vriendin. Als iets zo moet zijn, dan komt het na verloop van tijd vanzelf goed.

Ga eens in de plaats van de vriend/vriendin staan en denk je eens in hoe het moet zijn om te merken dat iemand je relatie probeert te breken. Zelfs in een goede relatie kunnen mensen aan het twijfelen gebracht worden, ik geloof er gewoon niet in dat dat niet zo is, hoeveel je ook van iemand houd.

Internet (o.a. Bokt) is ook al zo gevaarlijk... Op internet kan iemand zo behulpzaam, lief, begripvol overkomen, kun je zoveel aandacht van iemand krijgen, opmerkingen maken die je irl niet durft te maken. De echte persoon leer je echter niet kennen.

Mijn relatie is verbroken geweest doordat mijn vriend iemand leerde kennen via Bokt. Onbewust heb ik zelf contact tussen hen gelegd. Dit bleek later niet de eerste 'kaper op de kust' te zijn. Sommige meiden zijn zo verstandig geweest er niets mee te doen en daar bedank ik ze voor. Maar toch... mijn jalouzie is groter en groter geworden en mijn vertrouwen heeft ernstige deuken opgelopen.

Ik kan dus alleen maar zeggen: afblijven, want onbewust doe je meer mensen pijn dan je denkt en je kunt bij meerdere personen blijvende schade aanbrengen.

Achterom
Berichten: 23028
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:40

@TS: weet je wel zeker dat hij het op zo'n manier bedoelt bij jou?
Een aai over de bol en het leeftijdsverschil doen mij namelijk op het eerste gezicht iets heel anders vermoeden... het grote broer gevoel van zijn kant...