Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:25

Dan moet de jongen in kwestie het ook als een fout zien Knipoog
Er zijn geen consequenties voor hem voor wat hij zijn ex-vriendin heeft aangedaan, hij kan gewoon lekker verder met zijn nieuwe vriendin.

Ik snap wel wat je bedoeld, maar daar kan je een moordenaar die vast heeft gezeten niet mee vergelijken.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:32

Douni schreef:
Dan moet de jongen in kwestie het ook als een fout zien Knipoog
Er zijn geen consequenties voor hem voor wat hij zijn ex-vriendin heeft aangedaan, hij kan gewoon lekker verder met zijn nieuwe vriendin.

Ik snap wel wat je bedoeld, maar daar kan je een moordenaar die vast heeft gezeten niet mee vergelijken.


Okee, mijn vergelijking met een moordenaar was misschien ietwat overdreven.
Maar je snapt me bedoeling wel, en daar ging het me om.

De jongen in kwestie ziet het als het goed is als fout. Als hij ècht van zijn huidige vriendin houd.
Zolang hij het niet als een fout ziet, zit er wederom iets fout in zijn huidige relatie.
Simple as that. Ingewikkelder hoef je het niet te maken. Knipoog

Douni, als je ècht van iemand houd, dan haal je dit soort grappen niet eens uit.
En dan ga je niet zo van de 1 op de andere dag 'lekker' door met je nieuwe vriend(in). Lachen

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:41

Faelivrin schreef:
Douni schreef:
Dan moet de jongen in kwestie het ook als een fout zien Knipoog
Er zijn geen consequenties voor hem voor wat hij zijn ex-vriendin heeft aangedaan, hij kan gewoon lekker verder met zijn nieuwe vriendin.

Ik snap wel wat je bedoeld, maar daar kan je een moordenaar die vast heeft gezeten niet mee vergelijken.


Okee, mijn vergelijking met een moordenaar was misschien ietwat overdreven.
Maar je snapt me bedoeling wel, en daar ging het me om.

De jongen in kwestie ziet het als het goed is als fout. Als hij ècht van zijn huidige vriendin houd.
Zolang hij het niet als een fout ziet, zit er wederom iets fout in zijn huidige relatie.
Simple as that. Ingewikkelder hoef je het niet te maken. Knipoog

Douni, als je ècht van iemand houd, dan haal je dit soort grappen niet eens uit.
En dan ga je niet zo van de 1 op de andere dag 'lekker' door met je nieuwe vriend(in). Lachen


Daar ben ik het niet mee eens. Hij moet zelf de fout ervan in zien, daar staat zijn vriendin en relatie los van.
Wanneer hij niet inziet dat wat hij heeft gedaan, fout is, is dat zijn gebrek aan verstand, niet gebrek in de relatie.

Maar je hebt inderdaad gelijk, als hij echt van haar hield, had hij het niet gedaan, maar dat neemt niet weg dat hij dit niet mag doen.
Wanneer hij in een relatie zit met iemand waar hij toch niet echt van houd, moet hij het uitmaken en niet gaan flirten met een ander, terwijl hij nog in zn relatie is.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:44

Douni schreef:
Daar ben ik het niet mee eens. Hij moet zelf de fout ervan in zien, daar staat zijn vriendin en relatie los van.
Wanneer hij niet inziet dat wat hij heeft gedaan, fout is, is dat zijn gebrek aan verstand, niet gebrek in de relatie.

Maar je hebt inderdaad gelijk, als hij echt van haar hield, had hij het niet gedaan, maar dat neemt niet weg dat hij dit niet mag doen.
Wanneer hij in een relatie zit met iemand waar hij toch niet echt van houd, moet hij het uitmaken en niet gaan flirten met een ander, terwijl hij nog in zn relatie is.


Hmm. Aan de ene kant heb je gelijk, dat het dan niet in zijn relatie zit.
Maar toch heeft het wel verband met zijn relatie, IMO.

Edit; Als je er beter over nadenkt, is het ook niet gebrek aan verstand, maar een 'andere' denkwijze.
Zal het eens beter proberen uit te leggen; 'Die' jongen denk blijkbaar anders dan 'ons', en 'wij' categoriseren dat als een gebrek aan verstand. Als iemand anders denkt als hij vind hij dat 'dom'. Net als mijn baas doet. Koe

En ja, het is wel zo netjes het eerst uit te maken, en dan te gaan flirten.
Maar zo zijn jongens nou eenmaal, soms tè makkelijk wat relatie's betreft.
Al zitten er wel betere tussen hoor. Knipoog TS; al een tijd niks meer gehoort?

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:55

amberp schreef:
Voor de relatie van mijn zussen en vriendinnen zou ik alles doen.. maar als ik haar niet ken.. ligt dat in mijn ogen ander..


Idd, Ik zou het nooit doen met Vriendjes van vriendinnen of iets. Maar vind ik een jongen echt leuk en ik ken zijn vriendin niet, ga ik er op in Ja.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:57

Amber_ schreef:
Idd, Ik zou het nooit doen met Vriendjes van vriendinnen of iets. Maar vind ik een jongen echt leuk en ik ken zijn vriendin niet, ga ik er op in Ja.


Eigenlijk best wel slechte manier van denken, maar zo is het wel.
Je doet het 'makkelijker' als je zijn vriendin niet kent. Ja

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:35

Faelivrin schreef:
Amber_ schreef:
Idd, Ik zou het nooit doen met Vriendjes van vriendinnen of iets. Maar vind ik een jongen echt leuk en ik ken zijn vriendin niet, ga ik er op in Ja.


Eigenlijk best wel slechte manier van denken, maar zo is het wel.
Je doet het 'makkelijker' als je zijn vriendin niet kent. Ja


Je hebt ook wel gelijk, Ik geef ook toe dat het slecht en egoístisch is!
Maar als je de persoon niet zelf kent, .. is het idd wel zo.

mariskaLover

Berichten: 1245
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: utrecht

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:52

Jeetje, ik zou die jongen lekker met rust laten.
Ook al ken ik zijn huidige vriendin niet. Het lijkt me ook niet echt een lekker gevoel om iets met zo'n jongen te beginnen.
Zou hij met de tijd ook niet zoiets bij jou gaan flikken?

mariskaLover

Berichten: 1245
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: utrecht

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:00

Faelivrin schreef:
Oef, moeilijk. Ik zit zelf in een soortgelijke situatie, en wij zijn al 'over de streep' heen gegaan, helaas. Voel me er schuldig over tegenover zijn vriendin, waar hij al 5 jaar mee samen is. Maar ja, hij was er zelf bij, is over de 20, en was nuchter, dus ik hoef me geen zorgen te maken. Verder weet ik zelf ook dat het inderdaad onzin is, maar ook ik kan het gevoel niet wegdrukken en negeren, zeker niet na afgelopen weekend. Ik heb geen idee wat ik moet doen, en wat jij moet doen. Ik ga denk ik maar gewoon afwachten, wat hij ermee gaat doen. Hij zegt wel dat "Hij zich aangetrokken voelt tot mij". En dat het 'vanzelf' ging, en op het moment zelf, zei hij ook een aantal keer dat het fout was. Maar toch niet stoppen. Onbegrijpbaar soms, jongens. Knipoog

Sterkte ermee. En succes. Lachen

kristie schreef:
Hem vergeten Knipoog.
Het is niet netjes om aan een 'bezet iemand' te zitten...


Zeggen is makkelijker dan werkelijk doen, ik ben het volledig met je eens dat het zeker niet netjes is om aan een man/vent/jongen te zitten die al een vriendin heeft, maar toch, ze zijn er zelf ook bij Kristie, en ze weten hopelijk zelf ook zéér goed waarmee ze bezig zijn. Als je zoiets alleen al in je op komt, en het kunt, zit er al iets niet helemaal goed in de relatie tussen die jongen en zijn vriendin. Want anders kom je niet eens op het idee, en kùn je het niet eens.

Om een lang verhaal kort te maken; ik ben ten einde raad, net als TS. Koe

Edit; Typo.


Jeetje jeetje, ik weet dat ik hier beter niet op kan reageren.
Maar wat ben JIJ erg zeg...!! BAH
Op zo'n moment zou je wat eigenwaarde moeten tonen..
En moeten zorgen dat hij éérst thuis de dingetjes in orde maakt..
Ik hoop van harte dat deze kerel (jongen) een relatie met jou aangaat, en op een dag
hetzelfde doet, sorry voor me botte reactie.

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:01

Euhmm met rust laten! Haha!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:08

mariskaLover schreef:
Jeetje jeetje, ik weet dat ik hier beter niet op kan reageren.
Maar wat ben JIJ erg zeg...!! BAH
Op zo'n moment zou je wat eigenwaarde moeten tonen..
En moeten zorgen dat hij éérst thuis de dingetjes in orde maakt..
Ik hoop van harte dat deze kerel (jongen) een relatie met jou aangaat, en op een dag
hetzelfde doet, sorry voor me botte reactie.


Dankje. Vork

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:16

Nounou mariskalover, dat is wel een érg overdreven reactie. Ik zal eerlijk zijn, ik heb zelf ook wel eens gezoend met iemand die een vriendin had, en had nog duidelijk gezegd: " X, we moeten dit niet doen, je hebt een vriendin" maar de avond daarna deed hij het toch en ik dacht nouja hij is er zelf ook bij, ik ken zn vriendin niet en ik heb gevoelens voor hem. Dusja. En op zo'n moment..

Ik vind gewoon niet dat je zo kan oordelen, en dan iemand die je niet kent zoiets toewensen. Erg laag bij de grond.

Maar ik snap het wel hoor, jij hebt vast NOOIT iets gedaan wat EIGENLIJK niet door de beugel kon, of waar je je achteraf schuldig over voelde. jij bent natuurlijk veel te braaf daarvoor. Scheve mond

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:54

met problemen ind e relatie bedoel ik geen discussie's maar wanneer het gewoon echt niet meer gaat zoals het hoort Lachen dat ze twijfelen over hun gevoelens voor die persoon enz enz

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:23

pharagirlke schreef:
met problemen ind e relatie bedoel ik geen discussie's maar wanneer het gewoon echt niet meer gaat zoals het hoort Lachen dat ze twijfelen over hun gevoelens voor die persoon enz enz


Dan blijf ik er nog steeds bij dat hij zoiets niet mag doen.
Ik en mijn vriend hebben ook welleens getwijfeld aan elkaar, komt in elke relatie voor.
Iedereen vraagt zich weleens af of dit toch wel 'de ware' is.
Maar dat is nog steeds geen reden om plezier buiten je relatie te zoeken.

Ookal zou het niet zo lekker lopen tussen mij en mn vriend, zou ik het echt niet kunnen waarderen, accepteren of begrijpen dat hij naar andere meisjes gaat.
Als hij dat wil doen, moet hij ook maar man genoeg zijn om eerst te praten en het uitmaken als dat het is wat hij wil.

Daarnaast hoor ik hier heel veel mensen zeggen: Je kunt hier niet over oordelen als je het zelf niet heb meegemaakt dat je helemaal verliefd bent op iemand die een relatie heeft en hij ook op jou.
Maar bekijk het ook eens andersom, dat jij de vriendin was en jouw vriend flirt met anderen, omdat het niet lekker ligt in de relatie.
Wanneer je allebei de kanten hebt meegemaakt, dan pas kan je er echt over meepraten. En niet als je alleen ooit eens verliefd bent geweest op iemand die een relatie had, dan zie je het alleen maar van een kant.
Want geloof me, ookal zit het niet lekker in een relatie, om erachter te komen dat je vriend plezier zoekt buiten de relatie doet altijd zeer.
Zo'n jongen verdient het niet eens om een ander vriendin te hebben, zo'n jongen heeft eerst te bewijzen dat hij het waard is.

En ik zeg heus niet dat ik ontzettend braaf ben, ik heb genoeg dingen gedaan waar ik spijt van heb.
Maar om zo iemand pijn te doen, krijg ik niet over mn hart, ookal ken ik diegene niet.
Er zijn genoeg andere jongens die vrijgezel zijn, waarom zou ik die ene jongen nemen die al bezet is.
Alleen omdat hij lief tegen me doet en ik hem wel leuk vind? Nee hoor, er zijn genoeg andere leuke jongens die aandacht willen geven op een eerlijke manier zonder iemand pijn te doen.

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:57

Zoals je er aan komt, kom je er ook weer van af....

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:59

Suzanne F. schreef:
Zoals je er aan komt, kom je er ook weer van af....


Dat zei ik dus ook:
Douni schreef:
Ik zou hem echt je uit hoofd zetten.
Het is niet kwaad bedoeld, maar als hij met jou 'flirt' terwijl hij een vriendin heeft, zal hij dat ook bij een ander meisje die hij leuk vind gaan doen, wanneer jij een relatie met hem hebt.

Een jongen die een vriendin heeft, moet bij mij niet aankloppen, want daar trap ik niet in.
Want waarom zou hij het wel bij haar doen en later niet bij jou?

mariskaLover

Berichten: 1245
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: utrecht

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:06

Douni schreef:
pharagirlke schreef:
met problemen ind e relatie bedoel ik geen discussie's maar wanneer het gewoon echt niet meer gaat zoals het hoort Lachen dat ze twijfelen over hun gevoelens voor die persoon enz enz


Dan blijf ik er nog steeds bij dat hij zoiets niet mag doen.
Ik en mijn vriend hebben ook welleens getwijfeld aan elkaar, komt in elke relatie voor.
Iedereen vraagt zich weleens af of dit toch wel 'de ware' is.
Maar dat is nog steeds geen reden om plezier buiten je relatie te zoeken.

Ookal zou het niet zo lekker lopen tussen mij en mn vriend, zou ik het echt niet kunnen waarderen, accepteren of begrijpen dat hij naar andere meisjes gaat.
Als hij dat wil doen, moet hij ook maar man genoeg zijn om eerst te praten en het uitmaken als dat het is wat hij wil.

Daarnaast hoor ik hier heel veel mensen zeggen: Je kunt hier niet over oordelen als je het zelf niet heb meegemaakt dat je helemaal verliefd bent op iemand die een relatie heeft en hij ook op jou.
Maar bekijk het ook eens andersom, dat jij de vriendin was en jouw vriend flirt met anderen, omdat het niet lekker ligt in de relatie.
Wanneer je allebei de kanten hebt meegemaakt, dan pas kan je er echt over meepraten. En niet als je alleen ooit eens verliefd bent geweest op iemand die een relatie had, dan zie je het alleen maar van een kant.
Want geloof me, ookal zit het niet lekker in een relatie, om erachter te komen dat je vriend plezier zoekt buiten de relatie doet altijd zeer.
Zo'n jongen verdient het niet eens om een ander vriendin te hebben, zo'n jongen heeft eerst te bewijzen dat hij het waard is.

En ik zeg heus niet dat ik ontzettend braaf ben, ik heb genoeg dingen gedaan waar ik spijt van heb.
Maar om zo iemand pijn te doen, krijg ik niet over mn hart, ookal ken ik diegene niet.
Er zijn genoeg andere jongens die vrijgezel zijn, waarom zou ik die ene jongen nemen die al bezet is.
Alleen omdat hij lief tegen me doet en ik hem wel leuk vind? Nee hoor, er zijn genoeg andere leuke jongens die aandacht willen geven op een eerlijke manier zonder iemand pijn te doen.


amen!

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 18:15

hey mensen, tijd niet online geweest ik heb bij vriendin geslapen, erg bedankt voor de reacties en ook de PB's. Vandaag heb ik hem weer gezien, hij knipoogde naar me en we hebben even gepraat. ook de reactie van hoe hij het bedoelt wat hij tegen mij doet, ik zou het niet weten mannen zijn zo verschrikkelijk onvoorspelbaar. Ik ga het weer een paar dagen aankijken. Ik kijk ook op tegen het slapen gaan ik droom de laatse tijd zo vaak over hem.. ohh dit is echt verschrikkelijk...

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:28

Mijn tip: afblijven!! Niet zozeer om zijn vriendin een plezier te doen, maar gewoon voor jezelf. Want van zo'n relatie word je echt niet gelukkig. Hij kan dan nog zo enorm dol op je zijn, je onzeker maken van verliefdheid en zeggen dat hij twijfelt over zijn huidige relatie...... als dat echt zo is, dan maakt hij het maar uit. Zoniet dan voelt hij ook niet genoeg voor je.
Zet hem gewoon voor het blok. Maar begin er alsjeblieft niet aan terwijl hij nog een relatie heeft. Dat is vragen om problemen.

Ik heb het zelf ook ongeveer meegemaakt en kan dan ook echt bijna kwaad worden op de mensen die de man in kwestie zowat als het slachtoffer bestempelen. Ik ben van mening dat de man altijd de meest schuldge is. HIJ heeft immers een relatie, HIJ gaat vreemd. Als ik een vriend heb die ook maar 1 keer zoiets doet dan kan hij zijn spullen pakken. Maar ik zou nooit de dame in kwestie erop aankijken. (behalve wanneer dit een vriendin zou zijn, dan is het een heel ander verhaal)

Moet wel eerlijk toegeven dat ik er dus eerst vol ingetrapt ben voordat ik er zo over dacht. Knipoog

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:03

Ik kan alleen maar zeggen, het leven kan soms heel erg lastig zijn.

simone_1986

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:14

Ik zou nooit met een jongen nemen of zoenen die een vriendin heeft. Omdat ik zelf weet hoeveel pijn je er iemand mee kan doen.
Jongens die dat doen of willen vindt ik diep triest.

Ik zou hem een keuzen laten maken, of het uitmaken met zijn vriendin of als hij dat niet wilt hem met rust laten.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:44

mariskaLover schreef:

Jeetje jeetje, ik weet dat ik hier beter niet op kan reageren.
Maar wat ben JIJ erg zeg...!! BAH
Op zo'n moment zou je wat eigenwaarde moeten tonen..
En moeten zorgen dat hij éérst thuis de dingetjes in orde maakt..
Ik hoop van harte dat deze kerel (jongen) een relatie met jou aangaat, en op een dag
hetzelfde doet, sorry voor me botte reactie.


Nou nou, dit gaat ook wel een beetje ver.

Ik zal het even proberen uit te leggen. En dat is een erg moeilijke taak omdat mensen nu al bevooroordeeld zijn. En dat terwijl je helemaal geen idee hebt hoe het voelt als je er niet zelf in hebt gezeten . Niemand kiest daar namelijk bewust voor, maar gevoelens zijn gevoelens he.

Het is duidelijk dat jij nog nooit in zo'n situatie hebt gezeten. Wees daar maar blij om, want het sloopt je. Je hebt je gevoelens niet in de hand en heb je gewoon wel enig idee hoe moeilijk het is om gek te zijn op iemand die al bezet is? Dat kan nl niet als je het niet zelf hebt meegemaakt.

Lijkt wel of mensen dat even voor het gemak vergeten. Gevoelens zijn gevoelens toch, die heb je niet altijd in de hand . Wat je ermee doet wel. Maar ook daar kan je niks over zeggen als je zelf niet in zo'n situatie hebt gezeten.

Zelf reageerde ik altijd net zo als jij nu. Hoe kòn je zoiets doen?? En toen overkwam het me zelf. Niet omdat ik het leuk vond om iemand te moeten delen. Of om in een relatie te gaan zitten wroeten. Maar omdat ik gek op hem was. Toevallig hij, die al bezet was. Heb geprobeerd het te negeren maar dat gaat niet zomaar even.

Dus denk even na voordat je iets zegt. Tuurlijk mag je je eigen mening hebben. Maar het is zooo makkelijk praten vanaf de zijlijn!!! Wacht maar tot het jou een keer overkomt, dan praat je wel anders. En zeggen 'zoiets overkomt mij niet' kan niet, want je hebt niet in de hand op wie je verliefd wordt . (En als jij dat toevallig wel hebt, moet je daar heel blij mee zijn, dat scheelt je nl een heleboel ellende! )

Zo dat was mijn preek Schijnheilig

suepergirl schreef:
Moet wel eerlijk toegeven dat ik er dus eerst vol ingetrapt ben voordat ik er zo over dacht. Knipoog


*LOL* Hier ook. En daarom probeer ik anderen te behoeden voor zo'n fout. Sigaar

Charles

Berichten: 7477
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Onder de sterren

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:52

@mariskalover, kennelijk heb je niet goed gelezen want ze zegt dat ze helemaal niets gedaan heeft en hem juist vermijd. Gevoelens kun je niet weg drukken!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 22:44

Alles kan kapot *LOL*
maar tot hij vrijgezel is: handjes thuis!!!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:08

Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en probeer hem te vergeten! Ik weet dat het niet gemakkelijk is maar begin niets met iemand die al een relatie heeft, hou de eer aan jezelf.

Ik heb de jongen in kwestie destijds voor de keuze gesteld ik of zij, en daar ben ik achteraf heel blij om. Hij heeft ook voor mij gekozen maar zelfs als hij dat niet had was dit het beste geweest. Je kan een jongen beter helemaal niet hebben dan dat je hem moet delen!