Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 18:25

Ivm bekende op bokt heb ik een "undercover" account aangemaakt om mijn verhaal kwijt te kunnen. Het probleem is dus dat ik gek ben op iemand die al een hele tijd een relatie heeft.. en er is een redelijk leeftijdsverschil.. Ik zie m gelukkig niet zo vaak maar als ik hem zie zie ik hem ook een hele dag( wedstrijden ed. ) Als hij me niet zo mogen zou ik er zo over heen komen maar dat is niet het geval dat laat hij duidelijk merken, excuses zoeken om me bijvoorbeeld een aai over mn hoofd te geven en knipogen, glimlachen en zo is er ook bij. Als ik een tijdje weg ben geweest vraagt hij ook waar ik geweest ben en wat ik gedaan heb. Ik weet echt niet wat ik moet doen, diep in mijn hart weet ik dat het gewoon onzin is wat ik voel en dat dit niet kan, maar ik kan het gevoel gewoon niet wegdrukken en negeren. Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Alvast bedankt voor de moeite om mijn verhaal te lezen en de eventuele tips en reacties.. Lachen

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:26

Hem vergeten Knipoog.
Het is niet netjes om aan een 'bezet iemand' te zitten...

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:31

Oef, moeilijk. Ik zit zelf in een soortgelijke situatie, en wij zijn al 'over de streep' heen gegaan, helaas. Voel me er schuldig over tegenover zijn vriendin, waar hij al 5 jaar mee samen is. Maar ja, hij was er zelf bij, is over de 20, en was nuchter, dus ik hoef me geen zorgen te maken. Verder weet ik zelf ook dat het inderdaad onzin is, maar ook ik kan het gevoel niet wegdrukken en negeren, zeker niet na afgelopen weekend. Ik heb geen idee wat ik moet doen, en wat jij moet doen. Ik ga denk ik maar gewoon afwachten, wat hij ermee gaat doen. Hij zegt wel dat "Hij zich aangetrokken voelt tot mij". En dat het 'vanzelf' ging, en op het moment zelf, zei hij ook een aantal keer dat het fout was. Maar toch niet stoppen. Onbegrijpbaar soms, jongens. Knipoog

Sterkte ermee. En succes. Lachen

kristie schreef:
Hem vergeten Knipoog.
Het is niet netjes om aan een 'bezet iemand' te zitten...


Zeggen is makkelijker dan werkelijk doen, ik ben het volledig met je eens dat het zeker niet netjes is om aan een man/vent/jongen te zitten die al een vriendin heeft, maar toch, ze zijn er zelf ook bij Kristie, en ze weten hopelijk zelf ook zéér goed waarmee ze bezig zijn. Als je zoiets alleen al in je op komt, en het kunt, zit er al iets niet helemaal goed in de relatie tussen die jongen en zijn vriendin. Want anders kom je niet eens op het idee, en kùn je het niet eens.

Om een lang verhaal kort te maken; ik ben ten einde raad, net als TS. Koe

Edit; Typo.

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:31

Ik zou er niks mee doen als ik jou was, hoe moeilijk dat ook is.
Denk je eens in hoe het zal zijn als jij met hem was en een ander meisje zat in deze situatie met jouw vriend...
Je kan het gewoon niet maken tegenover zijn vriendin!
Het beste wat je kunt doen is afstand houden, als hij net zo gek op jou is als jij op hem, dan zal hij helemaal voor jou moeten kiezen en niet van twee walletjes blijven eten.
Zijn gedrag tegenover jou zegt ook wel wat over hem, wie zegt dat hij dat straks niet weer bij een ander meisje doet als jij met hem bent?

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:33

ik zou er niets mee doen.Hoe zou jij het vinden als je straks een relatie hebt en jouw vriendje zit met een ander te flikflooien.

faxa

Berichten: 2173
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:33

een vriendin van mij zegt altijd: wat er is kan altijd kapot....tjsa het is niet eerlijk tegen over zijn vriendin maar kijk gewoon hoe het tussen hem en haar gaat. En probeer er niks mee te doen, maar als hij zo;'n beejte 'sjanst' laten we zeggen vind ik dat je er wel op in kan gaan...

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:34

Faelivrin schreef:



kristie schreef:
Hem vergeten Knipoog.
Het is niet netjes om aan een 'bezet iemand' te zitten...


Zeggen is makkelijker dan werkelijk doen, ik ben het volledig met je eens dat het zeker niet netjes is om aan een man/vent/jongen te zitten die al een vriendin heeft, maar toch, ze zijn er zelf ook bij Kristie, en ze weten hopelijk zelf ook zéér goed waarmee ze bezig zijn. Als je zoiets alleen al in je op komt, en het kunt, zit er al iets niet helemaal goed in de relatie tussen die jongen en zijn vriendin. Want anders kom je niet eens op het idee, en kùn je het niet eens.


Weet ik, een van de twee moet stop zeggen, maar dat gebeurt idd niet altijd Vork

Charles

Berichten: 7477
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Onder de sterren

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:37

jeetje wat een moeilijk geval, ik weet wat het is om iemand los te laten waar je eigelijk gek op bent, maar als hij toch een soort hints geeft is het nog moeilijker, en denk goed na over je leeftijdsverschil, als het té groot is moet je hem sowieso opgeven hoe moeilijk het ook is

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:37

Anita_D schreef:
Ik zou er niks mee doen als ik jou was, hoe moeilijk dat ook is.
Denk je eens in hoe het zal zijn als jij met hem was en een ander meisje zat in deze situatie met jouw vriend...
Je kan het gewoon niet maken tegenover zijn vriendin!
Het beste wat je kunt doen is afstand houden, als hij net zo gek op jou is als jij op hem, dan zal hij helemaal voor jou moeten kiezen en niet van twee walletjes blijven eten.
Zijn gedrag tegenover jou zegt ook wel wat over hem, wie zegt dat hij dat straks niet weer bij een ander meisje doet als jij met hem bent?


Dat is nou juist het hele probleem. Is zo iemand wel betrouwbaar?
Ik weet zelf meer van mijn persoon in kwestie, TS; jij ook?
En ik ben het wel met Anita eens dat hij als hij helemaal gek op je is compleet voor jou moet gaan.
En dus zijn vriendin 'in de steek' moet laten.. Lachen

kristie schreef:
Weet ik, een van de twee moet stop zeggen, maar dat gebeurt idd niet altijd Vork


Precies.. Knipoog

Edit; Wederom een typo.
Laatst bijgewerkt door Faelivrin op 07-08-06 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:38

Faelivrin schreef:
Oef, moeilijk. Ik zit zelf in een soortgelijke situatie, en wij zijn al 'over de streep' heen gegaan, helaas. Voel me er schuldig over tegenover zijn vriendin, waar hij al 5 jaar mee samen is. Maar ja, hij was er zelf bij, is over de 20, en was nuchter, dus ik hoef me geen zorgen te maken. Verder weet ik zelf ook dat het inderdaad onzin is, maar ook ik kan het gevoel niet wegdrukken en negeren, zeker niet na afgelopen weekend. Ik heb geen idee wat ik moet doen, en wat jij moet doen. Ik ga denk ik maar gewoon afwachten, wat hij ermee gaat doen. Hij zegt wel dat "Hij zich aangetrokken voelt tot mij". En dat het 'vanzelf' ging, en op het moment zelf, zei hij ook een aantal keer dat het fout was. Maar toch niet stoppen. Onbegrijpbaar soms, jongens. Knipoog

Sterkte ermee. En succes. Lachen

kristie schreef:
Hem vergeten Knipoog.
Het is niet netjes om aan een 'bezet iemand' te zitten...


Zeggen is makkelijker dan werkelijk doen, ik ben het volledig met je eens dat het zeker niet netjes is om aan een man/vent/jongen te zitten die al een vriendin heeft, maar toch, ze zijn er zelf ook bij Kristie, en ze weten hopelijk zelf ook zéér goed waarmee ze bezig zijn. Als je zoiets alleen al in je op komt, en het kunt, zit er al iets niet helemaal goed in de relatie tussen die jongen en zijn vriendin. Want anders kom je niet eens op het idee, en kùn je het niet eens.

Om een lang verhaal kort te maken; ik ben ten einde raad, net als TS. Koe

Edit; Typo.

Ben het met je eens dat ze er zelf ook bij zijn. Maar in zekere zin is er ook een verantwoordelijkheid bij de vreemdgegaander Knipoog (de persoon waarmee diegene vreemd gaat) dan vind ik, want jij weet dat hij een vriendin heeft. Jij schiet er namelijk ook niets mee op. Ik weet dat veel dingen makkelijker zijn om te zeggen dan om te doen, maar het gevoel naderhand is zoveel fijner als je je aan je woord hebt gehouden. En als er iets niet goed zit in hun relatie, dan moet datgene aangepakt worden en dat zal naar mijn mening echt niet zoveel sneller gebeuren als jij met hem over de schreef gaat, dan wanneer je het niet doet.
Ik heb altijd gevonden: als diegene weet dat de ander bezet is, maar toch samen met hem overspel pleegt, zeg maar, dan is diegene net zo fout. Het heeft te maken met normen en waarden. (dit alles is trouwens in de algemene vorm geschreven Knipoog Tong uitsteken)

TS: niet doen dus. Afblijven. Zit het niet goed tussen hem en zijn vriendin, dan kun je hem daar best mee confronteren, maar totdat het uit is, afblijven.

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 18:39

Faelivrin schreef:
Anita_D schreef:
Ik zou er niks mee doen als ik jou was, hoe moeilijk dat ook is.
Denk je eens in hoe het zal zijn als jij met hem was en een ander meisje zat in deze situatie met jouw vriend...
Je kan het gewoon niet maken tegenover zijn vriendin!
Het beste wat je kunt doen is afstand houden, als hij net zo gek op jou is als jij op hem, dan zal hij helemaal voor jou moeten kiezen en niet van twee walletjes blijven eten.
Zijn gedrag tegenover jou zegt ook wel wat over hem, wie zegt dat hij dat straks niet weer bij een ander meisje doet als jij met hem bent?


Dat is nou juist het hele probleem. Is zo iemand wel betrouwbaar?
Ik weet zelf meer van mijn persoon in kwestie, TS; jij ook?
En ik ben het wel met Anita eens dat hij als hij helemaal gek op je is compleet voor jou moet gaan.
En dus zijn vriendin 'in de steek' moet laten.. Lachen

kristie schreef:
Weet ik, een van de twee moet stop zeggen, maar dat gebeurt idd niet altijd Vork


Precies.. Knipoog

Edit; Wederom een typo.

Hij is altijd erg lief en ook tegen zijn vriendin als ik erbij ben, ik zie hem ook niet echt als iemand die vreemd zou gaan.. maar dat verandert mijn gevoel voor hem niet..

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:40

Tjaa .. moeilijk. Zit ook in zo'n situatie. Weet niet wat ik ermee aan moet .. heb hem vandaag vertelt dat ik 't niet zo netjes van hem vind tegenover z'n vriendin, maja die is op vakantie. Clown Onbetrouwbare lui ..

dit gaat overigens wat verder dan alleen oogcontact en glimlachen, maar ook weer niet zoenen. Al vind ik 't wel over de grens

Marigold

Berichten: 12582
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:40

afblijven Knipoog

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:41

Loontjuh schreef:
Ben het met je eens dat ze er zelf ook bij zijn. Maar in zekere zin is er ook een verantwoordelijkheid bij de vreemdgegaander Knipoog (de persoon waarmee diegene vreemd gaat) dan vind ik, want jij weet dat hij een vriendin heeft. Jij schiet er namelijk ook niets mee op.


Het staat vast dat vreemd gaan van beide kanten niet netjes is maar ik vind degene die vreemd gaat 'fouter' dan de gene met wie hij vreemd gaat.

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 18:41

Jaduuh schreef:
Tjaa .. moeilijk. Zit ook in zo'n situatie. Weet niet wat ik ermee aan moet .. heb hem vandaag vertelt dat ik 't niet zo netjes van hem vind tegenover z'n vriendin, maja die is op vakantie. Clown Onbetrouwbare lui ..

dit gaat overigens wat verder dan alleen oogcontact en glimlachen, maar ook weer niet zoenen. Al vind ik 't wel over de grens

Wat is er dan in jouw geval gebeurt?

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:43

Undercover88 schreef:
Jaduuh schreef:
Tjaa .. moeilijk. Zit ook in zo'n situatie. Weet niet wat ik ermee aan moet .. heb hem vandaag vertelt dat ik 't niet zo netjes van hem vind tegenover z'n vriendin, maja die is op vakantie. Clown Onbetrouwbare lui ..

dit gaat overigens wat verder dan alleen oogcontact en glimlachen, maar ook weer niet zoenen. Al vind ik 't wel over de grens

Wat is er dan in jouw geval gebeurt?


Kusjes geven, armen om je heen slaan, knuffelen .. overal aan raken enz. Je weet 't wel. Clown

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:46

kristie schreef:
Hem vergeten Knipoog.
Het is niet netjes om aan een 'bezet iemand' te zitten...


Mee eens, Hoe moeilijk het ook is!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:47

Loontjuh schreef:
Ben het met je eens dat ze er zelf ook bij zijn. Maar in zekere zin is er ook een verantwoordelijkheid bij de vreemdgegaander Knipoog (de persoon waarmee diegene vreemd gaat) dan vind ik, want jij weet dat hij een vriendin heeft. Jij schiet er namelijk ook niets mee op. Ik weet dat veel dingen makkelijker zijn om te zeggen dan om te doen, maar het gevoel naderhand is zoveel fijner als je je aan je woord hebt gehouden. En als er iets niet goed zit in hun relatie, dan moet datgene aangepakt worden en dat zal naar mijn mening echt niet zoveel sneller gebeuren als jij met hem over de schreef gaat, dan wanneer je het niet doet.
Ik heb altijd gevonden: als diegene weet dat de ander bezet is, maar toch samen met hem overspel pleegt, zeg maar, dan is diegene net zo fout. Het heeft te maken met normen en waarden. (dit alles is trouwens in de algemene vorm geschreven Knipoog Tong uitsteken)

TS: niet doen dus. Afblijven. Zit het niet goed tussen hem en zijn vriendin, dan kun je hem daar best mee confronteren, maar totdat het uit is, afblijven.


Ja, hier ben ik het dan ook weer met jou eens. Dat ook de verandwoordelijkheid er is bij TS (en mij), maar als HIJ de stap zet, naar méér dan de bedoeling is, en meer dan toegestaan is als je een relatie hebt, en zelf helemaal gek op diegene bent, weetje dan wel hoe onwijs moeilijk het is het gewoon tegen te gaan? Ik kon het niet, ik kon het niet tegen houden.

En ja, natuurlijk voel ik me schuldig tegenover zijn vriendin, das normaal, terwijl ik zijn vriendin niet eens goed ken. Maar, gosh. Tis zo onwijs moeilijk. Ik weet dat ik eraf moet blijven, en TS weet dat inmiddels ook wel, maar toch doe je het dan niet. Onbegrijpelijk. Scheve mond

savanrobbie
Berichten: 144
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Numansdorp

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:49

Ik heb een paar jaar geleden ook zoiets mee gemaakt.
Die jongen had toen een relatie van 4 jaar. En ik was super verliefd op hem. Stiekem afspreken. Inderdaad dingen opzoeken om elkaar te kunnen zien. 's nachts bellen. Op het laatst werd het zelfs zo erg dat er dingen gebeurden als zijn vriendin er bij was.

Op een gegeven moment waren HAAR vriendinnen er achter gekomen, en kwamen er vragen.
Het is toen uitgekomen dat we al meer dan een half jaar met elkaar bezig waren.

Tuurlijk voelde ik me schuldig tegenover haar, maar ik was zo verliefd op hem.


Hij heeft toen voor haar gekozen, en probeerde mij volkomen te negeren. Dit lukte niet.

Ik zou zo'n jongen niet kunnen vertrouwen. Vind het nog steeds een lekkerding Knipoog
Maar, bij zijn vorige vriendin is hij op dezelfde manier bezig geweest..


Dus IK kan zo'n jongen niet meer vertrouwen.

Het is zo moeilijk.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:52

Hoe moeilijk het ook is: afblijven en op zoek gaan naar iemand die er wel 100% voor jou kan zijn.

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 18:54

onbegrijpelijk is het niet liefde maakt blind zeker als hij laat merken dat hij je ook wel leuk vind

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 19:02

bedankt voor jullie reacties tot nu toe... ik heb het er echt moeilijk mee en ik merk dat er meer mensen met dit probleem zijn...

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:03

oei wat herkenbaar.. Bloos

Ik ben echt geen uitgaanstype en had ook nooit wat met jongens tot een meid bij mij in de clubles haar nieuwe vriend meenam.. Party!! Ja, raak dus.. Clown
Hij washelemaal gek op mij, maar ik vond dat ik niks kon laten merken. Ik mocht zijn vriendin echt niet maar wilde niet de reden zjin dat het uit zou gaan. Ook wilde ik hem niet laten merken dat ik hem wel leuk vond omdat ik hem dan in een moeilijke situatie zou brengen..
Tijdens die periode heb ik niks laten merken (tegen hem dan, mijn moeder wist van alles Knipoog ). Hij zocht mij op op concours en op het laatst zij zijn vriendin zelfs Kijk maar even bij Iris haar trailer, daar zou hij wel zijn Bloos ..

Het is na 3 jaar uitgegaan tussen hun. De manier is zo vervelend geweest dat ik heeeeel kwaad op haar ben geweest. Wilde ik hem geen pijn doen, geeft zij hem een doodsteek Boos! .
Hij was zo van slag dat hij op vakantie is gegaan met zijn ouders naar Canada. Heel toevallig kwam ik hem later tegen toen ik op de manege aan het trainen was ( ik kom daar nooit, maar het vroor). Hij had (buiten zijn vriendin) ook niks met paarden, dus we zouden elkaar nooit meer tegen komen. Hij was in de kantine om de eigenaar gedag te zeggen en kwam mijn zusje tegen.
Hij vroeg haar of ze de groetjes wel even wilde doen aan die leuke zus (jaja) en zij zo spontaan: Kan je ook wel zelf doen 06-...(yep zij wist het ook)
Toen zag ze de auto en trailer en heeft hem naar mij toe gestuurd. We zijn de zelfde avond uit geweest en gaan volgend jaar trouwen Lovers

Ik kan zo een roman schrijven Knipoog

Ik heb dus hiervoor gekozen.. Is bij mij super uitgelopen, maar het had net zo goed anders kunnen gaan Knipoog

Ik heb 3 jaar gewacht maar het was echt meer dan de moeite waard Cool

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:05

wauw trisca,wat een mooi verhaal.Super dat het zo afgelopen is. (wil jouw roman wel lezen hoor hihi)

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 19:50

fijn voor jou dat het zo is afgelopen! oh wat vind ik dit een moeilijke situatie..