Ik heb een kamer jeeeuuhh...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 10:59

Siempie"]
[quote="Beaumau"]Ik ga ook naar Dronten en volgenbs mij zit ik bij jullie in de klas...
[/quote]

Welke opleiding ga jij doen?
[/quote]

[quote="Beaumau schreef:
Ik ga naar de CAH... Maya's naam stond wel op de klasselijst...


Beaumau, wat is jouw echte naam? Ik sta idd op die lijst, maar het verkeerde profiel staat erop. Ik doe geen CM, ik doe N&G met eco1. Maar daar moet ik nog voor bellen. Goh, dan heb ik dus in ieder geval al 1 boktklasgenoot. En ik weet niet op Siempie van de Havo of MBO komt, want dat zouden verschillende klassen worden. Ah, Siempie komt van het VWO, dus die gaat samen met de MBO'ers een 3-jarige opleiding doen.
Dorine, ik sta er vanaf half maart erop, en ik kom van heel ver, en ik ga ze stalken Schijnheilig (iedere week bellen) en dan een kamer.
Over de boeken, zijn er nog meer die het niet snappen? Ik heb er een hele tijd over gedaan, en nu moet ik allemaal van de "rare" boeken bestellen. Ik heb geen idee wat we daar mee moeten, wat voor les we dan daarmee krijgen. En owja, mijn vraag welke boeken moet je bestellen als je b.a. moet doen?


_Mir_

Berichten: 852
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 16:15

Hallo allemaal wat leuk dat jullie allemaal naar Dronten komen, ik ben derdejaars student veehouderij aan de CAH Koe
Als jullie een kamer zoeken gewoon inschrijven bij de woningbouw en binnen twee maanden kan het geregeld zijn! Knipoog
En nog even over dat feesten in Dronten, dat gaat prima hoor! Ben echt blij als de bar straks weer open is... Clown

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:05

Dit is een oud topic, het is niet zo handig om daarop te reageren.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:10

Idd al oud, daarom slotje.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, amy495, Bodan, chocky84, dollyspikkel, GrapeshotBot, heidy_wilco, HELder, Kaetibangsi, KellyR, Kmbrly, lina1998, luuntje, Milando, Mirre1415, Miss_Mii21, mooney, Roos_h, RoronaZorro, Sourire, sunshine, Suusw, Syzygy, Thrive, twinducklin, Unoo, Zwerte en 84 bezoekers