Waar kan jij je enorm aan ergeren??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 18:27

ik irriteer me ook aan zo 'n bedelende vriendin, heeft nooit beltegoed, wil dus altijd bellen met andermans telefoon! Ook heeft ze nooit geld mee om iets te kopen in de pauzes en leent dan. Als een ander vraagt om van haar te lenen doet ze altijd moeilijk! Ook wil ze altijd onze aantekeningen hebben (krijg je een mailtje: mail even je aantekeningen want ik snap het niet) maar als jij ooit om hulp vraagt dan is ze niet thuis!!! Irri-irri-irri!!!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 19:58

Mensen die voor recht voor je even lekker hun neus gaan uitpeuteren. GATVER dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres. Misselijk

Mensen die voordringen.

Mensen die roddelen, zonder dat ze weten wat er nou écht aan de hand is (shut up!! Boos! )

Als iemand je niet terugbelt. Frusty

Als iemand voor je op de weg 65 gaat rijden, terwijl je 80 mag. Lips are sealed

Als je iemand zijn paard naar de fillistijnen ziet rijden, en je diegene daarna nog hoort opscheppen over hoe goed ze wel niet is enz.

Als je je teen stoot als je net chagrijnig bent... *LOL* (krijg er spontaan de slappe lach van nu ik dit neertik Clown )

File...

Als mn internet het weer eens niet doet, terwijl ik net iets leuks heb om op Bokt te vertellen bv... Lips are sealed

Ik kan geloof ik nog wel ff doorgaan. Haha! Haha!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 20:04

Als mensen je beschuldigen van iets wat helemaal niet waar is...

idd wat anneke al zei mensen die te langzaam rijden!

en mensen die opscheppen over iets en zich beter voordoen dan ze zijn

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:07

Wat ik ook heel irritant vind: als mensen gelijk over zichzelf beginnen als je iets vertelt. Ja, zoiets heb ik ook meegemaakt. Ja, daar zit ik toch niet op te wachten?
Het ergste is nog dat ik dat alléén maar doe, dus ik erger me af en toe ook kapot aan mezelf. Op bokt zeg ik dan maar niets, want dan begin ik gelijk over mezelf, zo egocentrisch! Maar in het eggie is het vaak al te laat. Dus dan tats ik mezelf even op mijn vingers, maar ja, daar heb je niet zoveel aan dan he. Echt zwaar irritant vind ik dat!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:24

Ja idd Laui, daar kan ik me ook vreselijk aan ergeren.
Dan begin je zelf een verhaal, en die ander, begint meteen van (dwars door je heen) o ja dat heb ik ook, en bla bla bla verteld ze gewoon dr eigen verhaal. Lips are sealed

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:41

Of ehm... Ik fiets soms met een vriendin mee naar huis, en dan wil ik iets vertellen. Maar dan gaat zij over zichzelf vertellen en het duurt maar en duurt maar. En dan zie ik het punt waar we uit elkaar moeten naderen, zegt ze vrolijk 'doei, tot morgen'...
Heb ik nog niets verteld Haha!

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 22:51

Anneke schreef:
Als iemand voor je op de weg 65 gaat rijden, terwijl je 80 mag. Lips are sealed


Uhm, serieus, daar erger ik me wel eens aan, niet altijd, en hangt ook erg van het soort weg af, mensen die 80 rijden waar je 80 mag...hup doorrijden met die kar...

En waar ik me echt iedere dag helemaal aan kapoterger, typisch Nederlands rijgedrag, op de linker- of middelste baan blijven hangen. Net of het een schande is om rechts te rijden.

Of als we toch over het verkeer hebben, vrachtwagens die met 1km. verschil gaan inhalen...

(je hoort het al, ik zit veel op de weg...)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 09:47

oh, je hoeft maar 1x achter zo'n bak gezeten te hebben (met rijles wekelijks) of je krijgt nu al jeuk als iemand het alleen maar zegt.
ook irritant: als je zelf met 150 (niet tijdens de rijles) in wil halen en dan kun je gewoon niet naar rechts. Ik ga dan echt niet harder, 150 vind ik dan hard zat (ok, harder is leuk, maar niet als het een beetje druk begint te worden), en dan komt er zo'n achterlijke gladiool achterop met 200 ofzo. Daar erger ik me ook mateloos aan. Te hard rijden ok, maar zo gigantisch te hard... dat vind ik zo nergens op slaan!

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:07

Laui! schreef:
als je zelf met 150 (niet tijdens de rijles)


niet? *LOL* [/b]

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:35

Ik kan me heel erg ergeren aan mensen die bedelen of die nooit geld mee hebben als je met ze naar de stad gaat ofzo, dan is het altijd "ow wil dit ff voorschieten"en dan nooit meer terug betalen Lips are sealed

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 17:16

mensen die gewoon niet luisteren als je iets vertelt en dan of met iemand anders gaan praten of er gewoon doorheen l*llen.
Ik heb een vriendin die als ik op een dag maar iets over mijn paard zeg meteen zegt dat het haar niet interrsseert of iets van die strekking en mij dan verwijt dat ik niet naar haar (lange) verhalen luister.

Wat ook erg irritant is als je met iemand aan het praten bent en het gesprek komt steeds op andere vrienden van diegene, hoe leuk ze zijn enz. dan voel ik me ook altijd een beetje stom.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 17:20

Citaat:
Wat ik ook heel irritant vind: als mensen gelijk over zichzelf beginnen als je iets vertelt. Ja, zoiets heb ik ook meegemaakt. Ja, daar zit ik toch niet op te wachten?
Het ergste is nog dat ik dat alléén maar doe, dus ik erger me af en toe ook kapot aan mezelf. Op bokt zeg ik dan maar niets, want dan begin ik gelijk over mezelf, zo egocentrisch! Maar in het eggie is het vaak al te laat. Dus dan tats ik mezelf even op mijn vingers, maar ja, daar heb je niet zoveel aan dan he. Echt zwaar irritant vind ik dat!


maar als het over hetzelfde onderwerp gaat vind ik het niet zo erg dan vertel je gewoon wat je zelf hebt meegemaakt, ik vind het pas irri als hetgene dat jij kwijt wilde gewoon wordt afgekapt.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 18:34

dana schreef:
Citaat:
Wat ik ook heel irritant vind: als mensen gelijk over zichzelf beginnen als je iets vertelt. Ja, zoiets heb ik ook meegemaakt. Ja, daar zit ik toch niet op te wachten?
Het ergste is nog dat ik dat alléén maar doe, dus ik erger me af en toe ook kapot aan mezelf. Op bokt zeg ik dan maar niets, want dan begin ik gelijk over mezelf, zo egocentrisch! Maar in het eggie is het vaak al te laat. Dus dan tats ik mezelf even op mijn vingers, maar ja, daar heb je niet zoveel aan dan he. Echt zwaar irritant vind ik dat!


maar als het over hetzelfde onderwerp gaat vind ik het niet zo erg dan vertel je gewoon wat je zelf hebt meegemaakt, ik vind het pas irri als hetgene dat jij kwijt wilde gewoon wordt afgekapt.


Das idd erg irri, naast te laat komen en niet aan afspraken houden bij mij Haha!
Bij mij gebeurde het vaak dat mensen dan gewoon "over" me heen praatte. Zo kon ik dus nooit wat zeggen. Nu praat ik gewoon net zo hard verder zodat hun stoppen, ze wachten maar op hun beurt }>
En net zoiets, laatst hadden ze het op de manege dus over dat verongelukte paardje dat ik een half jaar heb medeverzorgd. Ik hoor 2 van mijn lesgenoten erover praten en 1 vraagt hoe het beestje heette en van wie die was, de ander wist dat niet. Ik wist dat wel, ik kende haar immers, dus ik zeg dat even van die en die. Simpel zodat hun dat wisten en weer verder konden praten, niet om het verhaal over te nemen en te gaan vertellen. Maar ik wordt wel aangekeken alsof ik het verhaal wou gaan vertellen. Duh, ik weet ook best dat ze zobiezo al niet naar mijn verhalen luisteren Boos! Lips are sealed

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:06

me = m'n

}> }>

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:49

-Als je net wat wou gaan typen en je weet het opeens niet meer (zoals nu *zucht*)

-Mensen die koste wat kost in de hoefslag blijven stappen ondanks hevig geschreeuw: stappen doe je in de binnenhoefslag...terwijl je aan het galopperen bent Frusty

-Mensen die denken alles beter te weten en te hebben

-Mensen waar je bijna tegenop rijd (per ongeluk) en het is nog geeneens jouw fout,en dan word je uitgemaakt voor H O E R Boos!

-Als ik me moet haasten

-Als iemand zelf iets niet kan en mij om hulp gaat vragen terwijl ik zelf ook met een druk paard loop Frusty

-Mensen die aaaaallllllltijjjjjjjd wat te klagen hebben Misselijk Knipoog

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 22:30

Laui! schreef:
Wat ik ook heel irritant vind: als mensen gelijk over zichzelf beginnen als je iets vertelt. Ja, zoiets heb ik ook meegemaakt. Ja, daar zit ik toch niet op te wachten?
Het ergste is nog dat ik dat alléén maar doe, dus ik erger me af en toe ook kapot aan mezelf. Op bokt zeg ik dan maar niets, want dan begin ik gelijk over mezelf, zo egocentrisch! Maar in het eggie is het vaak al te laat. Dus dan tats ik mezelf even op mijn vingers, maar ja, daar heb je niet zoveel aan dan he. Echt zwaar irritant vind ik dat!

Ik vind dat ook irri maar ik weet van mezelf dat ik dat ook wel doe, maar nu probeer ik gewoon mn mond te houden enluisteren, want ik weet dat het poedersuiker is.
Maar waar ik me aan erger in mijn vriendenkring; een vriend roddelt over mij en mn beste vriendin en vind het gek dak boos op m ben
Altijd beter willen zijn of juist slechter ( moet dan stoer zijn)
spijbelen oid omdat dat 'stoer' is
altijd doen als of je weet wat de ander voelt
altijd gelijk willen halen
altijd medelijden willen hebben
maar het allerergst vind ik jaloers zijn. Een flinke tijd terug had mijn vriend het uitgemaakt (vreemdgegaan) ik verdrietig kreeg ik van een goede vriendin te horen dat ik niet verdrietig mocht zijn omdat ik een eigen pony had Scheve mond en ten tweede dak een slet was.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:11

Waar ik me vreselijk aan kan storen zijn mensen die denken dat ze het helemaaal zijn Misselijk

En wat ik ook heel erg irritant vind is dat als ik een keer sago ben ineens alles lijkt te vallen wat ik beetpak Haha!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:05

Mezelf ( hoe gek dat ook klinkt , maar ik vind af en toe dat ik echt stom en onattent bezig ben ).

Het feit dat mensen zich zo superieur voelen , dat ze vinden dat ze boven alle andere dieren staan en er maar alles mee kunnen.

De bio-industrie ( maar ik mag niet vegatarier worden van mijn ouders Boos! ).

Het omkappen van het regenwoud.

Mensen die zeuren , en jij maar aardig blijven.

Het feit dat jij soms alleen maar geeft en ook kansen blijft geven , en dat anderen alleen maar van je nemen en kansen blijven verknallen.

Mensen die denken te weten wat voor anderen het beste is.

Mensen die anderen storen bij hun werk. niet alleen die persoon , maar ook de anderen kunnen zo niet verder.

Dat sommige mensen zoveel hebben en dan ontevreden zijn , en die dan niet snappen dat er mensen zijn , die met minder ook al heel gelukkig zijn.