wie kan mij helpen.....?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

wie kan mij helpen.....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 08:28

Echt alle tips en reacties zijn welkom!!!
Gister heeft na drie jaar mn vriendje het uitgemaakt..... ik voel me nu echt onwijs kl!te Verdrietig en alle andere verschijnselen die bij liefdesverdriet horen. Vooral omdat het voor mij best plotseling kwam.
We hadden het onwijs leuk samen... de laatste tijd zagen we elkaar alleen niet zo vaak omdat we allebei studeren.
Hij is nu gestopt met school en wil ff rust aan zn hoofd (en hij twijfelde aan zn gevoelens)
Dus mijn vraag is aan jullie, zijn er nog tip en of reacties zodat ik hem een beetje uit mn hoofd kan krijgen en weer met mn eigen leven verder kan gaan en kan accepteren dat hij daar geen deel meer van uit maakt!

Dus alle lekkkere mannen van 19 en ouder (met als hobby paarden) opgelet!


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:05

lekker uitgaan met vriendinne, rijden met je paard buiten enzo.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:55

Ik weet niet waar je woont, maar het is tijd voor een flink robbertje stappen. Kom maar een keertje lekker mee!

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:35

Alleen maar hele leuke dingen doen, werkt altijd super. Leuke etentjes met vrienden, lekker stappen, het druk hebben, of het goed is voor het verwerkingsproces is een tweede, maar het werkt wel.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 15:42

Ja, zorg er voor niet teveel alleen te zijn, want dan ga je malen en dan houdt het niet meer op. Afleiding zoeken d.m.v. uitgaan, paardrijden, veel mensen zien.

De hond is de betere mens

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:29

Niet doen alsof je alles aankan, door aan iedereen te laten zien hoe sterk je wel niet bent en dat je hem helemaal niet mist. Huilen? Wat is dat?

Dat heb ik namelijk gedaan, en na een maand stortte ik alsnog in. En dan is de klap driehonderd keer zo hard...

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Anoukjuuuhh, Berdien, Butterfly, Charaz, Exorcizamus, Facebook, Iccc, koenlover, Lalidan, laura_estee, Lisewiesje, manonutjuh, MarjanB, Momo94, Saaams, Thami, winnetou4502 en 56 bezoekers