Bij opnames van Dayzers geweest :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Bij opnames van Dayzers geweest :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 20:09

Hahaha dat was best wel lachen. Haha!

Een vriend van mij had zich opgegeven voor Dayzers, en jawel vandaag was het zo ver, de opnamen. Vanmorgen om 5.53 uur Gaaaap de trein richting Hilversum gepakt, samen met nog 2 anderen als Mental Supporting Team mee gegaan, erg geinig om te zien hoe dat allemaal gat. Eerst al een andere opname gezien, je wilt niet weten hoeveel er mis gaat, en die Manuela Kemp is ook niet de allerslimste Haha! Verder liep die Tim Klein (ook van 538) er ook nog rond, wel geinig.

Goed, bij die 2e ronde was dus die vriend van mij aan de beurt, die het ook nog eens erg goed deed, niet te geloven Haha! Helaas had ie bij de finale beetje te weinig ingezet en werd ie met 100 euro verschil 2e... toch wel jammer Haha! Het wordt volgende week donderdag uitgezonden, ben benieuwd Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 20:16

Wist helemaal niet dat die Dayzers Donderdag hier word opgenomen Lachen Ik dacht in Aalsmeer ofzo Verward

Jammer dat die vriend net geen eerste werd Lachen Tweede is ook leuk maar als je met zo'n klein verschil "verliest" is altijd jammer.

Ik ga volgende week donderdag kijken! Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 20:22

Ken Dayzers niet. Zal het gaan kijken dan.
Ik ben vorig jaar meegeweest met een jongen uit mijn klas die meedeed aan Get the Picture. Deed het ook niet zo best Haha!

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 00:16

En horen we jou er bovenuit brullen, Nienke Haha! ?
Als ik eraan denk zal ik het gaan kijken, please help me er even aan herinneren volgende week.