De kracht van www. ....? Voor heel Bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

De kracht van www. ....? Voor heel Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 08:36

Nee ik bedoel niet www. huppelepup.nl
Ik bedoel 'De drie w's'... :
Woede
Wanhoop
Wil

De kracht van die drie w's, precies in die volgorde, zorgen ervoor dat ik nu weer verder ga.
Vechten en genieten, beiden tegelijk.
Nee ik ga niet stoppen met leven, zoals de eerste keer met kanker, om eerst beter te worden en dan zo snel mogelijk weer verder te leven.

Ik ga gewoon beter worden én leven.
Dat is lichamelijk zwaarder, maar geestelijk minder zwaar.
Gewoon paardrijden dus, gewoon Cerise knuffelen, gewoon naar een Boktmeeting al moet ik na een uurtje of twee weer weg omdat ik het niet langer uithoud, tenzij je een bed hebt. Haha!

Peter 'moet' van mij ook lekker doen wat hij van plan was en niet 'eerst Dorine', wat hij soms wel eens denkt....
Hij is net zo belangrijk als ik, ook hij heeft kanker, al is het dan in MIJN lijf. Dus de ene is niet zieliger dan de ander.
Dit houdt in: we doen alles samen en we genieten samen, onze relatie is nog nooit zo goed geweest, of ja, eigenlijk altijd al geweldig... Lovers

Ook zal ik blijven BOKKEN.
's Middags zal ik wat minder on line zijn, eerder in slaap haha. Maar 's avonds ben ik weer terug voor Verslag vd Dag of een gedicht... Knipoog
Of voor een flinke zeur-reactie op een berichtje van jullie... }>
Juist dat Bokken zal me op de been houden.
Niet alleen dat ik me zo met paarden bezig kan houden, zonder lichamelijke inspanning, maar ook kan ik me zo goed afreageren!

De steun van jullie allemaal hebben me heel erg veel gedaan... Bloos Bloos Bloos
Zo positief als ik soms zelf overkom, zo positief waren jullie over mijn karakter.
Haha, ik dacht even dat er nog een andere Dorine van Bokt kanker had, zoals jullie mij beschreven, dat klonk veeeeeels te mooi, FOEI!
Dadelijk ga ik nog denken dat ik inderdaad zo lief ben.
Valt wel mee hoor, Peter heeft z'n handen vol aan mij... Extreme duivel

Wat jullie zelf kunnen doen: gewoon doorgaan met van alles over paarden schrijven, en als je in de buurt zal zijn van Zevenaar (Gld.), stuur een pbtje dan regelen we een meeting!

Iedereen heel erg bedankt.
Deze site is meer dan internet
want als ik aan Bokt denk
aan alles wat ik las
voel ik zoals het toen was
voel ik me sterker dan ooit
opgeven?
NOOIT!

Lovers
Dorine.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 08:56

Die enorme wilskracht van jouw zal je er nu ook weer doorslepen. Peter en Dorine ga er voor. Wij zijn er voor jullie Knipoog

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 09:22

er is geen andere dorine op bokt dan jij!! jij bent die volhouder. jij bent diegene die iedereen altijd weer opbeurt als ze even in een dip zitten. jij bent die lieve meid die ondanks alle tegenslag toch zo positief is en iedereen altijd wil helpen. jij bent degene die altijd belangstelling toont voor anderen, hoe ziek je ook bent. kortom JIJ bent de boktkanjer. ik wens jullie heel veel kracht en wijsheid om ook hier weer doorheen te komen. En ik kom zeker nog eens meeten!!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 10:00

Ik bewonder je houding enorm , dat jij na elke tegenslag gewoon doorgaat met leven ! Blijf zo denken ! Lachen

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 10:24

Nou gebruik alstjeblieft ook mijn woede, wanhoop en wil! Ik zei het gisteren al tegen je op MSN, ik was gewoon boos toen ik je berichtje las. Meteen daarna zakte ik een beetje in elkaar en voelde ik me zo nutteloos en wanhopig, want wat kunnen wij doen om jou te helpen.

Na je vakantie kom ik met Maddox en dan gaan we fijn buiten rijden!

Lekker genieten he in Frankrijk!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:09

Ik vind het heel knap van je, zo positief, en zo goed onder woorden brengen.
Voor beide heel veel sterkte en heel veel beterschap!

En zet door, maar daar twijfel ik niet aan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:21

Wat super om te lezen dat je er ook ditmaal weer voor gaat vechten, we zijn er hier voor je, dat weet je....*kus*

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:22

Hoi Dorine,

Ik heb er tranen van in mn ogen.Ik vind het verschrikkelijk voor je.
Jij bent een inspiratie voor vele bokkers, dat weet ik zeker.Jij bent altijd zo positief en altijd vriendelijk.
Geef het niet op, geniet van het leven .Ook hier kom je doorheen.

Heel erg veel sterkte,
we leven met je mee!

Groetjes
Janneke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:23

Knap van je dat je er zo tegenover kunt staan, goede instelling. De WWW's houden we in gedachten.
Fijne vakantie!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:53

wat een mooi verhaal. Je blijft voor ons altijd die lieve dorine die zulke mooie gedichten schrijft. En een enorme wilskracht heeft.

Knap hoor

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:08

Echt superknap dat je positief blijft en ik wens je echt het allerbeste.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:27

Ik bewonder jou kracht wel hoor!
Toch elke keer weer die wil om te vechten!
Hou vol hoor!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: De kracht van www. ....? Voor heel Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:40

Dorine schreef:
Of voor een flinke zeur-reactie op een berichtje van jullie... }>


Als jij zulke geweldige berichtjes blijft plaatsen, mag je al mijn topics afkraken hoor! Ik verbaas me elke keer nog hoeveel emoties je met een stukje tekst kan bovenhalen, maar jou lukt het elke keer weer! Lachen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 16:25

ik mag je dan misschien nog niet zo goed kennen. het deed me toch veel om dit te lezen. ik vind het heel stoer van je dat je door vecht. hoe moeilijk het ook is. gelukkig niet alleen. je vriend vecht ook voor je en dat is fijn.
Ik heb het nooit gehad en gelukkig maar. ik hoop het ook nooit te krijgen. een vriendin van mij wel en die gaf op. iets wat jij nooit mag doen. Blijf vechten. dat doet mijn oom ook en die loopt hier al meer dan 10 jaar rond terwijl de artsen hem hadden opgegeven. Vecht en wil leven. Zie de mooie dingen die je hebt en geniet er van. Je geest is sterker dan je lichaam. Met je geest kun je zoveel overleven. wees sterk ook al is dat soms moelijk. Wij zullen ook voor je vechten en dan word je vast weer helemaal beter. Daar geloof ik in. Ik ga voor je duimen beloof ik.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 16:32

dorine jij hebt mij toen geholpen om eraan te denken van het medicijn p duz doe jij dat ook je bent een sterke vrouw dus dit overwin je ook wel weer!!!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 16:47

ik vind het echt heel knap van je dat je zo positief bent. en meid deze kanker overleef je weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:02

Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt om in zulke pokke tijd zo'n mooie/positieve berichten te schrijven.
Super knap van je en daar heb ik echt zoveel bewondering voor!
En jij hebt zoveel kracht dat je ook deze keer die pokke ziekte weer de baas bent!
Dus heel veel kracht toegewenst en we blijven uitkijken naar de berichten van jou.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:55

runningkawa schreef:
Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt om in zulke pokke tijd zo'n mooie/positieve berichten te schrijven.


Da's op en top Dorine. Af en toe een klote-bui, maar al gauw breekt de zon weer door.
Dorine: graag veel reacties op onze berichtjes, en ook veel verslagen hoe het moet jou gaat!

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:18

Jee Dorine, wat sh*t zeg! Ik las net je andere bericht.
Maar jij gaat het wel redden, jij die altijd zo positief bent, ookal gaat het niet goed.
Ik vind het knap dat je dit kunt.
Met de drie W's gaat het je lukken! En anders kom ik die drie van mij er wel bij brengen!

Veel sterkte voor jou en voor Peter

Groetjes en knuffel
Patricia

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:20

Ik heb echt bewondering voor jouw doorzettingvermogen!
Ik vind het echt heel knap van, en nou maar zorgen dat je snel van die poedersuikerziekte af bent!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:58

Goed zo Dorine, geniet van dat wat je kan en heb. Er is zoveel moois in het leven om voor te vechten, zolang je dat blijft zien. Een hele fijne vakantie.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:17

Dorine, ik ken je verder niet, maar je laat wel wat zien van je karakter. Een volhouder dus, maar dan in het echt!
Je moet blijven vechten, dat hoort schijnbaar ook bij het leven. Zoals ik het lees zul ja dat ook best doen. Ik wens jou daar dan ook erg veel kracht bij.
Toch vraag ik me af waarom er dingen gebeuren......maar het antwoord blijft me telkens schuldig.....
Sandra

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:09

Dorine, krijg je nu weer zo'n lange uitgebreide chemokuur als eerst? Ik hoop van niet, het vreet zo'n energie. Echt heel veel sterkte gewenst, wij zien jouw reacties en verhalen hier gewoon tegemoet zoals altijd. Wij zullen er dus ook nog steeds zijn.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 15:36

Manon 2 schreef:
....Nou gebruik alstjeblieft ook mijn woede, wanhoop en wil!


Dorine, de mijne mag je ook hebben hoor en ik denk dat verder iedereen hun drie Ws graag aan je af zullen willen staan Knipoog .
Ga door en hou vol!!