Waarom nou???(gaat over de boktsfeer)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:52

Lovely, heb je er iemand ruzie over zien maken dan??

Ik niet iig, en ik weet dat ik me er misschien wel niet mee moet bemoeien, maar laten we gewoon eens kappen met dat gezeik, want iedereen geeft Mytens de schuld van alles enzo, maar naar mijn mening zijn Lovely en PJ (en veel anderen!)net zo goed degene die het vlammetje brandend houden! Ik op dit moment ook, maar ik ben het gewoon ff zat. Laten we nou toch gewoon ALLEMAAL eens stoppen met dat gezeik en Bokt een beetje gezellig houden! DAMN, is dat zo moeilijk?! PFFFF

Maar goed, Heike/Bart vraag er zelf niet graag om, maar ik denk dat we deze topic toch maar moeten sluiten, want dit blijft toch alleen maar gezeik hier zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:10

bart , stop nu eens met je zelf te mooien , en daarbij wil je mij in het vervolg pieterjan noemen want zo noem ik en dus niet pj !

lov : is dat eigenlijk moeilijk psychologie studeren?en wat leer je der allemaal in ?

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:18

mezelf te mooien?? waar slaat dat nou weer op dan?!

Agh, laat ook maar zitten, blijf hier maar lekker op elkaar zeiken zou ik zeggen, ik bemoei me er verder niet mee, triest prutsmuts hier

ennuh.. als we toch triest bezig zijn, als je op een Nederlandse forum zit, praat dan ook gewoon nederlands, dank je wel

dagggg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:21

nog niet door dat ik belg ben bartje, Scheve mond\ en tja soms zullen der belgische woorden tussen zitten he! heb ik nog nooit iemand op horen zagen! en mooien = moeien en dat is een dialect woord vanuit de streek maarja als je het nu had gevraagd had ik ook antwoord gegeven Lips are sealed

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:35

Volgensmij hoor ik een paar kilometer verder zacht gesnurk.. Ik denk dat Heike in slaap is gevallen Gaaaap


(Oh, FYI Heike snurkt IRL niet Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:37

haha jka heike is in slaap en ze was net spagethi voor de computer aan het eten haha! zie je haar al zitten met haar gezicht in een bord spagethi! bart rap , je camera en metr zen allen daarheen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:16

Psychologie is leuk, maar voor sommige mensen misschien iets te veel confronterend..

Self-confronting.. o_O

Heb ook nog nagedacht om dat te gaan doen. Maar helaas was ik minder goed in wiskunde dan in spelling Knipoog dus dat feestje ging niet door. Misschien ga ik wel bij de politie... snappen mensen je waarschijnlijk beter wanneer je met een goed doordachte psychologische verklaring aankomt.. LOL... nee hoor j/k Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:38

Het is juist goed voor je ontwikkeling om ook eens een andere taal te lezen, zo weten we dat we niet alleen op de wereld zijn.

Psychologie is niet zo moeilijk, het kost alleen een hoop tijd. Als je de wiskunde in het vak Economie begrijpt, dan kun je ook Psychologie studeren.

Heike, zoveel slapen is helemaal niet goed voor je hoor.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 14:04

Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Haha! Haha! Haha! Haha! Cool Cool Cool Cool Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:01

Citaat:
Op 2001-05-22 17:52, schreef Bartje:
want iedereen geeft Mytens de schuld van alles enzo, maar naar mijn mening zijn Lovely en PJ (en veel anderen!)net zo goed degene die het vlammetje brandend houden!


Ik vind dit wel heel lief Lovers van je hoor Bartje. Toch nog iemand die niet op Mytens Kwijl zit te vitten *LOL* . Wel sneu dat ze nu net in slaap Slapen is gevallen Party!!!!!!
Ik moet zeggen dat ik hier ook Gaaaap aanvallen van krijg. Party!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:28

Kappuh noh!!!