Waarom nou???(gaat over de boktsfeer)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 14:07

Ja klopt ik ben het weer met LOV eens wbt toon... en gaaan we weer Slapen Slapen Slapen Slapen

<B>Quote: 'jij bent "tegen" dit soort discussies over caps enzo, maar volgens mij ben je nu zelf ook een discussie gestart'</B>
Rewind... als je goed hebt gelezen heb ik niet gezegd dat ik TEGEN discussies over caps ben. Ik heb letterlijk gezegd:
<B>Quote: 'dat het geen discussie was, maar ervan gemaakt werd'..</B> Dat was hetgeen wat ik dus ergerlijk vond, dat ineens uit de lucht kwam vallen 'dat ze een cap moest dragen'Discussies? Waar? Maakten jullie ervan, door een mening op te dringen terwijl er niet om gevraagd werd. En ineens iemand te beschuldigen van arrogantie als diegene een Anky voorbeeld aanhaalt.

Nog eentje:
<b>Quote: 'een discussie gestart door jou mening te geven over mensen die hier op bokt komen'</b>
Ik heb dus geen mening gegeven over personen, ik heb enkel gezegd dat ik teleurgesteld was in de manier waarop er gereageerd werd, door jullie oa ja. Ik hoef echt niet te discussieren over of ik jou wel of niet aardig vind hoor.. heb ik geen behoefte aan. Ik heb mijn berichtje ook niet bedoeld als een discussiepunt maar meer als een constatering van een manier van reageren die mij niet helemaal aanstond.

Maargoed, misschien heb ik jou berichtje over de cap ookwel verkeerd opgevat en bedoelde jij het als een vriendelijke waarschuwing om dat arme meisje uit de onwetendheid te halen... Extreme duivel Ik hoop het...


Ten slotte nog even een quote van Bart waar ik precies in lees wat ik bedoelde..
<B>Heb sterk het idee dat het sommige mensen soms alleen maar te doen is om de conflicten (of 'discussies' zoals ze het zelf noemen) en daar baal ik nogal van. Verder heb ik me in dat betreffende topic ook nogal zitten ergeren aan het kinderachtige gedrag van sommige mensen.. </B>

Enough said... Lips are sealed Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-21 14:09 ]</font>


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 14:19

Precies, het is maar net hoe je iets leest Cool ...dus als je iets leest kun je het ook positief proberen te lezen en niet altijd gelijk het slechtste van mensen denken. ik vroeg het me gewoon af waarom ze niet met cap reed en toen vond ik de argumentatie slecht. ik rijd zelf ook niet altijd met cap Party!! en als mensen me daarop aanspreken zeg ik ook, ja het is dom van me en dan zeg ik niet dat ik het niet doe omdat andere mensen het ook niet doen of omdat mijn cap toch afvalt voordat ik degrond raak. Maar het boeit me verder niet wat jullie van mij vinden Gaaaap maar zeg het dan in het desbetreffende stukje en niet later ergens anders want dan lees ik het tenminste gelijk en hoef ik er niet door anderen op gewezen te worden dat ergens op bokt mijn naam (negatief) voorkomt.

_________________
Nee ik ben niet stug, ik kom alleen zo over....[img]../upload/236/smile9.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-05-21 14:21 ]</font>

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 14:23

pffff, kunnen we misschien gewoon stoppen met deze topic (ZONDER dat er een slotje op hoeft), want wat heeft dit nou voor nut?!

Of vervolg dit in een PB ofzo...
Weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik word er eerlijk gezegd best wel erug moe van dat er gewoon steeds zulke topics moeten zijn.

Laat nou toch gewoon iemand de verstandigste zijn!!!!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 14:44

Einde 'discussie'.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 14:49

Als je behalve de regels zelf ook tussen de regels leest, dan zie je de toon wel hoor.
Bij jou is het nou eenmaal niet zo moeilijk om de toon te lezen.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 15:12

Einde discussie Verward Verward Verward (is toch Nederlands en dat kun je toch niet verkeerd lezen ?) Gaaaap

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 16:02

Nee inderdaad, maar als je een vraag stelt, krijg je ook antwoord. Zo simpel is dat.

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 16:17

Enne wie hebben het puntje bij paaltje weer gedaan daarlijk Verward Ja hoor Mytens en Ellen maar mensen lees dan eerst ff goed hoe het helemaal gegaan is voordat onze namen daarlijk weer ergens terecht komt. Boos!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 16:41

Daarlijk??
Dit zal wel dialect zijn.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 16:42

En namen = meervoud *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 16:51

Dames... kom op nou...

Ik word hier zo moe van Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Kunnen we het niet gewoon laten rusten en even niet meer hierover hebben?
Het is logisch dat er af en toe weer van die "rare discussies" ontstaan. Dat kun je ook niet voorkomen als je zoveel bezoekers/gebruikers/verslaafden Schijnheilig hebt. Als we nou gewoon normaal met elkaar omgaan en niet de hele tijd elkaar op van alles aanvallen. Natuurlijk kun je wel eens een kritische noot plaatsen bij iets wat door iemand geschreven is, maar als nou iedereen zo verstandig is om eerst eens flink na te denken en er dan normaal op te reageren, misschien gaat het dan goed. Als iemand om een mening vraagt, ben je vrij je mening te geven (op een tactische manier). Anders kun je ook wel je mening geven, maar kraak anderen nou niet meteen af.
Ik heb hier helemaal niemand bij voor ogen, ik vind het gewoon een algemene bokt-regel.

Laat iedereen in zijn waarde en men zal jouw ook in je waarde laten! Amen Schijnheilig

Beetje prekering misschien, maar ja...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 20:55

Citaat:
Op 2001-05-18 10:38, schreef Laura:
Ik heb Bartje/pinky/Nimber ook even als voorbeeld genomen, dat bedoel ik ook niet banketstaaf.


Aha oke weten we dat ook weer Lachen
waar ik nou wel van baal, waarom is er niemand zo slim op mijn naam compleet te schrijven? Ik heet geen PINKY maar PINKY GIRL
maar ja.... Scheve mond\

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 22:55

Bart, mag hier ALSJEBLIEFT een slotje op??
Ik weet dat ik het niet hóef te lezen, maar toch...dit is wel weer een typical zinloze discussie. Het wordt nóg lachwekkender als je bedenkt dat het gaat over een zonloze discussie.

Naja, finito. Ik lees dit topic in elk geval maar niet meer.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 08:01

pinky klinkt toch schattig? Lovers
Maar ok, voortaan ben jij gewoon voluit pinkygirl (al wisten we al dat je meisje was..) hihi

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:06

oh Lovely is van de spellingscontrole ??

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-05-22 12:07 ]</font>

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:10

helemaal mee eens LOV Haha!
valt me trouwens ook op dat er mensen zijn van bokt die menen de horse chat te kunnen verzieken. Boos!

mytens dit is weer een opmerking waarmee je anderen tegen je in het harnas jaagt.
_________________
vliegeniers die vliegen.
maar ik kan er ook wat van!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-05-22 13:12 ]</font>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:32

Citaat:
Op 2001-05-22 08:01, schreef Laura:
pinky klinkt toch schattig? Lovers
Maar ok, voortaan ben jij gewoon voluit pinkygirl (al wisten we al dat je meisje was..) hihi


hihihi thnx! Heb ik ook nog wat berijkt in deze discussie!!! Haha!
Hehe. Nee maar ik ben het ermee eens, everybody smile! Lachen En idd ik ben ook banketstaaf geweest tegen Thessa, maar ik heb het al uitgbreid met haar uigesproken, dus...
Dat is de laatste week ff wat boote ben is door mn examens, stres stres stres... dus sorryyyy

Liefs, Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:36

Als dat zo is van die spellingsdame (nieuwe spelling). Dan hoef ik voortaan niet meer op mijn spelling te letten want dat doen anderen wel.
En je moet niet altijd alles zo serieus nemen, lachen is gezond. *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Pling Pling Pling Pling Pling

BTW ik hoef hier geen psychologisch geleuter over me heen te hebben van hoe ik me moet gedragen. Als ik daar behoefte aan heb ga ik wel naar een Psychiater. iK zeg het maar want dan scheelt het jullie weer typwerk.groetjes

_________________
Nee ik ben niet stug, ik kom alleen zo over....[img]../upload/236/smile9.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-05-22 13:39 ]</font>

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:39

ow sorry dan heb ik niets gezegd, maar het kwam zo op mij over, beschouw dan die opmerking maar als niet gedaan.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:46

Ok dan is dat opgelost. Beschouw die van mij dan ook maar als niet geplaatst Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 14:01

Nou, ik ga niet op alle spel-, typ- en schrijffouten letten hoor, dat kost teveel tijd. Dus je mag er gerust zelf op gaan letten hoor Mytens1.

Wjerdo,

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 14:06

Ok dan is dat duidelijk, was trouwens wel makkelijk Cool geweest....

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 14:27

Ik heb totaal geen zin om hier een slotje op te doen omdat ik vind dat we allemaal zelf zo wijs moeten zijn om er gewoon over op te houden. het is nu toch wel duidelijk hoe iedereen erover denkt.

Ik lees het niet eens mee. Zo saai is het Gaaaap

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:48

olgens mij is het dus ook het beste als we ermee stoppen lov en mytens , straks vallen onze zeer geliefe webmaster bart en heiuke in slaap en dan is er niks meer te doen emt bok en wordt het ier een ware hel, en wie zou der dan slotjes moeten plaatsen? En ach mytens , love is idd psycholoog gestudeerd niet lov? vind ik wel cool , ga ik mischien ook doen , en dan wjedo , mytens verizket de horsechat toch niet , en pinky wat voor dom gezaag is dat nu om innees te beginnen over een naam, ok dus is de discussie nu gesloten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:46

Ja PJ inderdaad, psychologie. Na het VWO he, waar ik heb leren spellen.

Wat namen betreft: iedereen noemt mij Lov. IRL kort ook iedereen mijn naam af,ik snap wel dat het irri is. Maar om nou ruzie over te maken??

Ach als de bom barst, dan schrikt de webmaster toch ook wel wakker??


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bambelien, Domi_94, furious, MariskaFally, Nicky1963, Polarize, Roosch, Selima, shirleyp, Tigress, VuurVleugels en 195 bezoekers