Computerellende

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Computerellende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 13:40

Vorige week hield de computer ermee op. Het begon met bokt usericons die werkelijk overal opdoken. Ook op andere sites. Ik begon me al af te vragen of ik zo verslaafd raakte dat ik bokt overal in begon te zien Haha! Dat bleek de laatste stuiptrekking te zijn voordat hij het helemaal begaf.

We hebben van alles geprobeerd maar hij bleef meldingen geven dat hij geen geheugen meer had en andere problemen geven waardoor het kreng onbruikbaar was geworden. Volgens iedereen was het hopeloos en moesten we een nieuwe kopen Huilen Heel fijn net na de bestelling van een digitale camera en een kamer die herbouwd moet worden.

Mijn vriendin gaf als laatste redmiddel het advies om alle partities van de harddisk te verwijderen en verrek! Hij doet het weer.
Of deze genezing definitief is zal de tijd uit moeten wijzen maar voorlopig kan ik weer internetten. Verder moet ik alles weer opnieuw gaan installeren en dat wordt nog een vreselijke klus want waar had ik alle wachtwoorden ook alweer opgeschreven Verward

Misschien is er toch een virus op mijn harddisk terecht gekomen ondanks de firewall en de dagelijkse virusscan. Wel flink balen zonder computer. Dan merk je pas hoe belangrijk zo'n ding is geworden in je leven.


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 16:14

Toen al geprobeerd om simpelweg je cache leeg te gooien (Tijdelijke Internet Bestanden)?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 17:41

Ik ben op dit moment ook "even" de pc aan het formateren. Had gehoopt dat het niet nodig zou zijn voordat de nieuwe pc zou komen, helaas...
Dus nu bokken met de laptop, zeer irritant... Boos!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 22:03

De cache had ik inderdaad leeggegooid. Dat doe ik toch al regelmatig maar ik had het toen een keer extra gedaan. Het leek te helpen tot de volgende dag de boel helemaal in de war was. Ik heb toen weer alles weggegooid maar het hielp totaal niet meer.
Ik kwam ook al niet meer op hippics.net. Dan kwam er alleen een uitroepteken op het scherm Verward

Alle programma's begonnen problemen te geven. Er was denk ik toch iets anders aan de hand. Nu is mijn pc vrijwel leeg. Alleen windows en de ADSL-instellingen zijn teruggezet. Alle andere programma's moeten er nu ook weer op. Eerst maar even afwachten of de boel blijft draaien.
Maar mocht iemand nog een suggestie hebben waar het aan lag: ik hou me aanbevolen.

Waarom moet jij je pc opnieuw formatteren Marije?

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 02:59

Traag, traag, traag... En als ik ergens een hekel aan heb... Boos!
Maar binnen 2 uur was hij weer voor het grootste gedeelte klaar. Windows erop, office, email, netwerk, data terug gezet, msn, icq en bokt doen het weer Haha!

Ikke weer happy Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie