*tril*bibber*huil* etcetera

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 17:40

Wiskunde ging echt zwaar *piep*...
4 opgaven, 13 deelvragen, en ik mag blij zijn als ik ERGENS een goed antwoord heb. Ik voelde me echt heel erg blond toen ik uit de zaal kwam. Heb mijn verlenging compleet opgebruikt, maar ik kon nix verbeteren. Mijn leraar vond het ook te zwaar (te veel vooral), en bijna iedereen die wegging hoorde ik in de 'sluis' al zeggen wat ze er van vonden. Is niet voor herhaling vatbaar...

DUIM VOOR MIJ DAT IK MIJN 2,2 NOG HEB... anders zak ik hier ter plekke in de modder weg en kom er echt nooit meer uit... Ik verzuip liever dan dat ik door dit *piep*examen zak... Ik wil niet eens weten wat de officiele antwoorden waren... *snif* Het heeft alleen weinig zin denk ik, heb al het formulier bij http://www.eindexamen.nu ingevuld, en ik ga strax nog wel bellen... ik wordt hier zo boos en verdrietig van... en ik ga nu ook niet meer op mijn neederlandschetaalvouten letten... *grom* dat hoeft pas over 2,5 week weer...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 17:45

OOh wat kl Scheve mond\ te voor je!
Ik zal cker voor je duimen hoor!
Heel veel suc6

I love to love!

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 17:46

ik zal ook voor je duimen maar blijf positief denken!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 19:54

ik vond hem ook zwaar KLOTE, stomme rotexamen, heb ook al een klacht ingediend, misschien als ik nog wat tijd heb het telefoonboek erbij pakken en onder valse namen nog een heleboel klachten indienen!!!!!! verdomme, en ik moet een 5.5 halen voor een voldoende, aaaargh(hoezo ik zak dit jaar)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:40

He, jammer, Laui! Damn Boos!

Hopen dat het opgewaardeerd wordt dus. Pfff, wat een oliebol zooi. In iedergeval succes met de andere vakken dan maar!!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:44

He wat oliebol Laudine. Ik hoop echt dat het allemaal meevalt.
Sterkte meid en zet hem op met je overige examens! Kom op!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 23:24

Frusty Frusty Frusty

Scheisse... Ik had net bij je andere berichtje al een blije reactie geplaatst, maar die mag ik zeker terugnemen nu? Hoop dat je dit *piep*examen toch nog een beetje voordelig hebt weten af te ronden. Je kunt er toch niets meer aan doen nu... Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 12:11

*heel voorzichtig* Ik heb net de euvele moed gehad om bij http://www.vrijbergen.nl (volgens mijn wib leraar de beste site) naar de uitwerkingen gekeken. En ik kom op, heel magertjes gerekend, zo'n 20 punten, van de 90. En ik moest 20 punten halen voor een 2,2... WWWAAAAAAAAAH.... Maar ja, heel zeker weet ik het niet, maar ik hoooooooop het zo. Ik heb nl wel de antwoorden, sommige dingen zie ik wel, maar kan ik niet bewijzen, dus ik hoop dat ik de puntjes heb. *duimt heel hard*.... Ik wordt spontaan zenuwachtiger dan ik voor het examen was. En nu tot 15 juni wachtn op de uitslag. Volgens mij stik ik tegen die tijd... ohohohoh.....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 12:23

Ik zal iedere dag tot de uitslag duimen voor je.

Succes voor de rest van de vakken. Hoeveel met je er nog??

ene moet je niet leren ipv bokken.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 12:30

ik moet nog 5 examens.
natuurkunde (maandag)
geschiedenis (dinsdag)
engels (woensdag)
biologie en aardrijkskunde de maandag erop
en nederlands vrijdag 1 juni... en dan dsu echt 2 weken stressen... wiskunde b is alleen wel het belangrijkste, daar moet ik gewoon een 2,2 voor halen, anders zak ik finaal... *duimt*
IK WIL DAT HET 15 JUNI IS...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liiene, Aard, daaf4ever, GrapeshotBot, Jette, marjor, Noor, nuscaniels, Wescha en 196 bezoekers