bad day in de broodjeszaak

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

bad day in de broodjeszaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 12:36

Omdat ons kantoor geen eigen kantine heeft, kunnen we hier bestellen bij een broodjeszaak/cateringbedrijf. Ze hebben echt superlekkere broodjes, die wel vrijd uur zijn dus ik neem het alleen als ik geen brood mee heb kunnen nemen.

Om de een of andere reden moeten ze mij altijd hebben Boos! Ze zijn al eens een deel van mijn bestelling vergeten, maar dat was nog niet zó erg want ik had tenminste nog het andere broodje. Vandaag kreeg ik echter in plaats van mijn bruine-baguette-met-ardennerham-en-sla-en-komkommer-en-tomaat een bakje perzikenyoghurt Frusty en daar kom ik dus echt de hele middag niet mee door!

Na een boos telefoontje komen ze nu speciaal voor mij nog een keer hierheen Haha! }> en mocht ik de yoghurt houden Vork

maar ik begin toch wel een beetje trek in iets vastigs te krijgen en moet daar nog zeker een uur op wachten... Verdrietig

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 12:38

Mhh zeg net tegen me collega dat ik lekkere trek heb. Dus ik ga nu ff een bezoekje maken aan de patatzaak om de hoek Vingers aflikken . Gelukkig kan ik het hebben en zweet ik het er volgende week en vanavond wel weer af Haha! .

Tja vrijdag vaak lekkere snack dag... Kwijl .

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 12:56

zo heb ik dat met een veeartsenpraktijk. die moeten ook altijd mij hebben. Als iets mis gaat met de afspraak is dat altijd bij mij. Dan hebben ze bijvoorbeeld niet de voicemail af kunnen luisteren omdat de batterij van de mobile uitviel. of ze bellen niet even naar mijn werk om te waarschuwen dat ze zo op stal zijn om mijn paard te behandelen zodat ik er zelf even bij kan zijn en dan kom ik 's avonds en dan weet ik NOG niets. Of ze beoordelen een foto fout (zeggen dat het er OC achtig uit ziet maar niet overtuigd zijn, rij er maar doorheen) zodat ik het jaar erop tegen hetzelfde probleem aanloop, weer een stuk verder van huis ben. Of ik kan ze helemaal niet bereiken, dat komt ook wel eens voor.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:18

Snert, vrijdag is bij ons op de zaak altijd "vette-bek-dag", maw, bakken vol patat om te verorberen Vork

Maar tja, vandaag zit [naam verwijderd] alleen ten kantore...dus is er geen vette bek besteld...zit me nu maar te troosten met cup-a-soup en een bifi-worstje...Het is niet hetzelfde Verdrietig

Troost je zep, je bent niet alleen....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:58

Hee, zo'n bedrijf hebben wij ook in de buurt zitten. Maar daar maken we alleen gebruik van op dagen dat de kantinejuffen (oei, laat ze het niet horen: 'medewerksters bedrijfsrestaurant' heten ze) er niet zijn, bijvoorbeeld tussen kerst & oudjaar.

Bij dat bedrijf kun je trouwens een 'broodje oude kip' bestellen. Is overigens niet wat je denkt dat het is: het is namelijk een broodje met een combi van oude kaas en kipfilet (yuk!).

Hoe was je broodje-alsnog-bezorgd?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 19:38

Hmz

Klinkt bekend...

Is hier veel zo met de broodjeszaak/frituur een beetje verder...

Ga je een smos speciale (groenten, kaas,hesp, aardappelsla) halen, krijg je een gewone zonder de aardappelsla (en laat dat nu net het lekkerste ertussen zijn dan :d)