Ontzettende k*tstreek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:05

Hij knalde toch tegen jou aan > dwz dat hij schuld is ? Of loop ik nu wat ze zwammen ??

Verder is het idd een K streek !@@

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:09

Heb je trouwens geen trekhaak op je auto? Dan zijn mensen vaak wel wat voorzichtiger met dit soort geintjes omdat je heel snel echt schade te pakken hebt als je op een trekhaak rijdt, bovenop de oude schade die je wilt 'declareren'.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:18

Vertel dat verhaal dan eens oscar, over dat kind?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 23:51

Hij is er niet achter tegen aan geknald maar heeft zijn auto er zachtjes tegen aan laten rollen.
Had hij wel vaart gehad had hij idd veel schade gehad door de trekhaak, maar dit was dan aan de onderkant geweest en kan niet de schade op de motorkap verklaren en daar was het hem om te doen.
Ik heb zelf dan ook geen enkele schade, zelfs al het stof/vuil zit er nog op Haha!

Gelukkig is aangetoond dmv foto´s en metingen dat de schade op de motorkap niet door mijn auto kan zijn veroorzaakt.
Bij de schade aan zijn grille zet ik ook zeer grote vraagtekens.
De verzekering is ook niet van plan te betalen en in het politierapport wordt hij gezegd dat ik niet naar achteren kan zijn gerold omdat de weg naar beneden afloopt en dat de schade niet klopt met zijn verhaal:D
Hij zal binnenkort wel tegen een ander aanrollen en het hele theater opnieuw spelen (bijna een oscar waard Extreme duivel )

Ik sta er wel van te kijken hoe vaak dit dus eigenlijk gebeurd, zulke mensen moesten ze gewoon het rijbewijs eens een tijdje afpakken en uit de verzekering gooien }>

Barb

Berichten: 12084
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 09:16

Dit zijn ongelovelijke rotdingen vooral als je geen getuigen hebt.

Die taxichauffeur die op mijn weghelft is gekomen en dus tegen mij
is aangeknald die wil dus ook niet toegeven dat het zijn schuld is.
Helaas heb ik dus geen getuigen terwijl ik zeker weet dat er mensen
zijn geweest die het hebben zien gebeuren.
(aangezien ik mijn stuur om moest gooien voor de auto die achter
hem reed) Jammer genoeg hebben deze mensen zich niet gemeld
bij de politie. Dus het is zijn woord tegen mijn woord.

Alleen ik zit met de nare dromen waarin ik het weer zie gebeuren,
alleen ik zit met angstzweet iedere dag in de auto als ik op de weg
rijdt (ik knijp mijn stuur bijna fijn van angst) en alleen ik heb een
auto die total loss is, en hij heeft natuurlijk nergens last van.

Ik voel zo'n woede en haat voor die man maar ooit zal hij wel
gestraft worden.................................niet door mij hoor Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132061
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 22:57

Prima schreef:
Citaat:
Vertel dat verhaal dan eens oscar, over dat kind?


Oke, ik zal het even vertellen.

Eerst maar even een situatie-schets, da's eigenlijk wel nodig om het hele verhaal te begrijpen:
Wij wonen in een vrij smalle straat, waarbij de huizen als het ware tegen de straat aangebouwd zijn (we hebben een voortuin van 50 cm., dan weet je vast wel genoeg Haha! ).
De buurman heeft een garage gebouwd, en die neemt al het zicht weg op de brandgang.
De brandgang loopt via een hoge verkeersdrempel door naar de andere kant van de straat.
Als je met de fiets de brandgang uitrijdt, dan sta je dus zo op straat, terwijl niemand je aan kan zien komen.
Hierover heb ik al best vaak geklaagd bij de gemeente, ze zouden bijv. van die hekjes kunnen plaatsen waardoor je eerst van je fiets af moet stappen voordat je de straat op rijdt.
Zonder succes helaas, want er is nog steeds niks veranderd.
Voor volwassenen is het allemaal wel duidelijk, maar van kleine kinderen kun je helaas niet verwachten dat ze dit gevaar zien.

Zo ook op de beruchte dag Boos!
Ik kom met de auto stapvoets de straat inrijden, en stop voor de drempel.
Dit doe ik echt altijd, dan ga ik echt over m'n stuur hangen of er iemand uit de brandgang komt.
Ja dus, een ventje van 6 (ik ken hem wel, hij woont in de zijstraat) komt als een idioot voorovergebogen op z'n crossfiets aangescheurd.
Kijkt niet vooruit, blijft naar de grond kijken, en blijft maar doorfietsen.
En toen was het te laat, hij knalde met z'n voorwiel / stuur tegen de auto, en schoof min of meer voor een gedeelte onder de auto.
Ik schrok me echt de blubber, en het ventje natuurlijk ook helemaal over de rooie.
Natuurlijk ben ik meteen uitgestapt en heb hem eerst getroost.
Gelukkig had ie niks, alleen enorme schrik.

Toen zijn we samen naar z'n moeder gegaan, en hij was echt bang dat ie op z'n fl*kker zou krijgen, want het was niet de eerste keer dat ie zoiets deed.
Toen bedacht hij dat het wel handig was om te zeggen dat hij geduwd was door "iemand".
Wie ??? Dat wist hij niet, maar hij was echt geduwd.
Dus ik heel rustig uitgelegd dat hij toch echt alleen was, en hoe het gebeurd was.
De moeder geloofde toch echt haar zoontje, "want die loog nooit over zulk soort dingen" Verward Frusty
En ze had ook haar twijfels of ik wel echt stilgestaan had.

Uiteindelijk is het verzekeringswerk geworden, en ik moest maar bewijzen dat het zo gegaan was als ik gezegd had.
Da's moeilijk hoor, want ik had geen getuigen.
Wel mensen uit de straat die weten dat ik altijd stilsta op dit punt, maar dat zegt helaas niets over het ongeluk zelf.
Uiteindelijk heb ik het er maar bij laten zitten, en zelf de schade aan mijn nieuwe auto betaald.

Achteraf heb ik er een vreselijk nare bijsmaak aan overgehouden.
Je doet alles wat je kunt om zoiets te voorkomen, je krijgt een grote bek toe, en je mag ook nog de rekening betalen.
En van de moeder alleen maar beschuldigingen aan mijn adres.
Als ik in haar schoenen had gestaan, dan was ik dankbaar geweest dat een automobilist die terplaatse 50 km. per uur mag rijden (!!!) (er is helemaal geen markering / verkeersbord dat er op die plaats stilgestaan moet worden ofzo) zo oplettend was geweest dat haar kind er zonder kleerscheuren vanaf was gekomen.

Helaas denkt de Nederlandse Verkeerswet er anders over........
Kinderen tot 14 jaar kunnen nooit en te nimmer aansprakelijk gesteld worden in het verkeer (wel bijv. op een parkeerplaats), zelfs al komen ze uit de lucht vallen.

En ik ben het er ook nog steeds niet over eens, het zit me nog steeds niet lekker.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 10:52

Lekker verhaal. Met name van die moeder. Erg triest allemaal. Je weet niet wat mensen triggeren om je misschien net wel, maar dan opeens net niet te gelofen. Tussen recht hebben en recht halen zit een wereld van verschil hoor. Ik zal sowieso blij zijn als er 600 rechters bijkomen. Dan is er al iig 1 irritatie minder; dat eeuwige gerek en uitstel.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 14:03

Sommige moeders/ouders begrijp je echt niet Frusty ! Ipv dat dat mens blij is dat d´r kind niks heeft.... ! Daarvoor ben je toch ook verzekerd Verward Dat als er iets gebeurd, je het tenminste niet uit eigen zak moet betalen Schijnheilig .
Oscar echt zwaar kl*te voor je, erg vervelend Boos! !

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 14:09

Zo weet ik ook nog wel een voorbeeld van asociaal gedrag, helaas alleen geen aanwijsbare dader.
Mijn vriend had net de auto van zijn vader over gekocht, net twee weken uit de all-risk verzekering, 3 dagen daarvoor de bumper laten overspuiten op mijn vriend zijn kosten om wat kleine beschadigingen weg te werken.
Auto staat gewoon geparkeerd voor mijn huis en als we de volgende ochtend weg willen gaan heeft er iemand tegen aan gereden, jawel op de voorbumper, grote schaafplek en nu ook nog een scheur erbij en nee hoor geen briefje onder de ruiten ofzo Boos!
Ik begrijp dat niet hoor, daar ben je toch voor verzekert?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 14:17

Sjimmy schreef:
Dat zijn echt matige dingen. Hoe diep kun je vallen.....
Mijn pa heeft mij op het moment dat ik mijn rijbewijs had gelijk vertelt, laat mensen die voorrang hebben altijd gaan, ook als ze wachten, anders zouden ze idd weleens op eens kunnen gaan rijden en jou als schuldige aanwijzen.
Hij heeft dat vroeger eens meegemaakt Boos!


Ik had laatst ook zoiets. Ik reed samen met Greetje naar Emmen en dan moeten we over een weg met allemaal zijstraten van rechts. Komt er auto met 2 oudere mensen van rechts. De auto die voor mij rijdt stopt netjes, maar de 2 oudere mensen gebaren dat hij door mag. Meteen daarop rijden ze hun auto de weg op. Gelukkig verwachtte ik al zoiets, maar ik had er ook bovenop kunnen zitten. Frusty

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 14:23

Ja Anne, en DAT zie en hoor ik vaak, da's niet normaal meer. Ik zal de tegenpool vertellen/

Ik reed een keer weg met mijn achterdeur open. (zag het niet; iemand anders had hem daarvoor opengedaan om te helpen de kerstboom eruit te trekken., achterklep bleef openstaan omdat mijn kerstboom er nog in lag. Door die achterklep zag/hoorde ik de signalen die je normaal wel zou horen/weten als je deur openstaat.)
Goed, nu reed ik die deur dicht dootr te dicht langs een auto te rijden. Ik had een nieuwe deur nodig en zij had als enige een nieuwe achterlicht nodig. ben toch maar gestopt, terwijl ik geen zin had in die admin. handelingen.Kon makkelijk doorrijden want ze had geen notie.

Nieuwe deur en spuiten daarvan kosste 1750 gulden.

Opeens kreeg ik een notie van de leasemaatsachappij dat er aan de tegen partij een bedrag van 1150 euro is uitgekeerd!!!! 1150 euro???!!! Jaja. Ik bellen met de lease, dat dit bullshit was en oplichterij. Nu: Hij zei dat er een expert bij was geweest bij zo een bedrag en dat ze op die expert afgaan. Nu denken jullie; ja een lease auto, dat maakt niet uit.

Nee fout; ik bouw ook no-claim hoor!! Die is afhankelijk van de hoogte van het bedrag van schades die ik gereden heb. Maar ja, wie weet had ze echt wel die schade(yeh right). Ben later gaan kijken bij die auto en ze had wel een nieuwe achterlichtunit (kost hooguit 300 piek)
Al had ze de hele zijkant vóór de achterdeur opnieuw moeten laten spuiten, dan nog was ze niet zoveel geld kwijt.

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 15:23

Ja banketstaaf is dat ben jij zo netjes om te stoppen, gaan ze ook gelijk grof gebruik maken van je beleefdheid!!
Bij mijn vriend ging het gelukkig alleen om z'n bumper hoe erg we er ook van baalde, maar de vriendin van m'n moeder heeft haar auto op die manier met zware schade terug gevonden, daar was iemand over de hele lengte tegen aangereden van voor naar achter en je raad het al geen briefje!!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 11:08

Ik vind het raar dat het feit dat jij als politieagente niet meer 'macht' hebt dan een 'normaal' burger. Of komt het omdat jij er als persoon bij betrokken bent dat dan meteen al je rechten vervallen?

Naja, die gast had het niet bij moeten flikken want ik geef een nog grotere bek terug Lachen

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 16:00

kaj schreef:
Correct me if I'm wrong maar volgens mij ben je als je iemand van achteren raakt altijd schuldig! Ook al zou jij de auto iets naar achteren hebben laten rollen, dan nog moet hij voldoende afstand houden.


in belgië is bij een kop-staart aanrijding de voorste wagen altijd in fout
de enige uitzondering is als die voorste wagen kan aantonen dat hij opeens moest op de rem kan staan, bijv. omdat de wagen voor hem plots de remmen dichtgooide
nou, probeer dat maar ns te bewijzen als die er alweer vandoor is

nog een klein detail: een dier dat plots de straat oploopt is geen geldige reden om bruusk te remmen en dan niet in fout te zijn als er ene in je kont rijdt

loopt er dus een hond, kat, eekhoorntje, wat dan ook opeens voor je wagen de straat op, gewoon platrijden dan of het kan je nog flink wat geld kosten ook Frusty Frusty Frusty

wat een apenland is dit toch, ongelooflijk!!! Boos! Boos! Boos!