niet meer eten??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 10:18

Hoi, ik vindt me zelf erug dik! daarom wil ik graag minder gaan eten. ik zelf zat de denken 1 broodje s'ochtens, 1 s'middags en niet te veel avond eten s'avonds! als ik honger tussen door heb drink ik water! is dit wel goed??

Just say yes, just say there is nothing holding you back..


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 15:23

nee joh, je bent 13 kom nou, je hebt zowiezo genoeg mineralen en vitamine nodig om te groeien,
ik zou het echt niet doen.

moet het zelf weten maar ik denk dat het niet goed is.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 16:16

Lijkt me niet zo 'n goed idee Ditta, je bent nog in de groei en van 1 broodje 's morgens en eentje 's middags kan je echt niet leven! Des te groter is de kans dat je heel erg gaat snoepen 's middags omdat je honger hebt.
Met dat dik zijn valt het vast wel mee. En mocht het wel zo zijn dan ga je straks weer in de lengte groeien en dan valt het heel erg mee!
Dus, niet doen, hoor, meis, is niet gezond!!

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 22:39

niet doen meiske, je bent potdorie pas 13!!!!!!!!
Je hoort helemaal nog niet zo stil te staan bij je lijn, tenzij je echt veeeeeeeeel te dik bent, maar ja, daar kan ik zo dus niet over oordelen! Party!!
Ga absoluut niet lijnen zonder overleg met je moeder, of vader, of huisarts, of dietiste, want dat kan bij mensen van jou leeftijd levensgevaarlijk zijn!!!!!!!
De meeste anorexia gevallen beginnen dus bij meisjes van jouw leeftijd, en op dezelfde manier, ik vind dit dus heeeeeeeeel gevaarlijk!!!!!! (ik wil hier dus echt niet mee zeggen dat jij anorexia hebt, maar kijk in godsnaam uit!!!!!) Je bent veel te jong hiervoor om het zonder goede begeleiding te doen!!!
Laat eerst door deskundigen oordelen of je echt wel te dik bent, want vaak wordt het je aangepraat door anderen, terwijl het allemaal wel meevalt.

heel veel sterkte ermee JUlke
Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 10:59

Kijk anders ook even in de omschrijving van dit forum.
Als je nog zo jong bent, ben je in de groei en moet je ZEKER niet gaan lijnen.
Eet gewoon lekker en gezond, geniet ervan en maak je niet druk over de kilo's maar denk om je gezondheid want dat is veel belangrijker.


_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]<font color="#000080" size="1"><i>bok, bok, bok </i></font>[img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-10-15 14:06 ]</font>

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 12:55

ditta ditta ditta boven de 18 jaar boktdieet
onder 18 jaar alleen met instemming dieetiste dus op medishe gronden,meidje je bent dertien
niet 50 zoals ik hihihi,ik heb uit gewoonte altijdt door gegeten,ja dan krijg je overgewicht,en een voorraadje voor de winter.))))))))),let op meisjes van dertien ...............enz.enz.
het beste voor jou is groeien ,want dat ben in de groei!!!!!!!!!!!!!!!!!

karolijntjuh
Berichten: 1
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Breda!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 15:48

heel belangrijk: ga jezelf niet uithongeren!
Je kan smorgens best 1broodje nemen, en dan in de kleine pauze iets van krackers ofzo, geen kalorien!
en dan smiddags 2broodjes, of bruin brood (heel gezond)
met niet te vet vlees, of kaas ofzo. savonds gewoon eten, maar niet te vet.
als je honger hebt, drink veel water, en eet ander krackers, of rijstekoeken, met pindakaas, of een stuk peperkoek, hier zitten echt heel weinig kalorien in, en is wel heel gezond, je mag natuurlijk best snoep, maar probeer het dan bij eentje te houden!ik hoop dat je hier wat aan hebt, want ik ben zelf ook dik, je vriendinnen zeggen altijd van niet, maar je hoort altijd om je heen, wie? oh die..die dikke! nou fijn. ik werd er ook altijd om gepest!
nou ben ik al 5 kilo afgevallen, met dit `dieet`, in een paar maanden! en als je bent afgevallen, zien de mensen het, en zeggen er ook altijd wat van echt leuk al die complimentjes!
probeer het! eet ook heel veel fruit!
heel veel succes!

don`t worry be happy!!!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 15:53

het kan geen kwaad om gewoon gezonder (NIET minder) te gaan eten, geen tussendoortjes EN het belangrijkste sporten. Ga hardlopen of fietsen ofzo, dat is het beste

Het leven is een gebakje!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 16:11

Vin vind het wel mee vallen hor, ik eet sóchtens 1 boterham s'middags 1 broodje s,avonds 2 aardapeleeen wat groente en nog een vega burger.

Maar dan heb ik al het snoep tussendoor niet genoemd Tong uitsteken Haha!

ikke

Berichten: 37462
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 16:14

Sizzy schreef:
het kan geen kwaad om gewoon gezonder (NIET minder) te gaan eten, geen tussendoortjes EN het belangrijkste sporten. Ga hardlopen of fietsen ofzo, dat is het beste


Of zwemmen, of tennissen, of ........... kortom verzet energie.
Trouwens: vindt je jezelf te dik, of ben je het ook? Als je echt te zwaar ben in verhouding tot je lichaamsbouw dan moet je er wat aan doen, vraag je huisarts desnoods om advies, maar ga jezelf niet wijsmaken dat je te dik bent omdat de rest eruit ziet als aangeklede bezemstelen, er zijn er al teveel in de problemen gekomen omdat ze zonodig vonden dat ze aan een ideaalbeeld moesten voldoen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 16:32

Ik heb net ff in je profiel gekeken en je ben echt niet dik!!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 16:53

Nee joh! Ik vind jou ook helemaal niet dik..
Ik weet niet wat voor broodje je bedoelt eigenlijk? en hoe veel je normaal eet..

Toen ik 13/14 was ging ik ook lijnen.. om iets heel stoms.. Mijn verzorgpony op de manege was al vrij oud (een D-pony!), Ik reed er altijd elke les op en ineens mocht ik niet meer van de instructeur.. hij zette er toen steeds een kleiner (maar wel zwaarder meisje) op, ik woog zo'n 40 kg en zij 46 zei ze. Als ik vroeg of ik op Nozem mocht dan zei mn instructeur dat hij er liever een lichter iemand op zette.. Ik vond het heel erg en ik dacht ook dat ik er waarschijnlijk wel dik uit zou zijn dus toen ging ik maar lijnen, en dan echt een honger dieet Frusty ik ben er wel bijna 3 kg. mee afgevallen..
Toen moest ik in de 2e dus naar de schoolarts en die zei dat ik te licht was voor mijn leeftijd en lengte (1,64)

stom eigenlijk, dat ik me heel veel aantrok van die kleine dingen.. ik dacht nog serieus ook dat als ik af zou vallen dat ik wel weer op Nozem mocht rijden..

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 16:54

avantilover schreef:
Ik heb net ff in je profiel gekeken en je ben echt niet dik!!!


nee idd! je bent helemaal niet dik

Het leven is een gebakje!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 17:02

Ik heb ook in je profiel gekeken en je bent in mijn ogen gewoon normaal. Maar jouw beeld van jezelf is wat belangrijk is. Eigenlijk geldt voor iedereen die wil lijnen: gewoon 3 maaltijden per dag en maximaal 2 tussendoortjes. Daarnaast veel water drinken en niet teveel limonade. Dan val je vanzelf wat af. Omdat je nog groeit, kun je beter niet nog minder eten omdat jouw lichaam die stoffen nog nodig heeft om je groter te laten worden en alles te ontwikkelen.

Als je gewoon 3 x per dag eet en 2 tussendoortjes neemt dan ben je heel gezond bezig. Als tussendoortje neem je gewoon wat je wilt. En fruit is natuurlijk altijd goed.

Ik hoop dat je een reeel beeld hebt van jezelf en dat je je niet echt rot voelt omdat je je te dik voelt. Nogmaals: ik vind je een heel normaal figuurtje hebben voor iemand van 13.

Liefs

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 17:08

errug oudtopic.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Corelli, Dayna, Dees, elske_, katinker, Malissaa1, mino1, rocky_1995, TheNovelist en 28 bezoekers