Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grietzz schreef:En dan vraag ik me af.. hoeveel betaal je aan benzine? En hoe vaak enzo?
Heb ik even nodig om het plaatje compleet te maken.
Grietzz schreef:En dan vraag ik me af.. hoeveel betaal je aan benzine? En hoe vaak enzo?
Heb ik even nodig om het plaatje compleet te maken.
ElCid schreef:Kijk ook eens op www.oriondirect.nl . Daar hebben wij onze auto's verzekerd. Erg lage premies.
ElCid schreef:Kijk ook eens op www.oriondirect.nl . Daar hebben wij onze auto's verzekerd. Erg lage premies.
Hahaatje schreef:Kijk 's op www.hema.nl
Wij hebben ook sinds kort een auto en omdat dit onze eerste auto is geen no-claim opgebouwd. De autoverzekering van de HEMA bleek het voordeligst.
taffy schreef:unive is ook best goedkoop met verzekeren
op de site kun je berekenen hoeveel je kwijt bent bij welke type auto enz.
voor mijn fiat cinquencento betaal ik in de maand ongeveer 70 euro benzine en dan gebruik ik hem ook tijdens m'n werk
verzekering betaal ik dacht ik 43 euro en wegen belasting iets van 35 euro in het kwartaal
Femke_L schreef:taffy schreef:unive is ook best goedkoop met verzekeren
op de site kun je berekenen hoeveel je kwijt bent bij welke type auto enz.
voor mijn fiat cinquencento betaal ik in de maand ongeveer 70 euro benzine en dan gebruik ik hem ook tijdens m'n werk
verzekering betaal ik dacht ik 43 euro en wegen belasting iets van 35 euro in het kwartaal
Dit is DE perfecte tip!
Hoogstwaarschijnlijk word mijn auto namelijk een fiat Cinquecento die ik over zal nemen van bokker "Smaartens".
En ik heb echt zoveel sites afgelopen..en alles ingevuld. Er was maar 1!! verzekering goedkoper. Dat was die "Zlm verzekering" maar dat klinkt allemaal zo wazig. En "unive" klinkt ook bekender en vertrouwder in mijn oren!
Dus bedankt voor de tip!
Is 45,31 euro in de maand en volgens Smaartens 37 euro wegenbelasting!
bedankt allemaal...andere tips zijn natuurlijk ook welkom!