Al twee dagen slaapdronken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Al twee dagen slaapdronken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 20:01

Toen ik gister uit bed kwam was ik al een tijdje wakker. Ik stond op, zwalkte naar rechts, knalde tegen de muur, probeerde terug te lopen en liep nog een keer tegen de muur. Het moet er komisch uit hebben gezien want ik kon alleen maar een kant op lopen leek het. Ben weer even op bed gaan zitten en ben na een tijdje heel rustig opgestaan.
Wel heb ik de hele dag last gehad van duizeligheid, ik moet mijn hoofd heel rustig bewegen anders tol ik zo om. Ik kan me op de een of andere manier niet snel 'focussen' op iets, moet heel rustig aandoen.
Ook vandaag heb ik het nog, als ik ergens loop en snel over mijn schouder kijk ben ik daarna helemaal mijn evenwicht kwijt.
Ik denk dat het misschien komt omdat het zo benauwd en warm is, daar heb ik nooit goed tegen gekund maar dit ken ik eigenlijk niet van mezelf.
Is het een reden om naar de dokter te gaan denken jullie?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 20:07

Ik heb dit ook al enige weken Cody en vooral met heel wam weer. Twee jaar geleden ben ik ermee naar de huisarts gegaan en toen bleek dat mijn bloeddruk te laag was. Weinig aan te doen zei hij maar ik moest maar flink drop en zoute haring eten. In die tijd nam ik ook knoflookcapsules maar die moest ik maar staan laten aangezien die bloeddrukverlagend zijn. En nu zit ik er weer mee, als ik mensen even te lang aankijk dan draait het me voor de ogen Haha! Ik ga dus maar weer aan de zoute drop en haring en drink veel bouillon.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 20:53

Herkenbaar

Er zijn ook periodes dat ik t feller heb, en het is dus ook bij mij last van een lage bloeddruk... soms is het zelfs zo dat ik er flauw van val... maar dat is gelukkig al een tijdje niet meer gebeurt (hout vasthouden...Natalie legt bij deze even haar handen op haar hoofd Haha!)
De dokter heeft me ook aangeraden dingen waar zout inzit te eten...

Hoop dat t rap overgaat voor je...

Groetjes