Mijn kleine jochie een dag in t ziekenhuis.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 09:53

Ach jeetje meid, wat rot voor jullie Verdrietig ! Ik weet hoe je je voelt; je doet er van alles aan om er voor te zorgen dat het beter met je kind gaat en dan schijnt het dat niets helpt Huilen . Je voelt je dan zó machteloos Frusty !!!
Héél veel beterschap voor het kleine mannetje en sterkte voor jullie allemaal!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 13:44

he bah wat vreselijk zge
ik vind ziekenhuizen al nix en helemaal niet voor jongentjes van 2 jaar oud ik hoop echt met heel mijn hard dathij snel beter word

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 12:19

Ben toch wel heel benieuwd hoe het met hem is.

Als hij nog steeds in het ziekenhuis ligt of ziek is, dan nogmaals een beterschapsknuffel en een Kusje

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 19:35

ocharme mike
2jaar en al in het ziekenhuis.veel beterschap,en houd de moed er in, voor jou zal het ook wel zwaar zijn...

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 22:02

heel veel sterkte in deze moeilijke en enge tijd.
ik weet hoe je, je voelt.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 22:21

Weet iemand inmiddels al, hoe het nu met het kleine kereltje gaat???!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 10:46

He Lonneke, wat naar allemaal zeg, voor jullie. Hoe gaat het nu met Mike? En met jou, want jij zal onderhand ook wel brak zijn?

Heel veel sterkte, en een knuffel voor Mike!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 09:08

we zijn dus inmiddels weer thuis en het gaat redelijk. het is nog steeds niet duidelijk wat er mis was en of het nog terug keert als de kuur is uitgewerkt. het is ontzettend moeilijk om je kleintje daar zo te zien liggen. huilend naar pappa, bang voor de atrsen omdat ze je weer komen onderzoeken. ik ben zo blij dat we thuis zijn. ik ben zelf helemaal op nu. in het ziekenhuis ging het wel, maar nu ik thuis ben voel ik hoe zwaar het is geweest. over 2 weken moet ik terug en krijg ik nog wat uitslagen van onderzoeken in zijn bloed. nog steeds denk ik dagelijks aan hoe het verder zal gaan. blijft hij nu gezond of komt de koorts terug. helaas is nu ook mijn andere zoontje ziek en dat maakt het extra spannend. mike heeft door al die medicijnen weinig weerstand en zou dus weer ziek kunnen worden als zijn kuur is uitgewerkt. ik wil iedereen bedanken die in de afgelopen week zijn medeleven heeft betoont. helaas kon ik het niet lezen maar paulien heeft me laten weten dat iedereen aan ons dacht en dat heeft me heel veel goed gedaan.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 09:18

fijn dat mike weer thuis is, hopelijk wordt ie niet weer zo ziek!! Nu nog hopen dat de uitslagen wat uitwijzen. Sterkte verder
*knuf*

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 11:51

Fijn dat je ukkie weer thuis is, heel veel sterkte toegewenst (ook met je andere zoon natuurlijk!!) en ik duim voor een goede uitslag Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:56

Och jeetje, wat naar allemaal Verdrietig ! Hopenlijk komt bij Mike de koorts niet terug (en weten ze inmiddels wat hij heeft/had !!!) en wordt je andere zoontje niet ook zo ziek Scheve mond , dat zou helemaal erg zijn!
Veel sterkte iig en bedenk: we leven allemaal met je mee Knipoog !