Even voor de duidelijkheid... ( voor iedereen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-01 19:29

ik zie, dat het soms lijkt alsof ik slydextisch ben Knipoog , dat is echter niet zo.
Ik typ vaak half in t donker, omdat ik nog geen geld heb om een extra lampje te kopen(..) voor bij de comp. Dit verklaart al mijn vreemde woorden, namen, etc. Ik typ bovendien vaak sneller dan ik eigenlijk kan ( met gem. 3 vingers in gebruik..), iets wat ook niet echt zal helpen..
Dus mochten jullie denken: wat schrijft die nou.. vraag gerust om uitleg en bij deze dus de verklaring voor mijn schrijfstijl:)
doei!
madelein


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 19:35

haha, heel herkenbaar. ik tik meestal ook sneller dan dat eigenlijk goed is. tja ik tik ook nog steeds met twee vingers. Ik wil al tijden een typcursus doen. maar het is er nog niet van gekomen.

gewoon gemakzucht denk ik. maar ik begrijp meestal wel als er iets staat en wat niet helemaal goed is ingetikt. Dus, Tik maar lekker door ik begrijp je wel

Groetjes Heike

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 19:58

ik herken t ook hoor
typ ook met 2 en een halve vinger. t is hier alleen niet donker maar heb wel een toetsenbord die sommige letters niet pakt echt waanzinnig handig dus
maar heb trouwens nog nooit gemerkt dat je dislextiesch was. ben niet zo erg gefixeerd (leuk woord) op onze nederlandse taal

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 20:30

Nu we het er toch over hebben... Heeft er iemand misschien een leuk tiep programma liggen voor Heike.. Ik heb haar volgensmij 5 jaar geleden ofzo (nou ja, zoiets) beloofd dat ik een typcursus zou regelen, ik heb tot nu toe alleen nog steeds niks leuks gevonden.

Liefst een prog met een soort spelletje (dus niet alleen saaie jkljkkjl;;jkljjkkljkll reeksen) en ook iets waar je ziet welke vinger je nou voor welke toets hoort te gebruiken.. Als je iets weet stuur dan ff een berichtje of mailtje naar mij of Heike..

Heike kan al errug snel tiepen maar nog steeds met 2 vingers. Deed ik vroeger ook, kon toen (net als Heike nu) ook bijna blind typen met 2 vingers, overstappen op 10 is dan best makkelijk maar gaat in het begin wel 200x langzaam Boos!
Maar als je het eenmaal een beetje kent.. Ideaal!!!

En je ziet ook meteen dat je iets fout getiept hebt, scheelt weer in de tiepvouten in dit soort berichtjes (dus als iets bij mij niet klopt komt het meestal gewoon door lammigheid of door m'n brakke nederlands Knipoog).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 18:26

Fouten? nah, die komen bij mij omdat ik RSI krijg van de backspace...

Ik heb thuis twee cursussen liggen... Eengje is van Pica (ofzo) en dat is een kidner kursus... De andere is Scheiddegger.. Izkelf heb schieddegger gedaan en dat is ideaal... Wel jkl en laks (echt war, was tien dus ik snaput ut niet). He bhet ook niet gehaald omdat ik ;n fractie te kangsaam was en een paar foutejs te veel had... Grom...

Kijk, nu ik tik over tikken gaat alles mis.. Met tien vingers.. Kan alleen de cijfers niet vinden... En de backspace... Daar ben ik te luiv or...

Laudie (geen laucie deze ker)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, ardanwan, carineken, ellen05, Jade91, Kmbrly, lovemaylo, mala26, Marie111, marleen_88, sasja0705, Votti en 196 bezoekers