vriend van m'n moeder......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Misz_J

vriend van m'n moeder......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 20:41

pff... wat de vriend van je moeder je allemaal wel niet aan kan doen
hij laat mijn fiets jatten [gelukkig wel terug maar het ventieldopje is nog meer waard dan de fiets zelf] eriteert mij, plaagt mijn zusje tot huilenstoe, verwijderd mijn favoriete site's [al voor de 4e keer in een maand] gooit voor de lol al mijn kleren door mijn kamer, gebruikt mijn haarborstel [ja hij heeft een kleine paardenstaart en doordat hij wax ofzoiets in zijn haar diet stinkt mijn borstel dus mega erg ] en kan maar niet van mijn sleutels afblijven en blijft ze maar verstoppen..
en dat is nog maar globaal gezien.
Ik heb sowieso al 7 maanden en een dag een hekel aan die vent, want dankzij hem zijn we naar Rotterdam verhuisd.. terwijl ik écht een bosmens ben.
Pfff.. sorry, moest het gewoon kwijt, ik kan er niet meer tegen. Die vent zorgt er nog voor dat ik overspanne word, want ik kan er echt net meer tegen wil trug naar brabant, maar hij staat in de weg. en wil wel fietsen, maar die kan nu dus ieder moment uit elkaar vallen

heb momenteel dus écht even de pest in alles

[nogmaals, sorry]

_Priscill_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:46

wat een rotstreken zeg!
heb je het hier al een keer met je moeder over gehad?

Flippertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:47

Kan me voorstellen dat dit geen fijne situatie is voor jou (en je zusje). Weet je moeder wat er speelt? Of heeft die niets in de gaten?

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 20:51

natuurlijk heeft die het wel in de gaten, maar die vriend is superdominant, om het zo maar even te noemen.. en sord er echt helemaal ziek van. Ik laat niet zomaar over me heen lopen en dat weet hij ook. Want elke keer dat hij mijn borstel gebruikt krijgt hij hem net zo hard naar z'n kop toe.. maar dat van mijn fiets was écht de druppel! hij wás 499,- nou nog nieteens een kwart meer.. schaam me echt dood.
maar ik denk dat mijn moeder op de een of andere manier toch om hem geeft, op een bizar waxige manier want ik kan er met mijn havo-verstand écht niet bij wat ze dan in hem ziet, maar als dit nog lang duurt...

Artemide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:57

En heb je al geprobeerd op ene rustig moment een gesprek met de vriend van je moeder aan te gaan? Over waarom hij dit doet enzo? Of een gesprek met je moeder, komaan, ze moet toch begrijpen dat dit niet gaat. Van je moeder neemt 'de vriend' misschien eerder dingen aan dan van jullie, dus misschien moet je het zo eens proberen?

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 21:02

nou, zo gaat een gesprek tussen mijn moeder en haar vriend:
moeder: m. je moet echt..
vriend: jaja, ik weet het laat maar gaan hou maar op, ik wil het niet horen!!
moeder: je moet S (mijn zusje) niet zo..
vriend: laat maar gaan, laat maar gaan!! ik weet het nu wel [kijkt even geniepig in de richting van S]
mam: je praat het kind een trauma aan!

en het standaard zinnetje, laat maar gaan, ik weet het wel ik hen hoofdpijn.. loopt weg en gooit de deur dicht

een standaard gesprek tussen mijn moeder en haar vriend.. gezellige boel hé!!

Manon15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:04

Wat jy meemaakt herken ik, maar niet van mijzelf,
Een goede vriendin van mij haar vader is overleden, en ja die heeft naar een aantal jaar weer een nieuwe vriend gekregen, hij heeft haar misbruikt, en bedreigd dat het nog wel is haar dood kan worden als zy wat tegen haar moeder zegt, hij breekt al haar dingen en gooit ook van alles naar haar toe, nadat zij zovaak met haar moeder heeft gepraat is ze het zat geworden en probeerde ze zelfmoord te plegen, ik wil hier niet mee zeggen dat jij dat moet doen hoor, juist niet, de poging was mislukt en haar moeder kwam erachter, nadat zy er achter is gekomen is ze bij hem weggegaan, maar ze word nog wel telkens lastig gevallen door hem.
ik wens je veel sterkte en succes meis.
als je wil praten hoor ik het wel.

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 21:06

het enige wat ik wil is dat hij opduvelt en nooit meer terug wil, en ik kan me niet voorstellen dat dit nog lang kan duren, maar dta zij ik zeven maanden geleden ook al, maar die 2..... ik weet het allemaal niet meer

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:14

Ik vind echt verschrikkelijk voor je.. als ik vragen mag, waar is jou vader? zou je daar niet bij kunnen wonen.

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 21:27

uhm.. nee, maar dat is een extreem lang en privé verhaal

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:34

Oke, dan doet dat er niet toe..

Niet dat ik bij me vader zou willen wonen, maar dat is een ander verhaal

Ik zal als ik jou was toch écht duidelijk maken dat jij en je zusje echt geen leven zo hebben.,. dat jullie er onder lijden..

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:36

oh ik schrik altijd weer van zulke verhalen.
kan me goed voorstellen hoe jij en je zusje zich voelen..
heb je verder geen familie om mee te praten?
vooral broers of zussen van je moeder zou misschien goed zijn?
ik denk dat jem oeder ook niet in een makkelijke situatie zit, misschien ziet zij ook geen uitweg....?
en.. het kán lang duren hoor, zo'n foute relatie, het is vaak moeilijk een uitweg te zien als je er midden in zit!
heb je niet de kans je moeder te spreken als hij even weg is?
of is hij er de hele tijd..

marleen_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:39

jeetje wat een rot situatie

als k jou was zou ik met mijn moeder gaan praten. zo kan dit ect niet langer hoor.
het maakt jou en je zusjes jeugd helemaal kapot

veel sterkte ermee

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 21:48

tja, grootste gedeelte is hij er wel en als hij er niet is zit ik op school.. ook niet handig dus...
en wat andere familie betreft, we wonen tegenwoordig in Rotterdam en aangezien familie in Uden woont.. is toch wel een eindje ver weg
en anders zou het nog niet kunnen want mijn moeder heeft ruzie met haar broer en moeder, ja, ik weet het.. lekker belabberd allemaal

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 22:05

probeer het dan op school bespreekbaar te maken..
misschien weten ze oplossingen, maar het is in elk geval belangrijk dat dergelijke mensen die iets met jullie te maken hebben (school dus), weten wat er speelt!
onderschat dat niet hoor!
mocht het dan uit de hand lopen dan kan je het gelijk kortsluiten met je vertrouwenspersoon op school, en die kan je dan vervolgens helpen.

je moeder heeft ruzie met haar broer en moeder; zou het niet vanwege de vriend zijn?
kunnen je zusje en jij er in de zomervakantie niet een tijdje naar toe, (oom of oma) om tot rust te komen, logeren..
en dan kijken of je het ter sprake kan brengen?

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 22:22

Nou dat is idd een heel erg rotte situatie, ik begrijp jou helemaal, ik zou ook gek worden.
Het is goed dat je voor jezelf en je zusje op komt, en dat je hem niet over je heen laat lopen!
En blijf vooral veel met je moeder er over praten, zeg wat je van hem vind en wat je erbij voelt.

Ik wens je heel veel sterkte en succes toe meid.

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 22:26

Is gewoon kinderachtig gedrag, snap jou helemaal zou gek worden. Kan je geen goed gesprek met hem aan gaan?

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 23:46

jeetje, das wel balen zeg. Je hebt er neem ik aan al met je moeder over gesproken? Misschien kun je iets ondernemen met je zusje samen? een gesprek of zo?

En ik weet niet waar je in Rotterdam woont, maar ook hier is de natuur dichtbij hoor!
Sterkte! .

Sily

Re: vriend van m'n moeder......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 23:50

Hhhmm...en hoe oud is die nieuwe vriend?
12?

Wat een kinderachtig en onredelijk gedoe zeg.
Kan me niet voorstellen dat je als moeder zijnde je kinderen dit aandoet, hoe gek je ook op een vent bent, als moeder staan je kids toch op 1?

Sterkte en succes

FZ_Lin

Re: vriend van m'n moeder......

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 01:33

hmmm wat irritant
en als je nou eens zo ongeveer hetzelfde doet? dan voelt hij ongeveer hoe het is..

slaatze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 08:16

Hoe oud zijn jij en je zusje?
En wat zegt je moeder ervan, probeer eens.. als is het maar 5 minuten.. met je moeder hierover te praten dat je dit geen prettige situatie vind. Misschien kunnen ze gaan LAT-en

En ik woon vlakbij Rotterdam en zelfs hier hebben we bossen hoor Je moet ze alleen weten te vinden

Mistic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 08:42

Praat hierover met de vertrouwenspersoon op school. Ga daar samen met je zusje naar toe.

Heb je niet een familielid waar je goed mee kan opschieten, kennissen of vrienden waar je een tijdje naar toe kan (eventueel samen met je zusje). Misschien dat je moeder dan inziet dat het op deze manier gewoon niet gaat.

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 13:04

nou, het ligt niet aan de nieuwe vriend van m'n moeder.. zover ik weet tenminste. Dat komt nl door haat ex (jee, zie nu pas hoe debiel deze situatie is ) die heeft rechtzaken aangespannen tegen mijn moeder oid .. en haar eigen moeder heeft tegen haar getuigen en haar broer, mijn oom dus, doet er ook lekker aan mee..
ik kom al bij de maatschappelijk werker van school, en ze weten er ook van.. maar in mijn ogen werkt dat niet hoor.. wat kunnen die mensen nou doen??

ikisik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:37

Pfooe.. tja dat is nog eens een poedersuiker situatie.. Ik zou niet weten hoe ik je moet helpen.. Maar kan je niet met die waxkop gaan praten?

Mistic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:09

Misz_J schreef:
nou, het ligt niet aan de nieuwe vriend van m'n moeder.. zover ik weet tenminste. Dat komt nl door haat ex (jee, zie nu pas hoe debiel deze situatie is ) die heeft rechtzaken aangespannen tegen mijn moeder oid .. en haar eigen moeder heeft tegen haar getuigen en haar broer, mijn oom dus, doet er ook lekker aan mee..
ik kom al bij de maatschappelijk werker van school, en ze weten er ook van.. maar in mijn ogen werkt dat niet hoor.. wat kunnen die mensen nou doen??

Hebben die mensen jou dan helemaal geen advies gegeven over wat je het beste kan doen?
Misschien proberen om via je huisarts met een goede maatschappelijk werker in contact te komen.