Strak in de bikini de zomer in!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 07:36

He Steef, wil je een beetje vet van mij? Heb genoeg aan me hangen hoor! Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 10:23

Ik hoop ook dat er weer een Bokt Diet kom, dan ga ik er namelijk aan meedoen. Ik mocht nooit lijnen en dat heb ik ook niet gedaan voor mijn 18e. Nu ben ik dus 18 en er moet zeker 10 kilo af.

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 20:27

ook wel goeie tip voor als je gaat sporten of buikspieroefeningen doet.
Probeer voor je ontbijt je 'workout' gedaan te hebben. Dit geeft het beste resultaat omdat je meteen je reserves aanspreekt. En je daarna een goed ontbijt eet je meteen alle bouwstoffen aan je lichaam geeft om weer te herstellen van je inspanning.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 16:46

Weer een bokt diet zou ook wel wat voor mij zijn.. ik vind zelf dat er toch wel zo'n 10 kilo af mag (lukt voor de zomer toch nooit meer maarja..) pfff dat wordt heel moeilijk Haha!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:04

ik ben ook wel benieuwd... laat het inderdaad maar weten.

maar weet je wat ik dan altijd denk; 15cm verliezen voor 70 euro.
dan zou toch heel de wereld slank moeten zijn? (nou ja bijna heel de wereld).
of ben ik nu te negatief? Clown

maar mocht het helpen ga ik het ook proberen want ik heb een bierbuikje..en dat terwijl ik geen bier drinkt Haha!

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 14:53

Citaat:
ook wel goeie tip voor als je gaat sporten of buikspieroefeningen doet.
Probeer voor je ontbijt je 'workout' gedaan te hebben. Dit geeft het beste resultaat omdat je meteen je reserves aanspreekt. En je daarna een goed ontbijt eet je meteen alle bouwstoffen aan je lichaam geeft om weer te herstellen van je inspanning.


Helaas Rob1n zo werkt het niet, met een lege maag of volle maag sporten geeft voor je verbranding geen ander resultaat.
Ik zou sporten op een lege maag zelfs afraden omdat je er bij een redelijke training erg beroerd en licht van in je hoofd kan worden, een erg volle maag is natuurlijk ook niet lekker om mee te slepen, maar gewoon een lichte maaltijd eten een tijdje voor het sporten is het beste.