Het zit zo, mijn ouders willen heel graag naar Noorwegen gaan emigreren, zo snel mogelijk en willen mij dus mee hebben omdat ze anders moeten wachten tot ik op kamers o.i.d. ben..
Nou kan ik met m'n vader heel goed opschieten, met mijn moeder absoluut niet.
Ik weet dat ze zich hier in Nederland niet prettig voelt om verschillende redenen, dus diep in mij schuilt een beetje de hoop dat onze relatie een stuk beter wordt als mam zich ook prettiger voelt.
Nou wil ik van de ene kant helemaal niet mee naar Noorwegen, het deel wat met de stem van vrienden spreekt zeg maar, maar aan de andere kant ben ik helemaal gek van dat land, vind het er prachtig, én ik zou een eigen paard krijgen als ik mee ga, iets wat ik hier in nederland nooit zou krijgen omdat mam dat dan altijd tegenhoudt..
Echter, hier in nederland zijn ook veel dingen me dierbaar, zoals Gladstone, vrienden en nog wel meer dingen..
Gladstone is oud, en hoe hard het ook klinkt, het kan plotseling over zijn met hem, dan heb ik niks.
Een eigen paard hebben is altijd al een droom van me geweest (penny

Ik weet dus echt niet meer wat ik wil, van de ene kant wil ik dolgraag mee, een eigen paard, prachtig land enz. Maar ik laat ook veel achter..
Denk niet dat jullie me ermee kunnen helpen, aangezien het toch mijn keus is, maar moest even m'n verhaal kwijt