schelden met ziektes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:16

Ik scheld nooit met ziektes, echt niet
Ik gooi wel met vleeswaren en sh*t ligt ook voor op de tong.

Zelf zijn er bij ons in de fam. heel veel mensen aan kanker gestorven, en dan scheld je daar toch minder snel mee denk ik.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:22

dat is omdat kanker een zwaar beladen betekenis is. EN dat heeft dat woord eigenlijk ook ,maar veel mensen realiseren zich dat gewoon niet, en het ligt dus ook niet in hun bedoeling om mensen met kanker op een dergelijke manier te kwetsen.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 15:09

als iemand iets met kanker zegt wat nergens op slaat dan loop ik naar diegene toe zeg ik ik weet niet of je het weet maar mijn is overleden aan kanker end an ga jij hier zo staan schelden.....
dan zijn ze stil. dan hoor je later zo o sorry dit en dat sorry zus en zo end an zeg ik volgende keer beter nadenken.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 16:43

Tja,ik moet bekennen dat ik er ook wel is mee scheld,maar dan moet je echt heel erg boven mijn grens gaan wil ik dat doen.IK zeg overigens ook niet midden in iemands gezicht kankerlijer ofzo...ik zeg meestal g.v.d waarom doet die kankahhh poedersuiker da?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 18:33

ik vind dat heel erg als mensen dat horen die familie ofzo er aan verloren hebben
hetzelfde met paasei en tyfus ofzoiets!