FF een pasje terug

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

FF een pasje terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 21:32

Jullie zullen mij hier even een tijdje moeten missen, ik doe even een stapje terug omdat er weer teveel is gebeurd vandaag wat is mis gegaan en waar internet/bokt weer eens een rol in heeft gespeeld.
Ik heb weer eens mensen pijn gedaan wat weer eens niet mijn bedoeling was. Maarja das helaas niet meer terug te draaien. Ik hoop alleen op deze manier weer even tot mezelf te komen en rust te vinden.

Mocht iemand iets weten om de hengstigheid van mijn merrie binnen de perken te houden. Ik heb nu Hormonal van Homeovet, werkt goed maar alleen voor dr stalgedrag blijkbaar. Dr gedrag in de wei is erbarmelijk en ik weet niet meer wat ik er aan moet doen (tis nog net geen verkrachten), dus als iemand iets weet dan graag via zoevian@wanadoo.nl. Want ik wil wel van dit gedrag af als dat mogelijk is.

Groetjes Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:36

eey,
wat erg voor je meis, ik heb ook je andere topic gelezen en vind het allemaal maar een beetje vreemd.

komen er soms ook mensen van stal of de eigenaar van die stal op bokt?
en om je eerdere topic, mag je daarom dus niet meer blijven staan?
je hebt het gesprek toch normaal laten verlopen?
hoelang stond je er trouwens?
en hoe ging het dan op de eventuele andere stallen waar je hebt gestaan?
wat ga je nu doen dan?
heb je al een andere stal?

hoe was het gedrag trouwens op de wei, hoe kan het zo erg zijn?
ik denk trouwens dat als je de zoekfunctie gebruikt, nog wel meer informatie kunt vinden, want volgens mij zijn hier al meerdere topics over geweest.
een boel vragen, maar ik vindt het allemaal zo onduidelijk.

veel succes en laat je niet kisten.

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 23:53

Meid wat rot voor je allemaal,ik heb altijd graag alles gelezen van jou en Tjo. Ik heb geen advies voor je, misschien Moody Mare van de Paardendrogist? Het klinkt wel zo alsof dat zou kunnen helpen in jouw geval. En anders de dierenarts eens laten kijken, misschien zit er wel een reuze ei waar ze enorme last van heeft als ze hengstig is. Bij ons was het laatst trouwens ook zo dat een merrie een andere begon te bespringen, niet zo geslaagd inderdaad.
Zou het kunnen dat haar hengstigheid nu meer tot volle ontwikkeling komt in verband met haar leeftijd en misschien beter in haar vel zitten dan voorheen?
Ik wens je heel veel sterkte hiermee en hoop dat ze toch weer een normale merrie gaat worden, die lekker met anderen de wei weer in kan.
Dat je trouwens hier even van je af praat voordat je alles weet, lijkt me redelijk normaal en je hebt alles toch netjes rechtgezet toen je van stal terugkwam? Jammer dat zoiets metteen de sfeer moet verpesten en dat zoiets niet in alle redelijkheid is uit te praten.
Nogmaals veel succes met Tjo en ik hoop snel weer betere berichten van je te lezen.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 07:53

Wat vervelend... Je kunt Moody Mare proberen of via www.jordenshippo.nl kijken... die hebben ook produkten voor merries met bepaalde hormonale trekjes...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie