Vodafone? ervaringen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Vodafone? ervaringen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 15:38

hallo!! Ik heb nu een abbonement bij Hi en dan Hi 20. Maar die loopt af in Juli en wil dan graag een nieuwe telefoon zonder daar voor hoeven bij te betalen. En de telefoon die ik op het oog heb (sony ericsson W810i) is niet gratis te krijgen bij het verlengen van mijn abbonement. Dus wil ik mijn Hi abbonement opzeggen en dan gewoon een Vodafone abbonement beginnen met daarbij dus een gratis telefoon. Maar wat zijn jullie ervaringen met Vodafone? Is het net al bij Hi dat je egwoon een tegoed hebt per maand en dat bv 1belminuut 2 smsjes zijn? Andere dingen over Vodafone zijn ook welkom!

develwife

Re: Vodafone? ervaringen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:41

Hoi,

Ik heb ook een vodafone abonnement.
Ik ben er heel tevreden over.
Op www.vodafone.nl kan ik me eigen inloggen en dan elke dag gratis 2 sms jes versturen.

Groetjes

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:47

Ik ben ook goed tevreden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:47

Ik heb al zeker 5 jaar een abonnement bij hun. Nog nooit klachten gehad!

Lindah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:51

Ik heb nu een jaar vodafone prepaid...heel fijn. Je hebt sms-tegoed en beltegoed. en je kunt 1 gratis standaard sms-bericht via je mobiel sturen en 2 smsjes via de computer *zie link van develwife*

Kuss Lin

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:08

Ik heb nu zo'n 4 jaar een abo bij Vodafone en daarvoor pre-paid gweest, zelfs nog toen het Libertel was. Ik heb er goede ervaringen mee.

Je kunt uit een heel aantal abonnementen kiezen. Je kan bovendien bij je abonnement een verdubbelaar nemen - je betaalt dan 2 euro, maar kunt twee keer zoveel SMSjes versturen. Ik kan bijv. (denk denk) 200 minuten bellen OF 400 SMSjes versturen.. Hoe ik dat indeel maakt niet uit, dus 10 minuutjes bellen en de rest SMSen kan ook.

Kijk maar eens op de website.

_Michelle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:42

Ik heb al 3 jaar prepaid maar de laatste tijd heb ik vaak dat mn smsjes niet aankomen terwijl ik dan bijvoorbeeld met een persoon aan het smsen ben en dan ineens middenin komt het niet aan. Vind het erg vervelend. Kost me elke keer weer geld voor niks En ik vind het lastig dat je bundels moet kopen wil je goedkoop kunnen smsen, buiten de bundel is het gewoon 23 cent.

honolulu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:44

Ik had soms dat ik niet overal ontvangst had, maar nu wel weer overal ik ben tevreden

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:01

Ik heb jaren terug eerste prepaid gehad van toen nog libertel, later vodafone, en nu een abbo al 1,5 jaar, maar als die afloopt stap ik over op (wrs) orange. De simpele reden: ik wil een nieuwe mobiel en heb nu een sim only, dus die kan niet verlengd worden, en het allerbelangrijkste: als je iemand belt gaat er op het moment dat je verbinding krijgt 1 belminuut af, dat is nu maar een paar cent. Dus als ik 3x een voicemail krijg voor 2 sec gaan er meteen 2 minuten van m'n belminuten af, en dat wordt me toch wat te duur..

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:08

Ik heb ook vodafone, maar dan een sim only abonnement. Heb dit nu een dik half jaar en bevalt me erg goed. Behalve dat het goedkoop is (3 euro per maand voor 100 min. of smsjes) is mijn bereik prima.

maja3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:15

had ook een Hi abonnement en wilde dat graag verlengen maar dan zou ik geen nieuw telefoontje krijgen... officieel dan... want de jongen die mij hielp bij the phonehouse belde even naar de kpn om te vragen of ik toch een nieuw telefoontje kon krijgen bij verlenging omdat ik anders ook zou overstappen naar vodafone... en toen kreeg ik ineens wel een gloednieuw telefoontje (mocht zelfs uit een hoop nieuwe toestellen kiezen...) gewoon om vragen dus...

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:21

MIjn zus vond vodafone waardeloos. Door heel de provincie *groningen* had ze geen ontvangst. Nooit. Laat ze dit weten aan vodafone is de provincie groningen een afgelegen gebied. Nou een goede provider zorgt dat je overal bereik hebt zoals HI en KPN. Ik zou nooit nooit vodafone willen alleen KPN of HI.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:05

Ik heb ook vodafoon, al heel lang (ook toen het nog libertel was). Ben erg tevreden. Ik heb nooit problemen gehad met het bereik. Juist als we met school op kamp waren waar niemand bereik had, had ik het wel.

ushi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:10

Ik heb ook vodafone, hiervoor HI/KPN. En heb hier even goed bereik mee. Zelfs in hele afgelegen gebieden. Ook in de provincie Groningen en Friesland. Waar mensen met Orange, T-mobile etc. geen bereik hadden, kpn/hi is ook goed trouwens!!!

Joyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:21

Ik heb ook vodafone en het bevalt me prima. Mijn abbo loopt momenteel ook af bij hun maar ben er toch bijna zeker van dat ik hem weer opnieuw afsluit bij hun

OomaaikeoO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:28

ik ben kwa ontvangst wel zeer tevreden, maar ik heb een abbo van 19.50 per maand = 150 belminuten...
maar daar zitten geen smsjes bij dus heb k een bundel van 5 euro en dr komt nog 19% btw bovenop
dus ik zit elke maand zonder dat k over mn belminuten zit op de 28 euro ..
dat was mij niet helemaal verteld... maja das een kwestie van goed informeren

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:56

ik heb al 4 jaar vodafone en wil geen andere provider meer
ik heb het 35,- euro abbootje..dat is 350 min bellen of 350 smsjes
als je bijv 50 smsjes hebt gestuurd hou je dus 300 belmin over
ook heb ik voor 2 euro een sms verdubbelaar...dus dat 700 smsjes in de maand als ik niet zou bellen (ik sms altijd dus en laat me bellen)

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:19

ik heb nu ruim een jaar vodafone een bundel van 200 min en 50 smsjes.
Ik vind het erg handig dat je op internet na kan kijken hoveel bel min en smsjes je nog heb.
en bovendioen kan je 2 gratis smsjes per dag versturen.
bereik is er goed, heb naast mijn vodafone abbo ook nog telofort maar die is wel een stuk minder qua bereik.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:54

Ik lees nu allemaal dingen over Vodafone die ik niet eens wist! En ik heb al jaren een abo bij hun! Kan ik dus kijken op de site hoeveel belminuten ik nog heb? En 2 gratis smsjes versturen?

Had ik dat even eerder geweten...

Maar goed, ik ben tevreden...helaas moet ik nog een jaar met mijn abo maar wil eigenlijk heel graag een nieuwe telefoon...weet iemand hoeveel het kost als ik mijn huidige abo zou opzeggen/omzetten en een nieuwe telefoon wil?

Ojajoh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:11

Shalimar schreef:
Ik lees nu allemaal dingen over Vodafone die ik niet eens wist! En ik heb al jaren een abo bij hun! Kan ik dus kijken op de site hoeveel belminuten ik nog heb? En 2 gratis smsjes versturen?

Had ik dat even eerder geweten...

Maar goed, ik ben tevreden...helaas moet ik nog een jaar met mijn abo maar wil eigenlijk heel graag een nieuwe telefoon...weet iemand hoeveel het kost als ik mijn huidige abo zou opzeggen/omzetten en een nieuwe telefoon wil?

volgens mij kan dat niet...ik hik met hetzelfde probleem en moet wachten tot november

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 08:46

hey kan wel maar dan moet je in 1x de overige maanden van je abbo betalen zonder dat je daar dus belmin voor krijgt!
niet echt een aanrader dus.
misschien kan je beter een 2de abbo er bij nemen, waar je een tel bij krijgt

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 09:25

Ik ben zeer tevreden over vodafone, goed bereik en goedkoper dan KPN ofzo.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 13:19

Ok iig allemaal positieve verhalen!

Joyce_oud

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:20

Vodafone heeft goed bereik, maar een kl*te-klantenservice!

Heb 4 maanden moeten wachten op mijn telefoon en ben hem toen uiteindelijk zelf gaan halen.

Bereik en aanbiedingen zijn leuk, maar als je problemen krijgt heb je zo goed als pech!

mmaverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:32

Mleen schreef:
MIjn zus vond vodafone waardeloos. Door heel de provincie *groningen* had ze geen ontvangst. Nooit. Laat ze dit weten aan vodafone is de provincie groningen een afgelegen gebied. Nou een goede provider zorgt dat je overal bereik hebt zoals HI en KPN. Ik zou nooit nooit vodafone willen alleen KPN of HI.

juist met vodafone of destijds libertel had ik altijd een beter ontvangst dan kpn. dus dat klopt niet helemaal. ik heb al zo'n 12 jaar vodafone en altijd goed bereik in de prov. groningen. zelfs in de grensstreek met duitsland zonder dat ie dan direct op het duitse netwerk overschakelt wat je dus klauwen met geld kost.