Party!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Party!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-02 17:02

Idd, party, hoe precies weet ik nog niet, maargoed, daar gaat het niet om.

Volgende week ben ik alleen met mijn broertje in huis, van aankomende zondag middag tot anderhalve week later, weet nog niet precies wanneer, maar rond de dinsdag.
Dus anderhalve week het huis voor ons alleen en dat moet natuurlijk gevierd worden Extreme duivel .

Als het al stiekum moest gebeuren, zou dat niet mogelijk zijn, aangezien we nogal buitenaf Koe wonen en familie naast ons woont.
En daarbij, dat kan ik toch niet voor me houden.
Ik licht mn moeder dus voor de tijd wel dunnetjes in, en na de tijd komt het verslag ook wel.

Dit kregen we vanmiddag te horen, dat mijn moeder aankomende zondag dus weggaat en dat voor anderhalve week lang, we wisten al eerder dat ze weg zou gaan, maar wanneer precies en voor hoelang wist niemand nog, maar nu is het dus zeker, alleen de terug komst nog niet helemaal.

Ik heb er echt wel zin in, niet alleen doordat feessie wat mn broertje en ik in petto hebben, maar gewoon dat we op ons zelf zijn, alles kunnen regelen en ga zo maar door.
Goed, de familie naast ons zal dan wel sociale controle houden of we wel eten binnen krijgen ed (nog erger dan anders als mn moeder bijv een dagje weg is ofzo verwacht ik) en nog kleren hebben Frusty , maar ik zal mn moeder goed inlichten om dat tegen hun te zeggen dat dat dus absoluuut niet hoeft/nodig is Haha! .
Het houdt dan ook in dat we zelf het huis op orde moeten houden, de kleren, de afwas en elke dag eten maken etc etc.
Maargoed, dat nemen we dan wel voor lief.
Ben alleen bang dat ik er vooral alleen voor komt te staan, aangezien ik mijn 15 jarige broertje wel ken.

Ik zit dan soms wel een beetje met een vervoers probleem (mag nl niet s'avonds alleen fietsen, s'avonds is er geen openbaar vervoer meer en ik heb mn rijbewijs nog niet) maar dat zal zich wel redden.
Net als de boodschappen (oftewel, vrijdag ofzo dus echt flink inslaan, zodat we er ongeveer anderhalve week mee door komen, en dan hebben we het dus nog niet over het feestje gehad).

Hihi, heb er echt wel zin in.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:18

Heerlijk, op jezelf aangewezen zijn! Vorig jaar ben ik samen met mijn broer 2 weken alleen geweest en dit jaar weer een paar weekjes alleen. Soms gaan mijn ouders tussendoor ook nog wel eens een paar dagen weg en dan weer alleen. Ik vind het echt heerlijk!! Party!!