Ik was vanochtend naar de Fysio geweest en ga normaal daarna even naar de AH om eten te halen voor op mijn werk.
Vanochtend had ik een raar voorgevoel dat ik toch even langs stal moest gaan. Ik heb nog even getwijfeld maar uit ervaring heb ik geleerd mijn voorgevoelens te volgen.
Dus op stal aangekomen loop ik naar Shy toe en er is niets te zien, dus nog maar even los dacht ik.
Pony in de bak gedaan en terug naar de stal, even wat stro van achteren naar voren verplaatsen.
Zie ik in de hoek onder de voerbak een van de stalkatten liggen, dat gebeurt wel vaker dus ik dacht er verder niet bij na.
Toen ik het stro verplaatste bleef ze liggen

Even dichterbij kijken want ze stond al een paar dagen op knappen

En ja hoor ik hoor zacht gepiep

De stalkat had een kitten gekregen in de stal van mijn pony die er dus de hele nacht bij is geweest.
Toch maar ff overlegt met de staleigenaar en tot de conclusie gekomen dat ik haar toch in een doos in de stal (die nu leeg is) naast mijn pony zou zetten dit ivm dat ze waarschijnlijk nog wat kittens verwacht.
Dus zo gezegt zo gedaan.
Die poes was zo lief, dat ze niets deed toen ik haar optilde behalve grote ogen opzetten. Ze begon zelfs te spinnen.
Nu ligt ze met haar onwijs mooie kitten in een kartonnen doos in de lege stal met eten en drinken. Na nog een paar aaitjes begon ze het kitten weer te wassen en ben ik naar mijn werk gegaan (eerst wel Shy weer op stal gezet).
Dat was dus mijn mooie speciale gebeurtenis van vandaag