geruzie om une voce particolare

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 20:39

En zelf dat is geen hol aan!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 00:01

Och... tegen die opmerking van Prima heb ik nog wel even wat in te brengen Haha! Het is WEL leuk om te zien hoe het achter de schermen eraan toe gaat. Spreek namelijk een beetje uit ervaring. Heb meegedaan aan Weekend Miljonairs en die ervaring was super om eens mee te maken. Reddy... heel veel plezier en kijk maar eens lekker rond!! Wie weet wordt je nog wel ontdekt door één of andere programma-maker Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 00:14

Ben een keer bij het Lagerhuis geweest, dat is wel geinig. Alleen die Marcel van Dam..... Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 09:56

Twee jaar terug ben ik bij Una Voce geweest maar echt luk was het daar niet hoor. De opnames worden in de zomer gemaakt en de uitzendingen zijn in de winter. De producent verzoekt iedereen dan ook chique winterkleding te dragen. De studio is gewoon een heel grote tent waar het bloed en bloed heet wordt.
De opnames duren ongeveer 90 minuten en in die tijd moet je op het podium blijven zitten. Van te voren worden er een aantal liedjes ingestudeerd die je mee moet zingen en er wordt geoefend op het applaus. In het midden van het podium zit een groot koor dat alles overstemt en de rest van het gezang nog een beetje recht trekt. Die mensen zijn helemaal uitgedost in gala kleding en die krijg je ook steeds op TV te zien. Als publiek ben je gewoon het klap-vee.
Nu weet je een beetje wat je kunt verwachten en het is dus niet de moeite om te gaan [vind ik dan]. Nu kun jij je aansluiten bij je vader. Knipoog