Langdurig werkeloos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 20:35

Verdient dat een beetje dat bemiddelen? Als het nou meer als 2000 euro overhoud, dan wil ik ook bemiddelen!!!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 21:12

Prima schreef:
Verdient dat een beetje dat bemiddelen? Als het nou meer als 2000 euro overhoud, dan wil ik ook bemiddelen!!!


Als je het een beetje commercieel aanpakt, moet dat lukken Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 22:45

Vertel!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 11:02

Pipo schreef:
Maar!!! er zijn ook mensen die echt heel graag willen, maar die lukt het gewoon niet, en daar krijg je heel veel voldoening van, je doet het daarvoor.


Pipo, ik denk dat mijn vorige buurman van 51 jaar graag jou aan de andere kant van het bureau had gehad: Hij is sinds kort werkeloos vanwege een reorganisatie. Hij wil weer terug naar het onderwijs en vroeg bij het CWI of hij daarvoor een herscholingscursus kon volgen. Die man van het CWI zei dat hij daarvoor nog niet lang genoeg werkloos was.... en hij eerst maar eens moest proberen om in zijn eigen vakgebied een baan te vinden.... Mijn ex-buurman is niet snel boos, maar hij kon die kerel wel aanvliegen! Maw, hij wil graag, gezien zijn leeftijd ook zo snel mogelijk, en wordt hij gewoon tegengewerkt door de instanties! Raar land, Nederland.