[MW] Ademhaling is onregelmatig
En daar toch maar mee naar de dokter gegaan wat in dit topic te lezen en daar dachten ze dus aan een longontsteking:
[MW] En toen had ik een longontsteking
Een half uur nadat ik dat topic had geplaatst belde de dokter die wilde toch dat ik terug ging naar het ziekenhuis omdat ze toch dacht aan een longembolie.
Wij terug naar het ziekenhuis om de röntgenfoto's op te halen omdat ze in het ziekenhuis waar ze gemaakt waren mij niet wilde behandelen.
De kinderarts [waar ik dus onder viel nog] wilde gewoon mij niet doen omdat longembolies nooit voorkomen bij iemand van 16, en de volwassene arts vond het onzin want ik kon nooit een longembolie hebben.
Dus met foto's onder de arm naar ander ziekenhuis waar ze me wel wilde 'hebben' en daar naar de spoedeisende hulp gegaan.
Wat daar is gebeurd was niet prettig, ze gingen bloedprikken uit mijn slagader in mijn lies...
Dat deed echt heel veel zeer!
Een hartfilmpje maken, ook niet prettig, hallo, bh moest uit, en ik ben preuts!! nuja, dat overleefde ik ook nog wel, maar toen om half 6 nog een CT-scan gehad.
Veel pijn, ik kon niet plat liggen omdat ik dan geen lucht meer kreeg, maar ik moest wel voor die scan, heb het zó benauwd gehad.
En dan nog die gekke contrastvloeistof die ze bij je naar binnen doen, zo'n gek gevoel!
En om half 7 was dus toen bekend dat ik dus écht een longembolie had

Moest opgenomen worden, was niet leuk om te horen, heb ook behoorlijk wat traantjes gelaten, maar was ook logisch, zoveel stress die dag.
Maar was blij 'dat het beestje een naampje had' en dat ze nu er dingen aan konden gaan doen.
[LZP] Ilkkah in het ziekenhuis met een longembolie
gelukkig mocht ik na 4 dagen naar huis.
Lig nu heerlijk thuis bij te komen van alles wat er is gebeurd.
Kan nog niets doen, heb ook giga bloedarmoede dus alles wat ik doe is zó inspannend, maar ben iig blij dat ik weer thuis was!
Vandaag is ook weer uitgesloten dat ik glutenallergie heb, daar dachten ze in eerste instantie ook nog aan [nav mijn bloedarmoede]
Nu nog die 8 kilo er weer aan die ik ben afgevallen, en dan komt het allemaal vast wel weer goed

Met mijn zus in het ziekenhuis, ja ik zie er uitgewoond uit, maar vond het een lieve foto

Zo en nu zijn jullie ook weer op de hoogte