Vriend heeft het uitgemaakt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vriend heeft het uitgemaakt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 07:01

Dit is geen topic om medelijden op te wekken, wil gewoon ff mijn verhaal kwijt zodat ik weer kan slapen!

Zoals sommige van jullie misschien wel weten had ik met carnaval een jongen leren kennen. We kregen dus verkering. Niet alles is over rozen verlopen, hij had tegen mij gelogen over zijn leeftijd etc.
Eergisteren zijn we uit eten geweest, er vielen echt een paar pijnlijke stiltes... Ik probeerde het gesprek een beetje op gang te brengen, maar dit lukte niet echt. Toen ik net thuis was kreeg ik een smsje: 'ik heb het vreemde gevoel dat je me niet meer echt wil.'
Ik heb daar op gereageerd met 3 smsjes lang dat super gek op hem ben, hem echt niet kwijt wil etc etc. Geen reactie op gehad.
Volgende dag was het veulen van Veerle geboren, dus ik hem een smsje gestuurd. Wederom geen reactie.
Ik kwam thuis en hij was op msn... Ik vroeg of er iets was!
Hij zei dat 'de klik' er niet was... Ligt het aan mij of is het vreemd als je daar pas na 2 maanden achter komt?!
Vervolgens vroeg ik: 'Vind je dat we er mee moeten stoppen?!'
Het was een kwartier stil, en toen gaf ik aan dat ik de hint wel snapte en dat ik ff de bossen inging met de hond om het te laten bezinken!
Meteen een vriend van mij gebeld, en die is gekomen om met mij een film te kijken!
Ik dacht gisteren: 'Oooh het doet helemaal niet zoveel pijn, dit wordt echt een piece of cake om overheen te komen...'
Ik gewoon gaan slapen, wordt ik net wakker in een droom: We waren op stap geweest, en was met hem in bed beland...
Vriendin van mij met hem gepraat, ja hij gaf nog wel om me, maar wou me niet terug!
Kom ik (in mijn droom dus) op msn, is ie daar, met als schermafbeelding een ander meisje, en in zijn naam idem....
Kwam erop neer dat ie tegen mij zei: ' Kijk even uit wat je zegt, want ik zit bij mijn vriendin.'
Op dat punt werd ik wakker en kon niet meer ophouden met huilen...
Ik ben zoo blij dat ik zijn nr al uit mijn telefoon heb gegooid, anders zou hij echt een paar te wanhopige smsjes van mij krijgen, en zo wil ik mezelf niet verlagen!

Op sommigen komt dit misschien over alsof het niks is, 2 maanden, en dan gedumpt worden...
Is het eigenlijk ook niet!
Alleen is het, dat ik voor deze jongen een gevoel had wat ik niet snel heb! Normaal ben ik zeg maar na 2 weken wel op iemand uitgekeken, bij hem zeker niet...
Iedere keer als ik hem zie nog die vlinders in mijn buik, iedere keer als ie iets liefs zei had ik zin om gewoon bovenop hem te springen en helemaal af te zoenen...
Ik wou dat ik er nog zo over dacht als gisterenavond: 'Waarom druk maken om een jongen die er duidelijk niet aan wil werken en nog liegt ook?!'
Ik wil gewoon bij hem zijn, ik wil dat ie me vasthoudt, want ik voel me gewoon kl*te...
Ik wil hem niet kwijt (ben ik al maargoed).
Bedankt voor het lezen, wou dus gewoon ff mijn verhaal kwijt!

lizjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 07:06

hey wat vervelend voor je zeg! Goed dat je zijn nummer heb gewist! Sterkte

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 07:15

Och Meis..
Hij is het je gewoon niet waard! En maargoed dat je hem had verwijdert..

mickydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 07:26

Het is altijd klote als iemand om wie je veel geeft , geen intresse meer in je heeft. En of je dan 2 maanden of 2 jaar met hem ging dat maakt niet uit. Wat klote voor je meis... Maar probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen en niet aan hem te denken. Het duurt even maar je komt er wel overheen !

Sterkte!

ladyx5

Re: Vriend heeft het uitgemaakt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 07:28

sterkte er mee meid, wat naar voor je

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:01

Sterkte! Ik hoop dat ie nog wat laat horen.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:04

Meid over 5 jaar weet je niet eens meer hoe hij heet

sterkte hoor, leuk is anders........ maar je komt er we3l overheen

bassa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:05

naar voor je sterkte meid

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 10:58

he wat rot zeg.... mannen.. je kunt beter een cavia kopen.

Geef jezelf de tijd om ff lekker zielig te zijn, veel leuke dingen doen met vriendinnen en daarna door met je leven. Het is zijn verlies!

Rashja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:03

Wat rot voor je meid.
Sterke

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:04

die jongen is jou gewoone niet waard, als ie nu al een andere vriendin heeft... laat alsjeblieft gaan, hoe moeilijk het ook is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:58

Dank jullie wel!
Ben ook zeker niet van plan zielig te gaan zitten zijn, maar gewoon door te gaan!
Hij zal weten wat ie kwijt is...
Ga straks een nieuw halster shoppen voor het veulen, en daarna naar de paarden, ff afleiding zoeken!
Komt wel goed, voel me alleen ff klote!
Net gelukkig nog wat kunnen slapen.

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:13

sterkte ik begrijp wat je voelt. het slijt vanzelf.

MissCaroline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:21

ach meis toch! Rot is dat! jammer dat ie daar nu pas mee komt, is wel erg vervelend voor jou!
gelukkig dat je wel een beetje afleiding hebt!
Sterkte ermee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:23

Ik ben idd echt heel erg blij dat Tetse gisteren geboren is, anders had ik me nergens anders op kunnen richten!
Het gaat nu al een stukkie beter als vannacht, dus het komt wel goed

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:41

Hmm. Moeilijk.
Ik snap jou heel erg goed, dat zeker.
Maar ik snap hem niet, ik snap niet waarom..

Nou ken ik jullie beide niet, dus ga ik niet oordelen.
Sterkte ermee. En er lopen nog genoeg anderen rond op aarde!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:55

Faelivrin schreef:
Hmm. Moeilijk.
Ik snap jou heel erg goed, dat zeker.
Maar ik snap hem niet, ik snap niet waarom..

Nou ken ik jullie beide niet, dus ga ik niet oordelen.
Sterkte ermee. En er lopen nog genoeg anderen rond op aarde!

Ik snap het ook niet... Hij zegt dat ie gek op mij is, maar het klikt niet?!
Als je gek op iemand bent wil je er imo voor werken!
In een relatie kan het niet alleen maar leuk zijn, dat is gewoonweg onmogelijk!
Ik denk persoonlijk dat dit toch een leeftijdskwestie is, toen ik 17 was zag ik toenmalige 'relaties' ook als alleen maar lol hebben!

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:04

KiWiKo schreef:
Meid over 5 jaar weet je niet eens meer hoe hij heet

sterkte hoor, leuk is anders........ maar je komt er we3l overheen

Daar heeft niet iedereen last van ik weet nog van alles en iedereen hoe ze heten etc, ook over 10 jaar en zelfs dat ik weet hoe ik ze leerde kennen en andere details .

Maar ik snap het wel, soms kom je DE persoon tegen....en of dat nou kort of lang aan is het voelt gewoon goed....

Peppertree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:15

Wat een laml.u.l dat ie dat met de msn doet zeg...Dat vind ik eigenlijk wel een beetje sneu, en zegt wel wat over hem. Wil je echt iemand die dat niet eens persoonlijk durft te komen zeggen? Had hij trouwens nog wel tegen je teruggepraat op msn, of heeft hij helemaal niks meer gezegd nadat je weg was?

Het is heel erg balen nu, vooral als het zo goed voelde..maar dat gaat écht weer over

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:33

Oh, iemand die het uitmaakt via msn is je tranen echt niet waard. Dat zijn geen echte mannen. Als ie de ballen had had ie het heus wel recht in je gezicht gedaan.

Je kunt veel beter krijgen. Lekker flink uithuilen en opnieuw beginnen. Misschien loop je binnenkort wel zomaar de liefde van je leven tegen het lijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:45

Ik ben er nu vrij nuchter onder, maar dat komt denk ik mede doordat gisteren het veulen van mijn verzorgpaard is overleden!
Eerlijk gezegd zit ik daar nu meer mee...

Lorena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 14:33

Oh dat is echt niet leuk
Bah.
Veel sterkte daarmee!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:11

Hij is je tranen niet waard hoor, ik vind dat zo iemand als hij jou niet verdiend, ik vind dat dus echt zulk vervelend gedrag.
Laat hem maar lekker in zijn sop gaar koken, en doe lekker veel dingen als afleiding!
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:47

Het gaat al veel beter, gisteren kwam ik ineens tot de ontdekking dat ik me bij hem onzeker voelde, en nu hij bij me weg is, ben ik ineens weer heel zeker van mezelf

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:49

Anneke schreef:
Hij is je tranen niet waard hoor, ik vind dat zo iemand als hij jou niet verdiend, ik vind dat dus echt zulk vervelend gedrag.
Laat hem maar lekker in zijn sop gaar koken, en doe lekker veel dingen als afleiding!
Sterkte!

Idd!!
Heel veel sterkte!!